Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моята Кия
Свий
X
-
От: Моята Кия
Да, но мен не ме устройва.
Явно са зацепени постоянно по някакъв начин, защото предното си работи, а маркучетата са изрязани и от двете страни.
Колата я карам повечето градско, а до вилата почти не включвам предното сега.
Разхода не ме устройва, да ми върти всичката карантия обратно до раздатката.
Мисля да ги разглобя и почистя и да се опитам да възстановя маркучетата, ако клапана работи.
Така или иначе голям чанч не вижда тая джипка.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Моята Кия
Най-вероятно са зацепени постоянно с разместване на пружината вътре.
Най-вероятно причината за това е била някаква неизправност по вакуума, която дори и да успееш да оправиш, не се знае кога ще те издъни.
За това най-добре смяна с ръчни - АВМ от Германия не са толкова скъпи.БИО пчелен мед и пчелни продукти
0888 66 59 73
Коментар
-
От: Моята Кия
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеИмаш предвид, пружината да е преместена от страната на мембраната (т.е. отвън)?
Ръчни се предвиждат, но по-нататък във времето.
Вземи разглоби единия хъб,има шест болта.Работа за 10 минути..Карам бавно стигам бързо. А...ма не всеки път.
Киа спортаж2000тди 98г
Ауди А3 1.9ТДИ
Каравана Аdria 390Q
Коментар
-
От: Моята Кия
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеДа, но мен не ме устройва.
Явно са зацепени постоянно по някакъв начин, защото предното си работи, а маркучетата са изрязани и от двете страни.
Колата я карам повечето градско, а до вилата почти не включвам предното сега.
Разхода не ме устройва, да ми върти всичката карантия обратно до раздатката.
Мисля да ги разглобя и почистя и да се опитам да възстановя маркучетата, ако клапана работи.
Така или иначе голям чанч не вижда тая джипка.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Моята Кия
Разбирам, док.
Но докато чакам да се освестя финансово за да си позволя ръчни хъбове, редно е да се опитам да си спестя тези 1,5 литра отгоре като разход.
Освен това, смятам за по-належащи разходи смяната на консумативи след покупката.
Да почистя хъбовете, да продухам всичко и да сложа метър-два маркуч, няма да ми струва колкото два ръчни хъба... на първо време.
Имам едни 50-100 м на седмица дето да ми трябва предно и то евентуално и зависи.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Моята Кия
Ще си позволя пак да пусна линк към темата на Димо, за това как беше преправил вакуумните хъбове в ръчни. За временно решение, докато събереш пари за истински - става. Вакуумните трудно ще ги подкараш да работят. Освен маркучите и семерингите на главината държат вакуума. И винаги може да стане проблем и да останеш без предно.
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=144290&p=1868027#post1868027
Nissan Terrano 2,7 TDI
Коментар
-
От: Моята Кия
Днес отворих и двата хъба, за да се убедя в това, което предварително знаех. Вакуумни, постоянно зацепени. Повдигах първо едното, после другото колело, кардана си се върти.
Пружината си е където и е мястото, но след мембраната и пластмасовото капаче, са поставени метални шайби с подходящата дебелина за да държат хъба в заключено положение.
Хъбовете бяха порядъчно натъпкани с грес. Почистих, измих с нафта, избърсах всичко, смазах с масло и ги сглобих.
Оставих ги зацепени засега.
Маркучетата за вакуума не са изрязани, а са се скъсали. Свалих ги, почистих щуцерите и ги затапих временно с изолирбанд.
Намерих клапанчето свободно търкалящо се зад резервоара за вакуума. Разкачено е от маркучето, което продължава с тройника, но щуцерчето е здраво. Не съм го свързвал засега, но изпробвах с включване и изключване на лоста и клапанчето дава вакуум.
Но сякаш при включено положение има вакуум, а при изключено пак има, макар и много мъничко в сравнение с включено.
Чудя се, така ли трябва да е, или самото клапанче не затваря хубаво.
Не съм се опитвал да го разглобявам, а и не обърнах внимание подлежи ли на разглобяване въобще.
Според мен е възможно да е пропускало малко вакуум, колкото да стържат хъбовете и са махнали маркучето от клапанчето.
Маркучите при колелата, вероятно са се скъсали в последствие с времето.
Ще купя такъв маркуч и ще се опитам да подкарам системата поне временно.
Клапанчето ще се опитам да раздвижа с ВД40 евентуално, ако наистина не затваря плътно.
На око не мога да преценя, доколко са здрави семерингите отвътре на главините, но иглените лагерчета са разбити и от двете страни.
Като ги сменявам, ще сменя и семерингите.
Ако не успея да подкарам вакуумната дандания, ще ги оставя заключени и ще събирам "свободно време" за ръчни.
Такива ми ти работи...
Ето снимки.
На първата се вижда шайбата.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Моята Кия
Успех с ремонта, дано успееш да ги възстановиш. Клапанчето за вакума, ако не успееш да го оправиш, втора ръка едва ли ще ти струва много, особено след като повечето колеги минават на ръчни рано или късно.Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
Renault RX4 '02 2.0 (Архи)
Коментар
-
От: Моята Кия
Благодаря!
То и аз рано или късно ще мина, но предстои обслужване на по-важни агрегати и финансовите приоритети засега се изместват в тази посока.
При мен се касае за временно решение.
Имам да сменям ремъци, ролки, водни помпи, масла, филтри...
Хъбовете, после.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Моята Кия
Мда, и аз съм на този етап. Предстоят ми ремъци и масла на раздатка и дифове. Чак тогава ще се мисли за повече подобрения. Няколкото малки спънки като помпата на съединителя, един датчик и потенциометъра на газта ми спънаха леко плановете.Opel Frontera A 2.5tds ' 98 (Тера)
Renault RX4 '02 2.0 (Архи)
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар