Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питанка за фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Питанка за фероза

    Разликите са прекалено малко, за да са обезпокояващи.
    Двигателя на БМВ, по-широки мостове с 12см и по-широки ресьори ( по спомен 6,5см).
    Останалите разлики са чисто козметични.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      От: Питанка за фероза

      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Разликите са прекалено малко, за да са обезпокояващи.
      Двигателя на БМВ, по-широки мостове с 12см и по-широки ресьори ( по спомен 6,5см).
      Останалите разлики са чисто козметични.
      Сам го каза-широки мостове.Изкривиш ли кожух на некой камък,счупиш ли полуоска,скорости,раздатка, и евентуално диференциали/ако нямат съвместимост/.По купето също.Прасне ли нещо,откъде?Единствено мотора можеш да намериш.Мойта фероза примерно е американското роки.Едната раздувка на калника беше счупена и ми отне близо 2 години да се появи такава за части.Изкупих ги всичките.Та повече няма да си купя рядък джип.Само масови.

      Коментар


      • #18
        От: Питанка за фероза

        Честито!!!И не се шашкай-всичко се намира и всичко се прави.Дълги и безаварийни километри!
        VENI-VIDI-VICI!

        Коментар


        • #19
          От: Питанка за фероза

          пичове една питанка попаднах на обява за фероза със следния надпис "регулиране твърдостта на aмортесьорите " има едно копче в ляво от волана с позиции забелязах не на всички ферози го има та я кажете за какво иде на реч ??

          Коментар


          • #20
            От: Питанка за фероза

            Пич, не се разбира въпроса!
            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

            Коментар


            • #21
              От: Питанка за фероза

              Първоначално публикуван от Kor3ktor Преглед на мнение
              пичове една питанка попаднах на обява за фероза със следния надпис "регулиране твърдостта на aмортесьорите " има едно копче в ляво от волана с позиции забелязах не на всички ферози го има та я кажете за какво иде на реч ??
              Да няма го на всички Ферози. Моятя го има, а на всичко отгоре работят и машинките върху амортесьорите. Копчето има три позиции. "H" - hard, N - normal и S - soft. В гората я карам винаги на H по нормални асфалтови пътища на N, а по неравно на най-мекото S. Системата си е голяма благинка особенно, когато имаш усилени ресьори. Има осезаема разлика във возията, когато регулираш твърдостта от копчето.
              Георги Танев (0+)
              Land Rover Discovery 1 300 TDi
              Land Rover Club Bulgaria
              0887 930 238, 0878 797 768

              Коментар


              • #22
                От: Питанка за фероза

                Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                Да няма го на всички Ферози. Моятя го има, а на всичко отгоре работят и машинките върху амортесьорите. Копчето има три позиции. "H" - hard, N - normal и S - soft. В гората я карам винаги на H по нормални асфалтови пътища на N, а по неравно на най-мекото S. Системата си е голяма благинка особенно, когато имаш усилени ресьори. Има осезаема разлика във возията, когато регулираш твърдостта от копчето.
                А трябва у гората /което по презумпция е неравно/на Софт.а на хасфалтя на Харт да не се клатушкаш много!
                МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                Коментар


                • #23
                  От: Питанка за фероза

                  Първоначално публикуван от Kor3ktor Преглед на мнение
                  пичове една питанка попаднах на обява за фероза със следния надпис "регулиране твърдостта на aмортесьорите " има едно копче в ляво от волана с позиции забелязах не на всички ферози го има та я кажете за какво иде на реч ??
                  Наистина това го нямат всички ферози, но това, че има въпросната врътка на таблото не значи, че реално можеш да регулираш твърдостта.Причините могат да са много от не работещи машинки до сменени амортисьори или пък с неработещо стъбло за регулиране.Сега ще питаш как да разбереш дали на конкретната фероза работят-ами не знам, по принцип трябва да се чува звук от машинките за регулиране при завъртане на копчето (чува се ако си до гумата), но това пак не е сигурен знак, че всичко е ок (може да има проблем с амортисьорите както казах по-горе). Моята го имаШЕ това регулиране и си работеше, но на една разходка скъсах ухо на единия амортисьор.Разбира се реших да потърся оригинални с такава опция за регулиране на твърдостта-е не успях да намеря. Единственият вариант беше да взема втора употреба такъв, но пак нямаше да е 100% сигурно, че е здрав и всичко му работи.В крайна сметка купих два нови без опция за регулиране на твърдостта и съм доволен.
                  Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
                  Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

                  Коментар


                  • #24
                    От: Питанка за фероза

                    Първоначално публикуван от mihov_1969 Преглед на мнение
                    А трябва у гората /което по презумпция е неравно/на Софт.а на хасфалтя на Харт да не се клатушкаш много!
                    А какво става у гората с ресьорите, като почнат да се сучат?
                    Георги Танев (0+)
                    Land Rover Discovery 1 300 TDi
                    Land Rover Club Bulgaria
                    0887 930 238, 0878 797 768

                    Коментар


                    • #25
                      От: Питанка за фероза

                      Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                      А какво става у гората с ресьорите, като почнат да се сучат?
                      Като при мен.Купуваш си два волгови пакета и почваш да сменяш листове симетрично/щото руснаците знаят да правят ресьорни листове/.Впрочем мойте задни амотисьори са някви жълти и пише адвенчър и като ги откача от ушите Цирората пада с 5 см. надолу.
                      Впрочем помисли малко за какво служат амортисьорите-да гасят амплитудните колебания и да поддържат хоринзонталитета на каручката.щото има една анатомофизиологична структура във вътрешното ухо на водителя дето много я дразни клатушкането-го повръща и мезето и пиенето!!!
                      МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Питанка за фероза

                        Не знам ... аз мойте ги взех от Спарки. Той ги беше купил за себе си, но ми услужи тогава. С начина на регулиране дето описах по-горе не са мръднали за четири години и съм много доволен. Само смених всички втулки преди две седмици и нищо повече.
                        Георги Танев (0+)
                        Land Rover Discovery 1 300 TDi
                        Land Rover Club Bulgaria
                        0887 930 238, 0878 797 768

                        Коментар


                        • #27
                          От: Питанка за фероза

                          а всички ли ферози имат серово усилвател на волана или не ?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Питанка за фероза

                            Всички!
                            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Питанка за фероза

                              Първоначално публикуван от Kor3ktor Преглед на мнение
                              а всички ли ферози имат серово усилвател на волана или не ?
                              Я пак задай въпроса, че нещо няма логика този. сервоусилвателя не беше ли на спирачната помпа, а на волана е хидравлика и при мен си я няма...

                              Коментар


                              • #30
                                От: Питанка за фероза

                                Да, така е! Вече се отказах да споря с хората на тази тема. Масово викат на хидравликата серво и това си е.
                                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X