Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

    Такива искам да сложа на носачите. И едно по-малко, на захвата на дифа с болт за реглаж на дължината. Захватите на А-рамото ще са с гумено-метални тампони като твойте. Какъв е приблизително диаметъра и дължината (височината) на твойте? Аз мисля да търся около 45мм за носачите и около 40 за над дифа.
    Можеш ли да се поинтересуваш?
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

      Ако не забравя ще ги измеря
      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

      Коментар


      • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

        Благодаря!
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

          Днес по случай деня на влюбените с жена ми двамата сами ходихме на офф.
          Така се напрасках в екскременти, че стигнах до пътя с множество поражения и сериозен полеви ремонт за да мога да си закарам колата до работилницата. В един момент изгубих и предния и задния мост и станах спец на Jack-a. Отпред строших каре и трябваше да изляза само на задно. Кръглата крива греда, която коментирахме на скоро, на която ми е хванато "А" рамото се скърши там, където влиза в кутията на шасито. И за да е по-интересно се скърши и от двете страни. На бързо трябваше да се вземе решение, а и започваше да вали. Запалих резачката и си направих кръгъл клин. Центровах тръбата спрямо дупката и набих клина, така, че да мине през шасито и да влезе на дълбоко в тръбата. Понеже нямаше време да правя втори, от дясната страна набих ключа за гайките на гумите и го закрепих с малко клинче. И от там с повечко засилки успяхме да излезем на пътя.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011578.jpg
Прегледи:2
Размер:283.3 КБ
ID:5253332Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011579.jpg
Прегледи:2
Размер:262.0 КБ
ID:5253333Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011580.jpg
Прегледи:1
Размер:199.8 КБ
ID:5253322Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011588.jpg
Прегледи:1
Размер:203.8 КБ
ID:5253324Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011589.jpg
Прегледи:1
Размер:226.3 КБ
ID:5253325Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011585.jpg
Прегледи:1
Размер:110.4 КБ
ID:5253321Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011581.jpg
Прегледи:1
Размер:156.8 КБ
ID:5253326Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011590.jpg
Прегледи:2
Размер:304.1 КБ
ID:5253327Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011598.jpg
Прегледи:2
Размер:189.6 КБ
ID:5253331Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011597.jpg
Прегледи:1
Размер:237.7 КБ
ID:5253323Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011600.jpg
Прегледи:2
Размер:185.8 КБ
ID:5253329Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011602.jpg
Прегледи:2
Размер:189.2 КБ
ID:5253330Натиснете снимката за да я уголемите

Име:14022011603.jpg
Прегледи:2
Размер:221.8 КБ
ID:5253328
          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

          Коментар


          • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

            Кофти работа
            Може би, трябва да се подсили тая гредичка отвътре с някакви триъгълни планки.
            Аз така съм го мислил...
            Щото А-рамото е захванато в горната част и понеже е крива, действа като манивела на точките на закрепване към рамата.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

              Тръбата просто е била гнила около заварките. Таман сега ще я смениш с нещо по-здраво.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                Точно. А ако завари права тръба, ще се снижат захватите и А-рамото ще дойде под по-малък ъгъл. Вероятно и шарнира ще работи по-добре.
                Аз все пак, бих подсилил между тръбата и рамата с триъгълни планки...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  ...А ако завари права тръба...
                  Ще удари кардана в нея. Тя не случайно е крива. А наклона на А рамото не се слага както ти е кеф. От него и дължината зависи как ще се криви дифа спрямо кардана и как ще се държи цялото задно окаване при ускорение, спиране, и неравности.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ще удари кардана в нея. Тя не случайно е крива. А наклона на А рамото не се слага както ти е кеф. От него и дължината зависи как ще се криви дифа спрямо кардана и как ще се държи цялото задно окаване при ускорение, спиране, и неравности.
                    Не знам, как се слага наклона на А-рамото. Знам, че трябва да е колкото е възможно по-близко до хоризонтално положение. А разликата във височината на захватите трябва да е половината от 1/4 колелото. Затова казах, че наклона на А-рамото е хубаво да е по-малък.

                    ПП: Разликата във височината на захватите на рамото и щангите в момента при него е поне 1/3 от диаметъра на колелото...
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      Не знам, как се слага наклона на А-рамото. Знам, че трябва да е колкото е възможно по-близко до хоризонтално положение. А разликата във височината на захватите трябва да е половината от 1/4 колелото. Затова казах, че наклона на А-рамото е хубаво да е по-малък.

                      ПП: Разликата във височината на захватите на рамото и щангите в момента при него е поне 1/3 от диаметъра на колелото...
                      Зависи от дължини на шанги, захвати, наклони на всичко и т.н. В случая по спомен са използвани оригиналните уши за захващане на ресорите. В тоя смисъл избора не е толкова голям, колкото да градиш изцяло ново окачване.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                        Така е. Моите очаквания са Росен да го преработи. Вероятно вече работи по въпроса, докато ние си чешем пръстите...
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • От: Feroza - Замяна на ресьорите с пружини

                          Мързи го в червата
                          Ще седи без джипка докато се стопли времето
                          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X