Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нелепа работа....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нелепа работа....

    .....когато си правех последния преглед преди да започне зимата(то май скоро няма да дойде...ша пестим дърва)и като си слязох от долу на канала и отново гледам масло по-мотора...ауу откачих(пак ли)...ама след обстойно търсене на източника ми олекна..."разхлабена" скоба на интерколера...направо камък ми падна от сърцето...така,че си преглеждайте обстойно колите преди дълъг път
    долу на снимката се вижда
    Прикачени файлове
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  • #2
    До: Нелепа работа....

    И ти олекна???
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #3
      До: Нелепа работа....

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      И ти олекна???
      в смисъл
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #4
        До: Нелепа работа....

        Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
        И ти олекна???
        Нали има резервна турбина
        0888594828 angel_kik@abv.bg

        Коментар


        • #5
          До: Нелепа работа....

          значи не мога да ви разбера....затова да си уточня защо ми олекна...защото разбрах,че е от тази незатегната скоба,а не от гарнитура,сегменти,разпределителен вал или отново запушена
          [SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #6
            До: Нелепа работа....

            А каква работа има маслото в кулера??
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              До: Нелепа работа....

              Картерни газове + някакъв пропуск от турбината. Кое е странното?
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #8
                До: Нелепа работа....

                Масло от кулера и олят мотор. Някакъв пропуск от турбината. Извинявай. Нищо странно няма.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  До: Нелепа работа....

                  турбината си е изрядна ,ако не беше у ред ще ше да пуши в този сектор
                  [SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #10
                    До: Нелепа работа....

                    Не е за олекване работата,лагерните втулки на турбината са заминали.Има един изключително неприятен момент,когато въпросното масло стане достатъчно,за да продължи двигателя да работи дори и след като се върне контактния ключ.Развърта се до максимални обороти докато му свърши маслото или не се потроши нещо преди това.Та провери си турбината,не е шега работата.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Нелепа работа....

                      Първоначално публикуван от gonzo-georgi ivanov Преглед на мнение
                      Не е за олекване работата,лагерните втулки на турбината са заминали.Има един изключително неприятен момент,когато въпросното масло стане достатъчно,за да продължи двигателя да работи дори и след като се върне контактния ключ.Развърта се до максимални обороти докато му свърши маслото или не се потроши нещо преди това.Та провери си турбината,не е шега работата.
                      Да,а шофьора къде ще бъде,докато двигателя се форсира?!Малко вероятно е да стане така.
                      Няма мотор,па било то и сравнително нов,който да не вкарва по малко масло в кулера.Причините са обяснени-подкартерни газове и пропуск от турбината.При нехерметичност маслото винаги омаслява около пропуските.Иначе-при нормална работа маслото си изгаря,своевременно, в мотора.Харченето на масло при такъв двигател е нормално в определени граници.Трябва редовно да се проверява нивото му в мотора.
                      В случая не се знае(по описание и снимка) какво е количеството на теча и вида омасляване.Едно е омасляване,друго е теч.
                      Но правилото е общовалидно-караш,то ще си покаже Ремонтът е един и същ, и сега,и после Просто може да те остави във важен момент.
                      Не че иначе не може
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #12
                        До: Нелепа работа....

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        Да,а шофьора къде ще бъде,докато двигателя се форсира?!Малко вероятно е да стане така.
                        Ами обикновенно бяга панически от ревящото,изхвърлящо от всякъде облаци бял дим возило.Има само един начин да се загаси двигателя при подобен проблем-трябва да му се спре достъпа на въздух като се запуши по някакъв начин входящия колектор.Аз успях с ръка,но гъвкавата връзка беше освободена в момента и самата случка стана по време на ремонт.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Нелепа работа....

                          Първоначално публикуван от gonzo-georgi ivanov Преглед на мнение
                          Ами обикновенно бяга панически от ревящото,изхвърлящо от всякъде облаци бял дим возило.Има само един начин да се загаси двигателя при подобен проблем-трябва да му се спре достъпа на въздух като се запуши по някакъв начин входящия колектор.Аз успях с ръка,но гъвкавата връзка беше освободена в момента и самата случка стана по време на ремонт.
                          Ами има и друг начин-на скорост(ама голяма).Дори и да счупи нещо по трансмисията(най-верроятно съединител),което не е много сигурно,поне няма да е мотор.
                          Имал съм такъв случай с мотор без турбина(Ford 1,6D).В движение при пуснат педал на газта,мотора се форсира,колата ускорява,а отзад пуши по-яко от два-три Трабанта.
                          Но пак казвам-малко е вероятно да се случи.Много са факторите,които влияят за този ефект.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #14
                            До: Нелепа работа....

                            хахах...аз за какво писах вие какво ми искарахте ....първо турбото ми е чисто ново такаче скоро няма да е в бокса ,а този теч си е от тази скоба която не е била там да притиска и след като съм си напълнил яко обортомера и километража на магистралата край Бяла,много ясно че ще избие от там...а газ може да се подава и като сте при двигателя(ето снимка по долу)
                            Прикачени файлове
                            [SIGPIC][/SIGPIC]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Нелепа работа....

                              Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                              Масло от кулера и олят мотор. Някакъв пропуск от турбината. Извинявай. Нищо странно няма.
                              Първо това е киа и второ там маслото идва от картерите газове

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X