Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    Грубо го тьрси след 98ма,но пак зависи от конкретния екземпляр,а и с километрите които ще му се набиват то докато изгние ще си е избил парите 5 пьти.
    Ткс, Босе! Ще те питам по-нататък за координатите на твоя човек-майстор за огледи и т.н. ама дет се вика - кат му доде времето.

    Успех на колегата Glow в избора! Ще следя темата с интерес

    Коментар


    • #77
      От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
      ...че сина ще се учи да кара колата с която сьм го взел от родилното и никой не ми вярваше ма е на,малко и остава....
      Брех, вчера беше...
      Здрави бъдете всички!!!

      Коментар


      • #78
        От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

        Към Бенца-кажи какъв ти е опита с Мл та толкова конкретно го анализираш?Това за 200км в час пък изобщо не ми се коментира!
        И твоите Мерцове ела ги покарай няколко години в България включително и зимата „ако могат да се движат де„пък тогава пак си ги хвали.
        И престанете да четете от какво се оплакват по форумите!Повечето копуват най евтиното на пазара и после рев.
        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

        Коментар


        • #79
          От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

          Митовете с възглавниците на окачването и те са....
          За това на седем годишен Мл смених оригиналните и то заради една предна.
          Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

          Коментар


          • #80
            От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

            Колега, не пропускай малката подробност, че Бенцбоса е един от първите в първите три МБ форума у нас.

            Коментар


            • #81
              Re: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

              Новите коли имат т.нар. "гаранция за мобилност", която поема пътната помощ, хотел и кола под наем/транспорт ако нещо се счупи.

              Мерцедес W210 си спомням че имаше страшно много проблеми още при излизането му. Преди около 5г търсихме такова комби 290 или 300ТД за приятел и още тогава всичко беше в много лошо състояние. Накрая едвам се намери едно читаво 320цди.
              "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

              Коментар


              • #82
                От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                Митовете с възглавниците на окачването и те са....
                За това на седем годишен Мл смених оригиналните и то заради една предна.
                Колега-тук там някои МЛ се уцелва и дефектира по рядко.....
                Ето ти надежден източник -от 3 места - БалканСтрар в София, Още един сервиз само за Мерц в София и още един в Пловдив - отвсякъде мнението е едно и също за МЛ .

                Коментар


                • #83
                  От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                  Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                  Колега, не пропускай малката подробност, че Бенцбоса е един от първите в първите три МБ форума у нас.
                  Много добре го знам това!За което големи благодарности!

                  Но по някой път изказванията са много остри и не оправдани.
                  Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                  Коментар


                  • #84
                    От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                    Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                    Това защо е така?
                    Не зная , Вени.Подробности може да даде някой от живеещите в Германия.В Австрия , пък газ можеш да заредиш само в населено място.По магистралата няма.Те и белгийците изключват газовите колонки , когато магазинът е без човек. Що ли ми се струва , че и таз тема е чесане...5-6 до осем К км са по четиристотин на ден Ква автономност , кви алпийски въжета
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #85
                      От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                      И за протокола да не съм въздухар съм бил притежател на -123,124,190,w163,и в момента w164 като 124 още стои!
                      Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                      Коментар


                      • #86
                        От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                        Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                        Не зная , Вени.Подробности може да даде някой от живеещите в Германия.В Австрия , пък газ можеш да заредиш само в населено място.По магистралата няма.Те и белгийците изключват газовите колонки , когато магазинът е без човек. Що ли ми се струва , че и таз тема е чесане...5-6 до осем К км са по четиристотин на ден Ква автономност , кви алпийски въжета
                        А как ти се струва това че работата ми изисква минимум да ида три пъти в месеца до Истанбул!През другото време не стоя на трупчета!
                        Оправданието е като гъз-всеки го носи със себеси !

                        Коментар


                        • #87
                          От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          Грубо го тьрси след 98ма,но пак зависи от конкретния екземпляр,а и с километрите които ще му се набиват то докато изгние ще си е избил парите 5 пьти.
                          От 98 до коя?

                          Другия въпрос някои беше препоръчал c5 дизел. Кои двигател...

                          Коментар


                          • #88
                            От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                            Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                            А как ти се струва това че работата ми изисква минимум да ида три пъти в месеца до Истанбул!През другото време не стоя на трупчета!
                            Авторът започна : Предимно Германия , около 6К км месечно.Аз не коментирам твоя избор.И къде , не само в тази тема , ме чу да окачествявам тоз автомобил по-добър , онзи по-малко.И никъде кой е лошият.
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • #89
                              От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                              Първоначално публикуван от Даниел Чобанов Преглед на мнение
                              А как ти се струва това че работата ми изисква минимум да ида три пъти в месеца до Истанбул!През другото време не стоя на трупчета!
                              Тогава може би няма да е проблем нова лизингова. Оня от Истамбул с какво идва до тук? За 500 км междинно къде спи?
                              А тези простотии се правят от името на всички ни.
                              Даника
                              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                              Коментар


                              • #90
                                От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                                Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                                Аз бях пуснал подобна тема и ще се опитам да синтезирам...
                                За дълго пътуване в Европа твърдо съм за дизел.
                                Не знам как ще е за напред с тез еконорми, дали ще има достъп в големите градове с дизелов двигател, но за сега според мен това е варианта.
                                Причините са няколко - голяма автономност - пробег около 1000 км с едно зареждане, сравнително еднаквата цена на нафтата, и възможността да зареждаш навсякъде.
                                Сравнявам с газ и метан.
                                За България съм на вариант метан и грам не съжалявам, но се отделям от темата.
                                За колата обаче е сложно.
                                Това което съм сигурен че автомобила трябва твърдо да притежава е клима, темпомат, голям обем, лесен и познат за обслужване и не на последно място нисък разход на гориво.
                                За Мерцедес не ми се влиза в полемика отново, но аз такава кола не бих избрал по мои си причини.
                                Избора обаче успях да си направя след като попрочетох предложенията от дискусията.
                                И колкото да не харесвам вагините везните накаланят натам....
                                По-удобно нещо от вана за дълго пътуване просто няма.
                                Когато карах комби мястото все не ми стигаше.....
                                Купих си възможно най-големия топ бокс който имаше на пазара - 2 метра.
                                От както съм с ван не съм го ползвал изобщо, само приятелите ми го слагат по колите си когато имат нужда.
                                А защо ваг - наличието на шаран, алхамбра, галакси даже и 4х4.
                                Това би бил моят избор.
                                Поздави и успех!
                                Абсолютно потвърждавам. За сведение - километража на Шаран 2003 г в момента /шест пълни години в моите ръце/ е 695 000 км, като го взех, беше на 8 години, на 230 000 /превъртян неизвестно колко, преди да ми го продадат/, внос от Италия. Автоматика беше за тотален ремонт, мина през Джемини още с покупката /да ги похваля, още държи автомата/. Като го купувах, ходех с една рулетка в ръцете и мерех товарната част. Само два вана имат пълни 2 метра отзад, като се махнат седалките - Шаран/Алхамбра, Галакси/ и Крайслер. С цялото четиричленно семейство и багаж за две седмици почивка на селска къща /включва тави, тенджери, кафемашина, аудиоуредба и всякакви други аксесоари към катуна/, всичко е събрано зад седалките и напред е свободно и просторно за пътниците. Возията е като на лимузина. Седалките се махат или местят с две движения. При нужда спокойно и законно събира 7 човека, без да са притеснени вътре. Още не е изгнил, само печката ме предаде тази зима. Сервизната книжка вече е изписана и няма място, но това е неизбежно за 465 000 км. Като сметна средната скорост и изминатите километри, излиза, че живея в колата.
                                На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор.
                                "Погледнато формално, всичко е нормално. Погледнато нормално, всичко е формално!"-Радой Ралин

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X