Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нелепа работа....
Свий
X
-
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнениехахах...аз за какво писах вие какво ми искарахте....първо турбото ми е чисто ново такаче скоро няма да е в бокса
,а този теч си е от тази скоба която не е била там да притиска и след като съм си напълнил яко обортомера и километража на магистралата край Бяла,много ясно че ще избие от там...а газ може да се подава и като сте при двигателя(ето снимка по долу)
0887632135-Краси
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнениеа къде се охлажда маслото?
В Интеркулера се охлажда нагорещения в турбината въздух. Маслото няма работа там, въпреки, че на таралясниците които повечето от нас карат, ЛЕКО омасляване е допустимо."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнениеа къде се охлажда маслото?
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнениеа къде се охлажда маслото?
Коментар
-
До: Нелепа работа....
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxs...layer_embedded#
Познай защо се случва това?
А, да, и ето този е имал късмет. Бил е спрял като е започнало джамборето !Последно редактирано от Kalinkata; 29-11-09, 21:41.
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеКартерни газове + някакъв пропуск от турбината. Кое е странното?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеhttp://www.youtube.com/watch?v=M-pxs...layer_embedded#
Познай защо се случва това?
А, да, и ето този е имал късмет. Бил е спрял като е започнало джамборето !
Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнениеКартерни газове + някакъв пропуск от турбината. Кое е странното?
Колко точно трябва да е малък пропуска от турбината за да тече от маркуча, през целия двигател до картера?
Колко малко трябва да е отворен маркуча за да се лее масло от него и да не повлияе на надуването на турбината?
Колко е опасно мнението ти по въпроса за собственника на автомобила? И защо мислиш никой, не се заема да даде смислен отговор на колегата?
Заради писатели със самочувствие. Много компетентни. И всеразбиращи.
Старо е клипчето, ама колегата явно не го е гледал? Ти какво точно направи за да му помогнеш? Даде оценки на учасниците в дискусията ли? Или обясни на какво се дължи проблема? Тцъ, опита се да анализираш мненията ни и да блеснеш. И то не за първи път.Последно редактирано от Kalinkata; 29-11-09, 22:26.
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеСтранното е, че за тебе няма нищо странно. И странното е че даже си вярваш. Най-странното е, че звучиш компетентно. А всъщност не си.
Колко точно трябва да е малък пропуска от турбината за да тече от маркуча, през целия двигател до картера?
Колко малко трябва да е отворен маркуча за да се лее масло от него и да не повлияе на надуването на турбината?
Колко е опасно мнението ти по въпроса за собственника на автомобила? И защо мислиш никой, не се заема да даде смислен отговор на колегата?
Заради писатели със самочувствие. Много компетентни. И всеразбиращи.
Старо е клипчето, ама колегата явно не го е гледал?...
От всички писали в темата, ти си единствения раздаващ квалификации. Не че тонът ти заслужава обяснение или изобщо да ти обръщам внимание, но всеки си има стил. Намирам твоят за леко странен, но както и да е.
Никъде не видах да си подкрепил някое от мненията си с някакваи факти, освен стари клипове от Ютюб. Щом те задоволява като обяснение...
По същество. Освен пропускът на турбината за който си се хванал, съм споменал и картерни газове. В ролята си на "неексперт" да те попитам, ти знаеш ли те къде влизат при автомобил с принудително пълнене? Всмукателния колектор?
На снимката в началото на темата е показано хлабаво съединение на въздуха след турбото. При по-голямо налягане, освен на масло от там има пропуск и на въздух. Съответно въздуха разнася маслото и прави голямо петно, което реално се е получило от не толкова голямо количество масло. Ама ти явно ги разбираш нещата и не виждам смисъл да ти обяснявам повече.
Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеЯ ходи се заяждай със себе си !
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнениехахах...аз за какво писах вие какво ми искарахте....първо турбото ми е чисто ново такаче скоро няма да е в бокса
,а този теч си е от тази скоба която не е била там да притиска и след като съм си напълнил яко обортомера и километража на магистралата край Бяла,много ясно че ще избие от там...а газ може да се подава и като сте при двигателя(ето снимка по долу)
Провери си това, при някой който разбира и остави "блестящите" колеги да си светят на спокойсвие.
Ако понапълниш интеркулъра с масло, автомобила ти ще се изфорсира внезапно и последиците може да са най-различни, в зависимост от това къде, как и прочие. Проблемът не е за подценяване. Аз съм го виждал наживо. С камион. Щяхме да бутнеме една сграда. Имахме късмет...
Иттсо - лека нощ. Да спиш сладък сън и да сънуваш звездички
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение...Даде оценки на учасниците в дискусията ли? Или обясни на какво се дължи проблема? Тцъ, опита се да анализираш мненията ни и да блеснеш. И то не за първи път.
Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеИ аз не бих бил спокоен, но явно има много разбирачи по темата, така че - късмет!...Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеСтранното е, че за тебе няма нищо странно. И странното е че даже си вярваш. Най-странното е, че звучиш компетентно. А всъщност не си...
...Заради писатели със самочувствие. Много компетентни. И всеразбиращи...
Виждам, че се пробваш като психоаналитик? Хич те няма в анализите, но кажи в коя телевизия работиш, под какъв псевдоним и кратъкия номер и ще ти пусна есемесче. За каузата... Никой не се е родил научен. Може пък имаш потенциал.
Коментар
-
До: Нелепа работа....
Колеги не ме приемайте грешно но понеже с познати сме дискутирали и спорили по въпроса накрая извода ни беше на всеки автомобил с турбо агрегат по маркучите има масло и то винаги се появява на снадките ако те изпускат дори и малко то това ще е масло нещо като принципа ,че всяка хидравлика има склоност към самозапушване и понеже спора продължи дълго се започна от разглеждането на стари бараки и накрая почнахме да отваряме трабите и на нови автомобили до 5000км предимно фолксваген и опел нямаше нито една на която да няма масло по трабите.Така ,че нека не плашим хората че са за основен ремонт защото ако според вас така седят нещата аз ви предлагам да си сложите ръка на сърцето и да си проверите вашите турбини те пускат ли масло?И за подкрепа на това което казвам ви предлагам да постъпим така тръгваме по автоборсата и разглеждаме 100 коли тди след 2002г за всяка която няма масло по въздушния поток аз ще ви давам по 20лв а за всяка която има вие ще ми давате по 20лв.Има ли навити?
И по прост пример откачете произволен маркуч след турбото запалете двигателя на разтояние 5-10см от маркуча един да държи по дебел лист хартия а друг да задържи двигателя на 3000 оборота за 3 минути и вижте колко масло ще изхвърли е според вас ако наистина изхарчва това което ще излезе как тази кола върви без да харчи реално масло и как коли на който сме правили този тест минават по 150000км без ремонт ни на турбо ни на двигател?Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited
Sofrace Offroad Team
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар