Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нелепа работа....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Нелепа работа....

    Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
    И по прост пример откачете произволен маркуч след турбото запалете двигателя на разтояние 5-10см от маркуча един да държи по дебел лист хартия а друг да задържи двигателя на 3000 оборота за 3 минути и вижте колко масло ще изхвърли е според вас ако наистина изхарчва това което ще излезе как тази кола върви без да харчи реално масло и как коли на който сме правили този тест минават по 150000км без ремонт ни на турбо ни на двигател?
    Много добре казано,но последния тест е малко некоректен.И не разбирам,какво искаш да докажеш с него.
    Всеки двигател харчи масло.Въпроса е в какви количества.Понякога това е неосезамо малко.В двигателите с турбини има предпоставки за по-осезаем харч на масло.Затова в някои двигатели това си е нормирано(разход/определен пробег или моточасове).
    Причината за големи пропуски на масло,при махнат тръбопровод е липсата на налягане на въздуха след турбото.При така описания пример въздуха минава през турбината в много по-големи количества,оборотите на турбото са близки до или надвишават максималните(няма какво да ги ограничи).Бързоминаващия въздух през турбото увлича много повече масло от лагерите му(подобно на карбуратор).
    При нормални условия разхода на масло е различен и често е неосезаемо нисък.
    Пък и в реални условия се добавя и увличането на масло от подкартерните газове,пропуски бутало-цилиндър и от водачите на клапаните.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #32
      До: Нелепа работа....

      Наличие на каквито и да било масленни наслоявания и отлагания в турбопътищата , а камо ли извън тях при съединенията е признак за хлабини през които има пропуски(било то на газове или направо масло); въпросът е до каква степен те са допустими ;

      Коментар


      • #33
        До: Нелепа работа....

        Първоначално публикуван от vanko4x4 Преглед на мнение
        хахах...аз за какво писах вие какво ми искарахте ....първо турбото ми е чисто ново такаче скоро няма да е в бокса ,а този теч си е от тази скоба която не е била там да притиска и след като съм си напълнил яко обортомера и километража на магистралата край Бяла,много ясно че ще избие от там...а газ може да се подава и като сте при двигателя(ето снимка по долу)
        Това дето си го маркирал не е ли жилото на газта..
        Kia Sportage 2.0 SOHC- KИЯ - пия само раКИЯ!

        Коментар


        • #34
          До: Нелепа работа....

          да
          [SIGPIC][/SIGPIC]

          Коментар


          • #35
            До: Нелепа работа....

            Ето днес си сменям един ангренажен ремък и какво да видя ми че тя тая шкода е за основен ремонт я колко масло има по тръбите и сега се чудя как да му го кажа на човека на 103000км първа смяна на ремък и е за ремонт еййй тия новите много калпави ги правят бе нищо че е 2006г колата ама си е за ремонт с това масло а и масло не му е харчила как да го убедя моля ви кажете ми какво да му кажа?
            Прикачени файлове
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • #36
              До: Нелепа работа....

              На това от подписа ми хавата е същата. Масло не харчи, или поне харчи незабележимо. Между смените не доливам и няма някакво осезаемо спадане. Сменям на 7500км. След турбото всичко е омаслено. А турбото е проверявано - читаво. Няма луфтове и други такива.

              Картерните газове се "включват" в ръкава между филтъра и турбото, и всичко след тях е омаслено.

              Тъй че истината както винаги е някъде по средата. Омасляване е допустимо, но осезаем харч на масло е недопустим. А харча на масло почти винаги предвещава достатъчно рано скапването на турбото, стига човек редовно да си гледа щеката.


              ПП: Някъде по пътя на картерните газове обикновено има маслоотделител, който улавя по-едрите капчици масло. Често и той се запушва и резултата отново е повишено омасляване. И това важи за всички двигатели, не само дизелите с турбо.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X