От: Друг двигагател на Киа.
То е ясно, че темата е за ентусиасти, но за резултат Кия, вървяща колкото Фронтера V6, и с разход 6-9 на сто нафта, и многократно по-нисък данък, може и да се намери някой.
А ОМ605, е за други чудеса на корейското автомобилостроене, където на теория замяната би трябвало да е доста по-лесна 
							
						
					То е ясно, че темата е за ентусиасти, но за резултат Кия, вървяща колкото Фронтера V6, и с разход 6-9 на сто нафта, и многократно по-нисък данък, може и да се намери някой.

А ОМ605, е за други чудеса на корейското автомобилостроене, където на теория замяната би трябвало да е доста по-лесна
 
							
						



 ))
))
							
						
 ). Много ми допада гласеца му, като се изрязва от средни до високи обороти - като на петцилиндровите бензинови аудита е почти. Из баирите по път, не е толкова зле, качвах го на Витоша с приятели, и си върви прилично на втора, трета и четвърта, явно добре са му измислени скоростите. В града примерно тръгване от втора, си му е почти нормално, но не злоупотребявам.
). Много ми допада гласеца му, като се изрязва от средни до високи обороти - като на петцилиндровите бензинови аудита е почти. Из баирите по път, не е толкова зле, качвах го на Витоша с приятели, и си върви прилично на втора, трета и четвърта, явно добре са му измислени скоростите. В града примерно тръгване от втора, си му е почти нормално, но не злоупотребявам.  
 
							
						
Коментар