Привет на всички съфорумници и надявам се скоро да кажа и колеги . От доста време само наблюдавам и чета форума , и разгледах доста други джипки , докато не покарах фероза от тогава съм като хипнотизиран от нея за мен това е моят идеал за джип , както и да е . Като детска мечта ми е , но досега не съм имал джипка ,само съм карал самурай , витара и паджеро . Ходих , гледах , пробвах , харесах и понеже не съм съвсем сигурен в избора си моля за малко помощ . Когато включих 4Н а после и 4L , и направих пълен десен , и пълен ляв в движение чу се странно изпукване това се случи на три от ферозите които пробвах , понеже не разбирам от диференциали , хъбове (доколкото разбрах ферозата няма блокажи) , питането ми е това нормално ли е . Ще съм много благодарен ако някой се отзове , а ако има желание и да ми каже нещо по специално да гледам по ферозата .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Питанка за фероза
Свий
X
-
От: Питанка за фероза
Нормално е.
Зловещия звук се чува от триенето на ограничителния болт за завиването в долния носач. С времето се привиква да не се навива волана до упор.
Най-"специалното" за гледане при покупка на Фероза е състоянието на шасито.
Филма с гнило шаси е болезнен.
Всичко друго се прави и не е кой знае колко скъпо.
Добре дошъл от мене, колега!
Горещо ви препоръчвам да изчетете поне 80% от подфорума Дайхатцу.
ПП: Особено внимание за шасито на австрийските Ферози!!!Последно редактирано от TigerHunter; 25-10-13, 21:43.Your conscience is all you can take to your grave.
-
От: Питанка за фероза
Не се притеснявай за хъбове и диференциали, ТigerHunter ти го казва от опит, аз не съм сменял шаси, но щом я взех оставих на майстор да го изшкури и боядиса.Както е писано и в други теми вземи си чук с теб като ходиш да гледаш фероза и с него проверявай за ръжда(чуеш ли дрънчене на здраво желязо си сигурен, че няма да имаш изненада от към шаси), че за какви случай е ставало дума тук...Това е големия проблем на ферозите!
Иначе за хъбовете- купуват се, вярно е че не са много евтини, но не е болка за умиране, а скърцането е много забавно-като изскърца на умряло и хората ме гледат адски странно все едно ще се разпадне още малко, а аз си продължавам с усмивка.
Успех в избирането!Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
Daihatsu Feroza F300 1.6 16V
Коментар
-
От: Питанка за фероза
Тя ще си завива докрай и на бързи и бавни, само дето, на сух асфалт се товари раздатката.
Ако не се чува ужасяващото пукане от ограничителните болтове, то е защото завивате на равно, и няма движение нагоре-надолу на носача.
Звукат се получава при триенето на ограничителния болт в планката на носача, когато носача се движи.
На равно, болта просто опира в носача при пълен волан.
Малко гресчица на главата на самия болт и на планката на носача, решава проблема, но само временно, защото там лесно се отмива.
ПП: Нормално е и да се товари малко помпата на хидравликата.
При такива условия парт тайм 4х4 се "инати" да завива.Последно редактирано от TigerHunter; 27-10-13, 19:54.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Питанка за фероза
Първоначално публикуван от sapporo Преглед на мнениеАко искаш ми се обади и ще ти обясня каквото те интересува, тел ми го има в профила.
Коментар
-
От: Питанка за фероза
Първоначално публикуван от tonkata_mp Преглед на мнениеако неискаш да е изгнил и харесваш фероза се ориентирай към Бертоне фриклаймбър 2 , там проблеми с ръжда няма да имаш
Коментар
-
От: Питанка за фероза
Първоначално публикуван от tonkata_mp Преглед на мнениеако неискаш да е изгнил и харесваш фероза се ориентирай към Бертоне фриклаймбър 2 , там проблеми с ръжда няма да имаш
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар