Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питанка за фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Питанка за фероза

    ок де приемам забележката ама не ми стана ясно уж всички имат а а пенчопп нямал

    Коментар


    • #32
      От: Питанка за фероза

      Първоначално публикуван от Kor3ktor Преглед на мнение
      ок де приемам забележката ама не ми стана ясно уж всички имат а а пенчопп нямал
      Да, правилно си ме разбрал, моята Фероза няма хидравлика на волана. Не знам защо, но няма. Внос е от Холандия и по холандските документи е регистрирана тук в КАТ като товарен автомобил. Ей такива ти абсурди...

      Коментар


      • #33
        От: Питанка за фероза

        до колегата пенчо не че искам да се заяждам но наскоро проверих и те съветвам да го направиш същото серво усилвател си е ама от всякаде това е вид машина която се използва за усилване а хидравлика незнам но според мен е дял от механиката :Р

        Коментар


        • #34
          От: Питанка за фероза

          Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
          Като при мен.Купуваш си два волгови пакета и почваш да сменяш листове симетрично/щото руснаците знаят да правят ресьорни листове/.Впрочем мойте задни амотисьори са някви жълти и пише адвенчър и като ги откача от ушите Цирората пада с 5 см. надолу.
          Впрочем помисли малко за какво служат амортисьорите-да гасят амплитудните колебания и да поддържат хоринзонталитета на каручката.щото има една анатомофизиологична структура във вътрешното ухо на водителя дето много я дразни клатушкането-го повръща и мезето и пиенето!!!
          Колега,заинтригуваха ме ресорите.От волга стават ли без преправяне/целия пакет/ и от кой модел точно,че съм за трансплантация?Ти правил ли си го?

          Коментар


          • #35
            От: Питанка за фероза

            Колегата Делчо, Бог да го прости, беше изнамерил много хубав линк от някакъв руски форум. Много подробно и със снимки е описано упражнението.
            Ето: http://artefact69.narod.ru/photoalbum1.html
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #36
              От: Питанка за фероза

              Не ми хареса....руснака така е повдигнал само каросерията и според мен става по - нестабилна .. ...аз лично си реших проблема , като направих нови .... купих 2 листа и разглобих ресорите след това от двата ( предния собственик беше правил збирщайн единия с 3 листа другия с 4 ) направих отново два , но с еднаква дебелина ..те това е цялата работа ми коства 167 лв. с всичко, майсторлък, консумативи и то без да се главоблъскам да ми дойдат от Англия , та да ги чакам месец и да дам едни безбожни цени.

              Коментар


              • #37
                От: Питанка за фероза

                Как реши че е повдигнал само каросерията, а не шасито?
                Значи аз като имам и 4см бодилифт, то трябва да се търкалям редовно?
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #38
                  Ами какво е повдигнал още ?
                  Ако говориш за планките/скоби/ както искаш ги наречи ....не мисля , че разстоянието от земята до най- долната точка на верозката се е променило .... но ако го видя на живо ( р.б. защото съм виждал нещо подобно на феро) ще почерпя ако съм сгрешил

                  Мисълта ми беше че най- долната част не е повдигната точно там където се захваща скобата на ресора.....ако това е част от мероприятието за цялостно повдигане т.е. след това да има мегдан да се сложат и по високи гуми , като се прецени разбира се че се увеличава, разхода на гориво и куп други на вид дребни нещица...съм съгласен
                  Последно редактирано от CarTest™; 22-12-13, 22:56.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Питанка за фероза

                    Първоначално публикуван от p_dzatara Преглед на мнение
                    Ами какво е повдигнал още ?
                    Ако говориш за планките/скоби/ както искаш ги наречи ....не мисля , че разстоянието от земята до най- долната точка на верозката се е променило .... но ако го видя на живо ( р.б. защото съм виждал нещо подобно на феро) ще почерпя ако съм сгрешил

                    Мисълта ми беше че най- долната част не е повдигната точно там където се захваща скобата на ресора.....ако това е част от мероприятието за цялостно повдигане т.е. след това да има мегдан да се сложат и по високи гуми , като се прецени разбира се че се увеличава, разхода на гориво и куп други на вид дребни нещица...съм съгласен
                    Оххх!
                    Георги Танев (0+)
                    Land Rover Discovery 1 300 TDi
                    Land Rover Club Bulgaria
                    0887 930 238, 0878 797 768

                    Коментар


                    • #40
                      От: Питанка за фероза

                      Първоначално публикуван от p_dzatara Преглед на мнение
                      Не ми хареса....руснака така е повдигнал само каросерията и според мен става по - нестабилна.....
                      Тука се опулих...четох няколко пъти последните постове и... седя и се пуля, кучето като ме видя в тоя вид сви опашка и избяга в съседната стая.

                      Това понятие "каросерия" май го използваш за събирателно на купе и шаси.Дал съм линк какво е шаси, а с прости думи-носещата конструкция на автомобила.Планките за захващането на "обеците" на ресьорите са заварени именно за шасито и чрез обръщане на "обеците" или слагане на тЮниХ
                      ресьори и натягане на торсионите отпред се получава "чудото" наречено лифт(а при автомобилите с пружинно окачване, чрез поставяне на по-дълги пружини и амортисьори с по-дълги ходове).

                      "Чудото" боди лифт е друга бира и там тайгърхънтъра(този същия дето си призна, че е спец в търкалянето) е много наясно, че даже и китове сам си прави!С други думи поставяне на подложки между шасито и купето.

                      Първоначално публикуван от p_dzatara;
                      Мисълта ми беше че най- долната част не е повдигната точно там където се захваща скобата на ресора.....
                      Най-доната част е прасето на диференциала и то може да се повдигне само чрез поставяне на по-големи гуми(за което ти трябва място под калниците и съответно някакъв вид лифт) или другият вариант е да сложиш портални мостове.Както сигурно знаеш ферозата си поема гуми до 235/75/15 без никакъв лифт, а както много от съфорумците се шегуват ако сложиш 31-ци неизбежно ще последва тема тук-"Предния мост се укоти".Тъй че ферозката си е направена максимално проходима в заводски вид и както разбирам ти си решил въпроса с ресьорите така че сега остава да си я караш.

                      П.п. Коментара го написах, за да дам най-общо информацията, да не пиша просто "чети из форума, има го писано" или да се заяждам.
                      Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                      Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                      Коментар


                      • #41
                        От: Питанка за фероза

                        Да ...и аз го написах както го виждам.... не се заяждам , но смятам, че поста на Vani4a потвърждава моите думи ...макар и не в инженерна мисъл от моя страна разбира се това което казах..а именно. че руснака ако иска да повдигне цялата Ферозка е започнал от това което е показал..от тук на сетне следва слагане на по- високи гуми......и ето ЦЯЛОСНО ПОВДИГАНЕ .....А охканията на някой колеги са за след коледа нова годината както обичам да казвам ..кой е дядо Коледа един гаден мръсен капиталист който взе бизнесчето на Дядо Мраз, като ни остави само преяждането и напиването Весели празници

                        Коментар


                        • #42
                          От: Питанка за фероза

                          Амин!
                          Георги Танев (0+)
                          Land Rover Discovery 1 300 TDi
                          Land Rover Club Bulgaria
                          0887 930 238, 0878 797 768

                          Коментар


                          • #43
                            От: Питанка за фероза

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Колегата Делчо, Бог да го прости, беше изнамерил много хубав линк от някакъв руски форум. Много подробно и със снимки е описано упражнението.
                            Ето: http://artefact69.narod.ru/photoalbum1.html
                            Разходих се до магазин за руски авточасти.Ресорите на волга,предни, с дължина 115см. са 45мм широки,а на моята-70мм.Та не става отникъде.И са по 120 лв. парчето.С работа ще стъпи около 300лв,та по-добре да ми направят някъде всичко май.Между другото,твойте Милнери колко са широки?И понеже някъде четох,че са ти твърди,с/у каква сума би се разделил с тях?

                            Коментар


                            • #44
                              От: Питанка за фероза

                              Мисля че в темата за поръчката имаше точни размери. По спомен са 60мм широки.
                              Ти Бертоне ли караш, или американска Фероза (Роки Уайд трак), че са ти 70мм?
                              Милнеровите които поръчахме тогава са си оригинални размери, но листата са им по-дебели. Оттам и по-твърдата возия, но с времето поулягат.
                              Не мисля да се разделям с тях. Устройват ме, защото се случва да я товаря зверски.
                              Не я ползвам основно за возене и кеф.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Питанка за фероза

                                Колеги,миналата година ми донесоха волгови ресори за ремарке,което си правех.Няколко месеца по късно си купих Фероза и видях ,че са почти същите,само дължината е друга (128 см.) Иначе са 6 см.широки и 6 мм.дебели.Според мен ,не е никакъв проблем да се сменят по метода на руснака,само бих съкратил единия лист.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X