Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

    За ML320 като слушам задни възглавници сменяни 3 пъти... Ми се струва множко без да имам идея за какви пари става дума...
    Другия ML 420cdi сигурно ще върви доста с тези 300hp, но цената си му е сериозна също и разхода...
    W210 визуално не ми харесва, но пък ако това е правилната кола...
    В крайна сметка сигурно ще направя един тест драив за да реша кое ще е наи подходящо.
    Иначе от колата се иска да е надеждна, да те откара от а-б безпроблемно и по възможност комфортно и в кондиция, но това е ясно на повечето пишеши...

    Коментар


    • #62
      От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

      Не е по темата, но като стана дума за Мерцедес...Маам крачоли оня ден по Горубляне и какво да видя Довлекли нашите от слънчева Калифорния два броя W126, единия 300 турбодизел, автомат, 1982 г. класическо жълто, другия 420 SEL зелен, 90-ти набор...Брех значи, абе точица и драскотинка никъде по тия машини..Хрома лъщи, пода и тавани и мокети- като нови.., моторите работят часовник..Бая ги позяпах, верно едно такова чувство за истинска кола..По- стария е по-скъп...
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #63
        От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        Не е по темата, но като стана дума за Мерцедес...Маам крачоли оня ден по Горубляне и какво да видя Довлекли нашите от слънчева Калифорния два броя W126, единия 300 турбодизел, автомат, 1982 г. класическо жълто, другия 420 SEL зелен, 90-ти набор...Брех значи, абе точица и драскотинка никъде по тия машини..Хрома лъщи, пода и тавани и мокети- като нови.., моторите работят часовник..Бая ги позяпах, верно едно такова чувство за истинска кола..По- стария е по-скъп...
        За
        ретро коли, нямаше ли друга тема?

        Коментар


        • #64
          От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          100 км/ч в Германия нормално,Рейндж Ровьр казваш,проблемите на МЛ 320 искаш да знаеш какви по принцип са........някой друг да подхваща,за мен това е несериозно.
          Не съм се изразил точно явно , но ми стана интересно , при положение че това са проблемите които съм имал с тази кола ( извинявам се , че забравих един път уплътненията на дюзите и един генератор сменен в германски сервиз на Мерцедес за около 1 000 евро ) . Но според мен е нормално за след 380 000 км. .Възглавниците се повреждат (протъркват се ) от мръсотията и песъчинките по нашите улици и шосета - към 700 лв . мисля ,че бяха .Средната скорост ,която показва компютъра при нормално каране е толкова 100 км. -нямат край ремонти и тирове Максималната , която съм постигал(дистанция около 350 км .) 156 км/час и беше събота .

          Коментар


          • #65
            От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

            Първоначално публикуван от Glow Преглед на мнение
            W210 визуално не ми харесва, но пък ако това е правилната кола...
            В тая връзка, мисля че е в интерес на темата да повдигна два въпроса към спецовете по Бенц.
            Има един мотор 2,9 турбодизел. В тая кола, се явява първия с директно впръскване на марката (в лек автомобил). Поради последното, (го дават) по-икономичен от 300, макар и по-слаб. Доколко става и има ли го ръчка?(ясно, че не може да поддържа 200км/ч)
            Другото е, че след фейслифта 99-та, остават само дизели с комън рейл, доколко имат място в темата? (примерно по-мощните 220/270/320CDI). С оглед също че са по-пресни години и по-икономични.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #66
              От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

              Калифорнийските не ги закачайте,че за по 3 има коли та коли,изгнили няма от коя да е година и модел.

              Не съм спец,но за 290 едно мога да кажа - бях взел една такава за детевоз у България да я тормози бабата,а не тя да тормози бабата.Пьрва генерация директна инжекция със старите и евтини както и надеждни дюзи,разпилен 250 дизел с турбина - проблема е,че ги произвеждат само в годините в които и гние колата,заводско излиза със скапана антикорозионна защита и като мотор ще я намериш здрава,като купе което да не е гнило ще е Цудо с главно Ц.

              200 с педал в ламарината ще ги държи и подържа ма ако я натовариш и друсне ти влизат задните амове в багажника,това гаранция ти го давам. Намери яко купе с тоя мотор и си ти ма това не знам как става та си трая.Изкьрпване на тенекии струва едни пари които не си заслужават за кола за 4-5 бона макс.Кьса серия на моторите е,трудно се намират части втора употреба или читави на пазара,това също го вкарай в задачката.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #67
                От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                За
                ретро коли, нямаше ли друга тема?
                А имаше ма нали за коли си говорим.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #68
                  От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                  Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                  А имаше ма нали за коли си говорим.
                  А темата е за......

                  Коментар


                  • #69
                    От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                    КОЛА за дълги пътувания из Европа.

                    Ако държиш мога да помоля Вени да пусне малко снимки на неговия и да каже за какви пари го даде,мога да издиря и собственика му в момента да видим той как го кара и какви оплаквания има от него.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #70
                      От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                      Не е по темата, но като стана дума за Мерцедес...Маам крачоли оня ден по Горубляне и какво да видя Довлекли нашите от слънчева Калифорния два броя W126, единия 300 турбодизел, автомат, 1982 г. класическо жълто, другия 420 SEL зелен, 90-ти набор...Брех значи, абе точица и драскотинка никъде по тия машини..Хрома лъщи, пода и тавани и мокети- като нови.., моторите работят часовник..Бая ги позяпах, верно едно такова чувство за истинска кола..По- стария е по-скъп...
                      Дизеловата пура е върха на сладоледа откъм разход и надеждност.. При мен съм виждал доста дизелови такива 126 вкарани от щатско уж за реставрация, но повечето са оставени на произвола на съдбата (( аз лично се опитах да спася една такава пура и едно 124 300це като предложих цена и за двете пакет, но човека ми поиска нещо граничещо с наглоста.. както и да е това беше преди 7/8 години поне и сега като ги гледам в онзи същия двор навън на влагата с поникнали тревички откъдето можеш да се сетиш и мухлясали салони 124ката е станала мекица, нооо 126цата поне видимо няма ръжди и хрома блести, блести..
                      Real Recognize Real

                      Коментар


                      • #71
                        От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                        Пиши у Гугьл S420,само това пиши,харесай си една и ми я плесни тук да ти играя крило сьс снимката и в момента.Без да го мия,е така как си е мрьсен.

                        Давай да видим ще уцелиш ли от хиляди такива из нета - чиста Калифорнийка.
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #72
                          От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          210 гние до един даден месец на производство,после си гние като нормална кола и тук никой не спряга гнила кола какво я чака,естествено не говорим за гнило на варел по 300 километра на ден,а за нормална кола от модела,как я намираш твой проблем ма поне ще е правилната кола за целта.
                          Босе, Вени, я го кажете този месец да е ясен, а и 300 застъпва ли "ръждивия" период или е извън него че този път сериозно се оглеждам за 300 или 430 или 320 (бенДзин).
                          То е ясно, че 210 трябва да се гледа изосновно без значение в кой от давата периода попада, ама все пак...
                          Наздраве на МБ феновете!
                          Последно редактирано от zlost; 21-02-17, 18:57.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                            Пиши у Гугьл S420,само това пиши,харесай си една и ми я плесни тук да ти играя крило сьс снимката и в момента.Без да го мия,е така как си е мрьсен.

                            Давай да видим ще уцелиш ли от хиляди такива из нета - чиста Калифорнийка.
                            Абе изрод, каруцата ти верно на едно от първите места. Че и другата няколко реда по надолу! Луда работа /ама така е, като се престараваше.../.

                            Калифорнията е съвсем друга бира, за да ръждяса трябва да я ръгна в океана.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #74
                              От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                              Първоначално публикуван от zlost Преглед на мнение
                              Босе, Вени, я го кажете този месец да е ясен, а и 300 застъпва ли "ръждивия" период или е извън него.
                              То е ясно, че 210 трябва да се гледа изосновно без значение в кой от давата периода попада, ама все пак...
                              Наздраве на МБ феновете!
                              Грубо го тьрси след 98ма,но пак зависи от конкретния екземпляр,а и с километрите които ще му се набиват то докато изгние ще си е избил парите 5 пьти.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #75
                                От: Избор на "кола" за дълги пЪтувания из Европа

                                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                                Абе изрод, каруцата ти верно на едно от първите места. Че и другата няколко реда по надолу! Луда работа /ама така е, като се престараваше.../.

                                Това беше когато беше,аз малко се избьзиках,че сина ще се учи да кара колата с която сьм го взел от родилното и никой не ми вярваше ма е на,малко и остава.Това поне ти знаеш колко вьрви и колко му вдигам капака вече и не се дава кучето.
                                Свиркай ако ти трябвам,нова батерия на малкия имам,да видим дали ще изкара до навьршване на 30 години,тия в магазина ми се посмяха малко..........ма те много хора се смеят пьк е на.
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X