От: Друг двигагател на Киа.
Там някъде е сметката
					Там някъде е сметката
 ). Ангренаж, плюс читаво масло и обслужване са още 200-300лв.Все пак това са консумативи, не знам дали трябва да се слагат в сметката, но на незнаен мотор си трябва да се сменят, а съединителя и без друго ще му се търси пасващ феродов диск за другите скорости (между другото, има разлика и там в шлиците за напречни и надлъжни мотори в оригинала на мотора).  Пък и да не се смени съединителя при разглобено всичко, ще е грехота.
). Ангренаж, плюс читаво масло и обслужване са още 200-300лв.Все пак това са консумативи, не знам дали трябва да се слагат в сметката, но на незнаен мотор си трябва да се сменят, а съединителя и без друго ще му се търси пасващ феродов диск за другите скорости (между другото, има разлика и там в шлиците за напречни и надлъжни мотори в оригинала на мотора).  Пък и да не се смени съединителя при разглобено всичко, ще е грехота.  Ако се прецака, и  струва ремонта повече от 1/3 от покупната цена - на части, и те така...Главоболието покрай пререгистрация и технотестове с нов двигател е икономически и емоционално излишно, според мен.
 Ако се прецака, и  струва ремонта повече от 1/3 от покупната цена - на части, и те така...Главоболието покрай пререгистрация и технотестове с нов двигател е икономически и емоционално излишно, според мен.
							
						В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар