До: Нелепа работа....
Много добре казано,но последния тест е малко некоректен.И не разбирам,какво искаш да докажеш с него.
Всеки двигател харчи масло.Въпроса е в какви количества.Понякога това е неосезамо малко.В двигателите с турбини има предпоставки за по-осезаем харч на масло.Затова в някои двигатели това си е нормирано(разход/определен пробег или моточасове).
Причината за големи пропуски на масло,при махнат тръбопровод е липсата на налягане на въздуха след турбото.При така описания пример въздуха минава през турбината в много по-големи количества,оборотите на турбото са близки до или надвишават максималните(няма какво да ги ограничи).Бързоминаващия въздух през турбото увлича много повече масло от лагерите му(подобно на карбуратор).
При нормални условия разхода на масло е различен и често е неосезаемо нисък.
Пък и в реални условия се добавя и увличането на масло от подкартерните газове,пропуски бутало-цилиндър и от водачите на клапаните.
Първоначално публикуван от evgeniml
Преглед на мнение
Всеки двигател харчи масло.Въпроса е в какви количества.Понякога това е неосезамо малко.В двигателите с турбини има предпоставки за по-осезаем харч на масло.Затова в някои двигатели това си е нормирано(разход/определен пробег или моточасове).
Причината за големи пропуски на масло,при махнат тръбопровод е липсата на налягане на въздуха след турбото.При така описания пример въздуха минава през турбината в много по-големи количества,оборотите на турбото са близки до или надвишават максималните(няма какво да ги ограничи).Бързоминаващия въздух през турбото увлича много повече масло от лагерите му(подобно на карбуратор).
При нормални условия разхода на масло е различен и често е неосезаемо нисък.
Пък и в реални условия се добавя и увличането на масло от подкартерните газове,пропуски бутало-цилиндър и от водачите на клапаните.
Коментар