Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2-рата джипка от днес ми е КИА

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от rusanov Преглед на мнение
    Има ли разлика при студен/топъл двигател. Моята студена на бензин е много зле докато вдигне 30 градуса. Смених свещи, кабели (те са са само два) и бобини и няма оправия. Нещата отиват към дюзи ама хич не ми се занимава с тях че са навряни в на кучето...

    Двете ми стари бобини ги пазя, ако искаш мога да ти ги дам за проба.
    Като я запаля и е студена на бензин работи на три цилиндъра,след като загрее и прехвърли на газ,първите 5-10 сек.продължава да работи на три цилиндъра и след това заработва и четвъртия,т.е. нормално!И сллед като е загряла при всяко гасене и палене на двигателя го прави този номер,и след прехвърляне на газ 10сек.след това се оправя!Аз ако съм сигурен е дюза до сега да съм взел(има рециклирани по 40лв.) и да съм я сменил!Рейката с дюзите я свалям до сега 2-3 пъти,сръткава работа е но не е трудна!Благодаря за предложението за бубините колега,ще разглобявам днес,утре да видя къде е този EGR-клапан и ще видя какво ще предприемам!Ако е мокра някоя свещ,значи този цилиндър не работи както трябва и ще предприема сменяване на съответната дюза!

    Коментар


    • Винаги съм казвал че тук,във форума има много грамотни и кадърни хора,но този път никой не се намери да ме ориентира къде се намира EGR-клапана!

      Коментар


      • Колега, разгледай моята тема с неволите, които имах преди години с този EGR-клапан: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BF%D0%B0%D0%BD
        Само, че моята Киа е 2.0 бензин 95 к.с. Твоята щом е с 2 бобини явно е 128 к.с.

        Коментар


        • Когато размениш дюзите, примерно на 1-ви и 2-ри цилиндър, какво се случва? Първи заработва ли, пък втори да изключва?
          Иначе, на картинката долу, позиция 25 е EGR клапана, а позиция 24 е електро-магнитния управляващ клапан.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1370A11.jpg
Прегледи:399
Размер:81.5 КБ
ID:6560929

          Коментар


          • При мен дюзите на 1-ви и 3-ти цилиндър са с различен цвят от дюзите на 2-ри и 4-ти цилиндър. Скоро между другото свалях дюзите от рейката и над две от тях имаше нещо като тиня от ръжда:

            Коментар


            • Първоначално публикуван от p_mihailow Преглед на мнение
              При мен дюзите на 1-ви и 3-ти цилиндър са с различен цвят от дюзите на 2-ри и 4-ти цилиндър. Скоро между другото свалях дюзите от рейката и над две от тях имаше нещо като тиня от ръжда:
              Да, при размяната за тест трябва да се разменят едноцветни дюзи, но защо си мисля, че еднаквите са на 1-ви с 2-ри и на 3-ти с 4-ти . Може и да бъркам де...

              Коментар


              • При мен на 1-ви и 3-ти са сини, а на 2-ри и 4-ти са жълти.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от p_mihailow Преглед на мнение
                  Колега, разгледай моята тема с неволите, които имах преди години с този EGR-клапан: https://offroad-bulgaria.com/forum/%...BF%D0%B0%D0%BD
                  Само, че моята Киа е 2.0 бензин 95 к.с. Твоята щом е с 2 бобини явно е 128 к.с.
                  Моята е 87кW, или 118к.с.!

                  Коментар


                  • буклас
                    буклас коментира
                    Редактиране на коментар
                    Разгледах ти темата колега,полезна информация!Утре съм дежурен и там ще експериментирам с тези маркучета от ЕGR-a!Сега поне се ориентирах къде се намира!!!Благодаря за помоща!

                • Първоначално публикуван от p_mihailow Преглед на мнение
                  При мен на 1-ви и 3-ти са сини, а на 2-ри и 4-ти са жълти.
                  Прав си. Недогледах, че си с един разпределителен вал.

                  Коментар


                  • При мен се оказа че EGR-клапан нямам,но смених дюзата на 1-ви цилиндър както и ме посъветваха диагностика и моето майсторче, и о чудеса!Джипа заработи на 4-те цилиндъра както трябва и на газ също си работи както трябва! Тя и преди това на газ работеше,само на бензин беше проблема!!!От зад изпадна една маса,м/ду блока на двигателя и торпедната ламарина и не мога да я намеря,но ова не пречи на работата на двигателя!!!Само дето продължи да ми свети чека и ABS-а,и не мога да разбера защо!Сега работи коректно и на бензин и на газ!!!

                    Коментар


                    • Здравейте колеги,скоро не съм писал тук,но идва момент когато се налага!За няколко дена се появиха няколко ел.проблема!Изчезна ми осветлението на километража,като запаля фаровете,нали намалява осветлението по таблото,при мен вече не го прави,и последното нещо е че като забравя фаровете,не идва звуков сигнал от зумера в купето и започнах да ги забравям редовно!!!Бушоните са здрави,което е големия проблем и започвам да се чудя къде да търся проблема за тези повреди!!!Дали не е в ключа за палене на фаровете,или е някакво реле,аз нямам представа!Някой ако има идея къде да търся ппроблема,нека да сподели.

                      Коментар


                      • буклас
                        буклас коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не че някой прояви интерес,но за мой срам ще ви кажа какъв е бил проблема!!!!Извадил съм бушон и не съм го сложил на правилното място,а съм оставил гнездото за тези функции без бушон!!!Благодаря за отзивите!Успех в ремонтите!

                    • Здравейте колеги,сменявах тампоните на джипа и мисля че това ще е последната операция която направих на този джип,защото реших да го продам!ТА зет ми ми кара в момента от Италия КИА СПортидж 2-ро поколение,2006год.!Запознати ли сте за какви "подводни камъни" да се оглеждам при този джип?Имам възможност да му направя пълен преглед преди да го платя,като задължително ще го диагностицирам,но съм забравил забравил(имаше писано някъде тук по тази тема) как мога да му проверя Фул тайма дали му работи!Някой ако знае и ме посъветва как да го направя,ще му бъда благодарен!!!Някой има ли впечатление дали са проходими,ще мога ли да влизам с него в гората,например при сняг,или лека кал???Искам да му направя някой основни проверки,за да не се набивам от самото начало с пари за ремонти!!!Стига ми регистрацията и че трябва да му взимам 4 зимни че е с летни гуми,за сега!!!

                      Коментар


                      • Здравейте колеги,търся буксата от помпата на ABS-a,някой ако има случайно и не му е необходима!

                        Коментар


                        • Ще видя как да прехвърля новата тема тук,за да си продължавам дискусийте и проблемите в старата ми тема!за сега не се сещам как да го направя!!!

                          Коментар


                          • ЗДравейте колеги,отдавна не съм се появявал и писал тук,даже не можах да си намеря моята тема за джипа!Смених джипа с друга КИА ,само че внесен от Италия и преди 15-20дни пътувайки за Перник имах парно,но като се заприбирах към село ми направи впечатление че едвам се усещаше!!Антифриза го смених с нов,налял съм го както трябва и радиатора е пълен до горе!Предишниясобственик ми каза че са сменили радиаторчето на парното с ново!Възможно ли е това да се случва заради не изправен потенциометър за толо и студено,защото на таблото стрелката си държи малко под 90гр.и не мърда от там?!Някакви идей и предположения,и какво да направя че зимта без парно не става!!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X