Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

    Първоначално публикуван от ВЕНЦИ КЛЮЧ Преглед на мнение
    Ние караме повече в горите без път демек през дерета и наклонени терени и затова центъра на тежеста трябва да е възможно най ниско да несе обърне джипа.Торсионите са леко пипнати но не много защото предницата се одървя.И едно мое мнение ферозата тойота неможе да стане затова ходове не гонете а само здравина.Карам фероза вече 7год.С това подобрение колата е от близо 1.5г . Не се лигави нито в гората нито на асвалта,пак си вдига 150 но големи ходове няма.
    Ниския център добре, ама защо да няма ходове? Напротив, там където казваш, че караш ходове ти трябват. Това, че си направил такова окачване не значи, че това е правилното.
    Отделно тия шини на панхарда заварени на планката, която държи пушката създават допълнителен момент на усукване, ако разбираш за какво ти говоря?

    Коментар


    • #62
      От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

      Андро ферозите по принцип са от най дървените джипове който фабрично си нямат ходове.Аз като счупих 20 ресьора за 1 год взех шлаифа и я направих за 2 дена без да исчислявам и без много да мисля затова нямам претенцй че това е най доброто което може да се направи.Тука в Самоков има поне 20 джипа по същата система първо режеш после мислиш.Правиш някаква чернова и после дойскусоряваш.От мойто окачване съм доволен защото е по здраво от преди а и ходовете са малко по добри но лятото ще има подобрение.Лошото е че в България няма направена перфектно Фероза и изпитана за да я прекопираме всичките,затова пишеме ТУК за да стане и това.

      Коментар


      • #63
        От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

        Панхарда е гнус. А и за толкова малка джипка, при положение че може да се направи с А рамо няма сми. Такива носачи слагат или когато се търси простота, или от немай къде, понеже няма къде да заврат горните щанги или А рамото. Справка - например тойота 70 отпред май и Patrol Y60/61.

        Мое мнение де. В крайна сметка най-важното е да е здраво и да ти върши работа.

        ПП: А за чупенето на ресори е имало някаква причина, като например неадекватни амортисьори. Абсурдно е при качествени ресори в добро здраве да трошиш толкова често.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #64
          От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

          Един приятел с Самураи я направи с А рамо но нещо не стана,като завие предните гуми на дясно колата се накланя леко на ляво и заните гуми и те на ляво .Придвижение по асвалт направо тепане.След това го направи с панард и носачи от джими и за 3год никакви ядове,ходове колкото искаш и десетина успешни състезания.За амортесиорите си прав но тия гадни обеци от зад,опре на тях и на никаде само лебедка.
          Последно редактирано от ВЕНЦИ КЛЮЧ; 30-01-11, 16:52. Причина: уто1нение

          Коментар


          • #65
            От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

            Mоята ще я направя с А-рамо спазвайки всички пропорции, доколкото е възможно. Притеснява ме избора на пружини. Хем не искам да са къси и да се вадят, хем не искам да са с много голям диаметър.
            Проблемът си остава с предницата. Аз сега имам грубо, на око между 15 и 20 см между моста отзад и тампоните (утре ще измеря точно). Предницата ми е натегната и подскача , а е наравно със задницата. А после как ще компенсирам?
            Слагането на 20 см пружини които ще се вадят, само заради по-добрата возия, силно обезсмисля операцията.
            Знам ли...

            ПП: Идеята е, нищо да не стърчи под моста.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #66
              От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

              Първоначално публикуван от ВЕНЦИ КЛЮЧ Преглед на мнение
              Един приятел с Самураи я направи с А рамо но нещо не стана,като завие предните гуми на дясно колата се накланя леко на ляво и заните гуми и те на ляво .Придвижение по асвалт направо тепане.След това го направи с панард и носачи от джими и за 3год никакви ядове,ходове колкото искаш и десетина успешни състезания.За амортесиорите си прав но тия гадни обеци от зад,опре на тях и на никаде само лебедка.
              Еми витарата е с А рамо отзад, например. Вероятно нещо не е било сметнато както трябва, за да има тоя проблем.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #67
                От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                За да не излизат пружините се правят конуси и тоя проблем дето най много те притеснява не е провлем.

                Коментар


                • #68
                  От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                  Андро, доста по-нагоре в темата беше споменал за някакви конуси, на върха на които да се закрепи амортисьора... нещо от тоя род, ама нищо не схванах. А иначе бях гледал някъде "конуси" от две перпендикулярни планки с триъгълна форма вплетени една в друга. Предполагам, също е решение...
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #69
                    От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Андро, доста по-нагоре в темата беше споменал за някакви конуси, на върха на които да се закрепи амортисьора... нещо от тоя род, ама нищо не схванах. А иначе бях гледал някъде "конуси" от две перпендикулярни планки с триъгълна форма вплетени една в друга. Предполагам, също е решение...
                    На върха може да се закрепи буфера. Използва се при много фабрични конструкции, особенно отпред, където мястото е кът.

                    Коментар


                    • #70
                      От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                      Благодаря, а ако преместя горните захвати на амовете тук:

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Image064.jpg
Прегледи:2
Размер:83.6 КБ
ID:5249126

                      ...ще работят ли?
                      Идеята е долното ухо да е захванато отпред пред моста, като оста му и оста на моста лежат в една равнина (да речем хоризонтална). Оста на захвата на ама, ще е разбира се перпендикулярна на моста.
                      В горния край ще са леко събрани към центъра, за да може да се сложат по-дълги.
                      Притеснява ме наклона, въпреки че горния край отива напред само с десетина сантима...
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #71
                        От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                        Първоначално публикуван от ВЕНЦИ КЛЮЧ Преглед на мнение
                        Един приятел с Самураи я направи с А рамо но нещо не стана,като завие предните гуми на дясно колата се накланя леко на ляво и заните гуми и те на ляво .Придвижение по асвалт направо тепане.След това го направи с панард и носачи от джими и за 3год никакви ядове,ходове колкото искаш и десетина успешни състезания.За амортесиорите си прав но тия гадни обеци от зад,опре на тях и на никаде само лебедка.
                        Само едно "А" рамо надали е причина за подобно поведение (не е и невъзможно де), явно има и други преработки, който го предизвикват и спомагат.
                        Ако и отпред е на 3 ("А" рамо) или 4 линк, подобен проблем е повече от закономерно да се появи -причината е кормилната кутия.Решението е поставяне на фулхидро кормилна система (хидравлична бутилка закачена за моста).

                        Коментар


                        • #72
                          От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                          Ако Ферозата не се оправи от пред то няма смисъл да се престаравате с задницата че щесе получи отпред магаре отзад змя.Един от вариянтите е 2бр редукторни моста от УАЗ.Какво ще кажете?

                          Коментар


                          • #73
                            От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                            Откакто си смених окачването колата стана по-проходима в пъти, люлеенето се избягва с курави амортисьори или с реактивна щанга с механизъм за откачане и т.н.
                            Bertone freeclimber 1.8 115hp

                            Коментар


                            • #74
                              От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                              А къде се намират редукторни мостове? И цена ако е възможно.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #75
                                От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                                Първоначално публикуван от ВЕНЦИ КЛЮЧ Преглед на мнение
                                Ако Ферозата не се оправи от пред то няма смисъл да се престаравате с задницата че щесе получи отпред магаре отзад змя.Един от вариянтите е 2бр редукторни моста от УАЗ.Какво ще кажете?
                                Редукторните мостове определено биха били много добро решение, ако изключим факта че струват колкото Ферозата, по-тежки са, и въпреки доброто предавателно число, вероятно ще искат по-курав мАтор.
                                Какво точно им е числото (само за информация)?
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X