Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сваляне на глава!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Сваляне на глава!!!

    Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
    Ако не се лъжа всеки производител е описал на колко се натяга гарнитурата.
    Той и други работи е описал, като например че при спукана глава се сменя главата, а при спукан блок се сменя блока. И работи с негови си нови болтове, негови си нови гарнитури и т.н.

    С 2 думи, ако ремонта се изпълни само с оригинални части и подробно по описанието в ръководството, много вероятно е всичко да е наред, обаче цената ще е безсмислена.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Сваляне на глава!!!

      Нещо не мога да кача снимка на вложка 14 която е с вътрешен шестостен да ми кажете дали за този става въпрос?

      Коментар


      • #18
        От: Сваляне на глава!!!

        Нормална глава на болт 14 бре - просто ти трябва гедоре с камък 14 и нищо повече
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Сваляне на глава!!!

          Ха, аз изнесох все що имаше инструмент от работата но имам и в къщи де!

          Коментар


          • #20
            От: Сваляне на глава!!!

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Той и други работи е описал, като например че при спукана глава се сменя главата, а при спукан блок се сменя блока. И работи с негови си нови болтове, негови си нови гарнитури и т.н.
            Не виждам връзката.Идеята ми беше ,че според марката гарнитура се ползва различно натоварване.

            Коментар


            • #21
              От: Сваляне на глава!!!

              Първоначално публикуван от dimo1636 Преглед на мнение
              Точно казано,на тези времена средствата са кът. А и сега е сезона на нашете зверчета.
              Точно казано , Димо.Но , от един стар човек знам , че техниката се ремонтира правилно само по един начин.
              Та , моят съвет е vukova да свали главата , да се разбере с някого да му провери блока за кривина и после пак да си пита , което не е ясно.
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #22
                От: Сваляне на глава!!!

                Първоначално публикуван от wukova Преглед на мнение
                Здравейте колеги. Стигнах до сваляне на главата. Пуши бял дим и изчезва антифриза. С молба към знаещите да ми кажат къде да внимавам и какви по специфични инструменти ще трябва защото не съм много вещ. Разбира се че ако имах средства нямаше да го правя аз това. Благодаря
                Ако не се занимавате с авторемонт и не сте извършвали периодично тази операция по добре потърсете друга алтернатива . Андро е прав ,че свалянето е лесна,но забележете рутинна работа и изисква знания,умения и инструменти . Всеки месец виждам проблемни двигатели след "гайкаджийски интервенции" .
                Заложете на качество в диагностиката и ремонта, ако ще "карате"....

                Коментар


                • #23
                  От: Сваляне на глава!!!

                  Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
                  Не виждам връзката.Идеята ми беше ,че според марката гарнитура се ползва различно натоварване.
                  Аха.Те по тази логика създателите на Автодата в раздела "Усилия на затягане" , за главата щяха да напишат : На този двигател болтовете на главата се затягат с различно усилие , в зависимост от данните дадени от производителя на гарнитурата.
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Сваляне на глава!!!

                    Първоначално публикуван от NlGHTMARE Преглед на мнение
                    Не виждам връзката.Идеята ми беше ,че според марката гарнитура се ползва различно натоварване.
                    Връзката е че като работиш на 100% по указанията в сервизното ръководство (със все точките и запетайките) и със 100% оригинални части, ремонтите в общия случай се получават. Ама точно за фероза цената ще е такава, че е по-добре да си купиш друга от морга.

                    Като ползваш старите болтове (или пък нови, ама правени незнайно къде), някаква си гарнитура, съкратиш някоя и друга точка от сервизното като "безсмислена", не шлайфаш блок, щото скъпо и "няма нужда според майстора", се случват неуспехи. Като се работи на мотори на по 200-300000км с отдавна изтекъл ресурс по всякакви показатели - пак така.

                    Какво бих направил ако реша да правя ремонт ли - шлайф на глава, шлайф на блок, възможно най-добрата гарнитура, която мога да намеря, нови болтове, пълна профилактика на охладителна система. Бих проверил и достегнал болтовете на главата примерно след 1000 километра, като междувременно се кара "с едно на ум". Ако пак се появи проблем - "нов" мотор, ама лошото е че и при него нещата може да не са твърде по-различни.

                    Стягането на главата също бих разделил на повече стъпки (не ми се гледа сега как беше, ама ако трябва да стягам до 70Nm, ще стегна до 40 и после ще достягам през 10, с почивки).

                    ПП: И в аутодата и други подобни източници търсете неща, дето ги няма в сервизното. За всичко останало четете сервизното, възможно най-подробно.
                    Последно редактирано от sparkybg; 24-11-15, 19:54.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Сваляне на глава!!!

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

                      Какво бих направил ако реша да правя ремонт ли - шлайф на глава, шлайф на блок, възможно най-добрата гарнитура, която мога да намеря, нови болтове, пълна профилактика на охладителна система. Бих проверил и достегнал болтовете на главата примерно след 1000 километра, като междувременно се кара "с едно на ум". Ако пак се появи проблем - "нов" мотор, ама лошото е че и при него нещата може да не са твърде по-различни.

                      Стягането на главата също бих разделил на повече стъпки (не ми се гледа сега как беше, ама ако трябва да стягам до 70Nm, ще стегна до 40 и после ще достягам през 10, с почивки).
                      Това е добрият вариант!
                      Всичко друго е губене на пари,време и нерви.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Сваляне на глава!!!

                        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                        Точно казано , Димо.Но , от един стар човек знам , че техниката се ремонтира правилно само по един начин.
                        Та , моят съвет е vukova да свали главата , да се разбере с някого да му провери блока за кривина и после пак да си пита , което не е ясно.
                        Е да де. Нали това посаветвех в предният пост. А, човека си знае какво да направи. Скромният ми опит с автомобилите ме научи ,че си има технологични процеси които неможеш да избегнеш,колкото и да искаш. Ама да не спамим темата.
                        0893966166- Димо Тодоров

                        Коментар


                        • #27
                          От: Сваляне на глава!!!

                          На гарнитурата си пише колко да се стяга.
                          Скоро свалих главата на 4D56 Кантер ми за шлайфане общо два следобеда работа.
                          Шлайфане и гарнитура 130Е .
                          Grand Vitra ddis 2008
                          SEAT Althea XL tsi 2010
                          Mitsubishi Canter

                          Коментар


                          • #28
                            От: Сваляне на глава!!!

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20151125_150915.jpg
Прегледи:1
Размер:142.5 КБ
ID:5693640 Явно не мога да кача други снимки. Отворих от горе и ето изненада. Гарнитурата на пихтия почнало да вкарва антифриза в маслото. Капака на клапаните пълен с гняз. С две думи джамбазите врътват по едно бързо ремонтче и после ние да си трошим главите. Нямаше нито един болт поне малко позаклеясал - само дето не ги отвъртах на ръка��. Утре ще видим кога ще е готова главата и почвам да я събирам. Моля ако някой знае колко трябва да е максимално допустимо разтягането на болтовете Моля да каже ще съм благодарен. Иначе тези ми изглеждат новички. Не мога да намеря гарнитури за колекторите и водната помпа. Ако някой има ще черпавам.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Сваляне на глава!!!

                              Когато я докараш до сглобяване гледай в резбите на блока да няма никакво масло , или вода!
                              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Сваляне на глава!!!

                                Компресора е напомпан на 8 атмосфери

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X