Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сваляне на глава!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Сваляне на глава!!!

    Погледнато отдалеч се затварят по един и същи начин - слагаш главата и и стягаш болтовете. Работата е в детайлите. Затова или си набавяш сервизно ръководство с процедурата за конкретния, или ако имаш опит го караш на усет, или викаш някой с опит да свърши работата, освен ако не си готов сам да си направиш опитите и грешките.

    Например, в сервизното пише да монтираш и колекторите и още някои неща по главата, преди да я монтираш върху блока, и аз бих го спазил, ако имам физическата възможност да го спазя. Знам че много хора биха казали че няма нужда и знам че последователността на сглобяване и разглобяване на даден възел често е свързана не толкова с експлоатационните му особености, а просто заради по-голямо удобство при работа.
    Последно редактирано от sparkybg; 27-11-15, 15:50.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #62
      От: Сваляне на глава!!!

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Погледнато отдалеч се затварят по един и същи начин - слагаш главата и и стягаш болтовете. Работата е в детайлите. Затова или си набавяш сервизно ръководство с процедурата за конкретния, или ако имаш опит го караш на усет, или викаш някой с опит да свърши работата, освен ако не си готов сам да си направиш опитите и грешките.
      Благодаря! Значи е нямало нужда от 4 страници.

      Коментар


      • #63
        От: Сваляне на глава!!!

        Напротив - има. За такива като мен които са израсли в компанията на монтьори и шофьори,тогава не ги слушах много-много ами гледах да забърша някое гадже. Е като не внимавах сега ми е трудно. Виждате че и с парите не е лесно!

        Коментар


        • #64
          От: Сваляне на глава!!!

          Първоначално публикуван от chrichri Преглед на мнение
          Благодаря! Значи е нямало нужда от 4 страници.
          Има нуждаколкото повече -толкова по-добре.Винаги има нещо което да научиш.
          Grand Vitra ddis 2008
          SEAT Althea XL tsi 2010
          Mitsubishi Canter

          Коментар


          • #65
            От: Сваляне на глава!!!

            Първоначално публикуван от wukova Преглед на мнение
            Напротив - има. За такива като мен които са израсли в компанията на монтьори и шофьори,тогава не ги слушах много-много ами гледах да забърша някое гадже. Е като не внимавах сега ми е трудно. Виждате че и с парите не е лесно!
            При мен за сваляне на главата и ремонт ми казаха минимум 500Е .И при чуването на -,,минимум'' се стимулирах и я свалих в двора
            Grand Vitra ddis 2008
            SEAT Althea XL tsi 2010
            Mitsubishi Canter

            Коментар


            • #66
              От: Сваляне на глава!!!

              Здрасти. Малко развръзка. Главата поставена клапаните претрити и регулирани. По данни на Спарки на студено 20-25.Утре остана масло и антифриз пък ще видим. Стискайте палци.

              Коментар


              • #67
                От: Сваляне на глава!!!

                Стискам. Желая ти успех и всичко да е наред.
                Георги Танев (0+)
                Land Rover Discovery 1 300 TDi
                Land Rover Club Bulgaria
                0887 930 238, 0878 797 768

                Коментар


                • #68
                  От: Сваляне на глава!!!

                  Първоначално публикуван от wukova Преглед на мнение
                  Здрасти. Малко развръзка. Главата поставена клапаните претрити и регулирани. По данни на Спарки на студено 20-25.Утре остана масло и антифриз пък ще видим. Стискайте палци.
                  Имай предвид, че Тойота и дериватите и от любов към монтьорите изискват клапаните да се регулират на загрял двигател.
                  Хлабините на студен мотор са само отправна точка.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #69
                    От: Сваляне на глава!!!

                    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                    Имай предвид, че Тойота и дериватите и от любов към монтьорите изискват клапаните да се регулират на загрял двигател.
                    Хлабините на студен мотор са само отправна точка.
                    И Nissan, поне моя.

                    ...обаче отправната точка за хлабини на студено помага - регулираш ги на студено, после само контрол и корекция (ако се налага) на топло, ако има отклонения. Иначе там си е гъчканица и поне аз не мога да се справя с 16-те клапана достатъчно бързо, особено с част от тях (до колкото помня - последно преди 3 години), за нормално време, та за да е строго по книга, трябва да е на части и с припалвания.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Сваляне на глава!!!

                      Равносметката е че не загрява, по добра работа на двигателя.Всичко изглежда добре но не иска да запали на бензин. Не се чува помпата. Има ли бушон за нея или съм забравил някоя букса?

                      Коментар


                      • #71
                        От: Сваляне на глава!!!

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        регулираш ги на студено, после само контрол и корекция
                        Може ли да обясниш по какво се различава регулирането от коригирането? Една работа или я правиш като се прави или си губиш времето няколко пъти.
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Сваляне на глава!!!

                          Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                          Може ли да обясниш по какво се различава регулирането от коригирането? Една работа или я правиш като се прави или си губиш времето няколко пъти.
                          Различава се по това че като ги регулираш по референсните стойности на студено, после се налага да дорегулираш по-малко клапани на горещо (ако изобщо се наложи), съответно времето за това е по-малко и двигателя няма време да изстине значимо докато го правиш.

                          Ти можеш ли да регулираш 16-те клапана на горещ двигател за 10 минути? Ако можеш - евала. Аз не мога. Лятото в жегите може и за 20, сега на студено докато стигна последния клапан и двигателя вече ще е с 40-50 градуса надолу. Затова бавно и спокойно регулирам на студено (ако има изобщо референтни стойности на студено), после загрявам и дорегулирам, където е нужно. Може и 2 и 3 пъти да дозагрявам, докато в крайна сметка не излязат всичките в норма след поредното дозагряване и отваряне на капака.

                          Ако за теб времето е от ключово значение, понеже с това си изкарваш хляба, то за мен не е. Регулирам си моите возила. И мога да си позволя вместо половин час да загубя час или час и половина, с цел достатъчна прецизност спрямо температурата на мотора.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #73
                            От: Сваляне на глава!!!

                            Здравейте колеги.Вече мога да се похваля със свършената работа по джипката.Карам я няколко дни и много ми харесва работата на двигателя,интересно до кога? При сглобяването бях забравил да закача една маса и не искаше да работи на бензин. Оправих и виското на принципа (проба-грешка) с доливане и източване,най после работи както трябва ,въздушния филтър ми е спортен но беше близо до изпускателния колектор и го преместих на по студено.С две думи-много доволен. Моята поука е когато на някой му дойде до главата същата неволя да почва да чете във форума или да взима ключовете и да вика силно НЕВОЛЬОООООО

                            Коментар


                            • #74
                              От: Сваляне на глава!!!

                              [IMG]IMG_201.jpg[/IMG]не мога да кача снимка и това е

                              Коментар


                              • #75
                                От: Сваляне на глава!!!

                                Не се нервирай и аз не мога да качвам снимки,тук колеги ми казаха че трябвало да се свали някаква програма,но още не съм се справил с проблема!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X