Абе не знам, само ще ти кажа че на моя старичък Вранглер навремето сложих NGK - точно такива каквито трябва по каталог. Нищо хубаво...Неустойчив празен ход, шумен двигател, прекъсвания, вибрация... За разход не говоря щот при него е незасичаем... И слагам значи аз евтини х`американски свещи-боклуци и колата заспа... Работи меко, плавно, тягата се подобри осезаемо... а бяха близо 5 пъти по-евтини... и уж точно от каталог и двата чешита, все за този модел специално...
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За свещите
Свий
X
-
хм.. чесно казано и аз имам подобни наблюдения - на хамериканските нещо не им понасят NGK-то, не знам защо.Първоначално публикуван от quadraВранглер навремето сложих NGK - точно такива каквито трябва по каталог. Нищо хубаво...Неустойчив празен ход, шумен двигател, прекъсвания, вибрация...Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
Ако ти гори 50-60 на сто може и с 5 да ти смъкнат разходаПървоначално публикуван от CarTest™А пък аз си мисля че като сложа такива свещи на Режото ... и като му се намали разхода с 5 !!!! на сто (цитат) ... и добавка .. турбо макс пауър в маслото (дава 27 % отгоре - мощност) и магнити за поляризиране на горивото .. и от там -10% .... и едно сурер ново плазменно запалване....!
Моята като гори 11,5....половин литър също няма да ми се отрази зле
За добавките нямам мнение,дали смъкват разхода...по-скоро не.Но докато се ползват определено двигателя работи по-устойчиво и безшумно(от личен опит със старата кола говоря).Забравих да кажа добавки за бензин.Защото за масло съм ТВЪРДО против да се слагат.А за магнитите и плазмите....те са върха на технологичното ни развитие
С тях колата само на въздух и вода се движи
Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp
Коментар
-
Аз нали дадах пример как се избират свещи. Купуваш като не стават подаряваш.
Тия Дензо дори не съм ги чувал. дано това говори лошо за мен а не за свеща. Ама щом има положителни отзиви за твоя мотор - деистваи.
Само да ти кажа че в Американските форуми за ГрандЧероки са болни за Бош 4+. А аз точно такива подарих.
Дано при тебе стане от първия път.
Коментар
-
Аз пък чух,че реното с Бош не се погаждало и не работило добре.А иначе аз не съм съгласен да купувам и пробвам различни свещи....просто трябва да се гледа много внимателно в каталога,защото най-малкото нещо в номера на свеща има значение.Ако някой иска да направим експеримент,да ми даде данни за колата си-марка,модел,година и двигател...да ми каже каква марка свещи предпочита и веднага ще му дам серийния им номер
Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp
Коментар
-
Нека да ви осветля по един важен въпрос,та да няма безсмислени спорове.NGK и BOSH се правят и тука(Костинброд,Сопот,Плевен...а и сигурно поне в още 5-10 подземни гаражчета из страната).
Специялно NGK има поне 5 ''официялни''из света ментета(иначе ми е любима фирма,само да е оригинално
).BOSH и CHAMPION се правят почти навсякъде по света и там да си намериш оригинал си е чисто ТОТО(Аз намерих
2 пъти...по 150 хил.км изкараха...).BERU...там няма наблюдения.
А DENSO...там ми е странно.Скъпи са,а ефект...
Имам чувството,че някой като даде много пари за консумативи,после се опитва да убеди останалите,а и главно себе си,че е уцелил кьоравото...
По-важното е друго:Свещи се сменят в КОМПЛЕКТ С КАБЕЛИТЕ
На съвремените кабели лулите са със силиконово уплътнение отвътре,трябва им температура да слепнат с керамиката на свеща,да вакуумират
Така изкарват многото километри и време
Като ги разлепиш веднъж...
0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Ето ти за твоя мотор(по спомени)на BOSH,такива слагах на Мегана:кабели ОЕ40,свещи FR78X.Първоначално публикуван от BobkataАз пък чух,че реното с Бош не се погаждало и не работило добре.А иначе аз не съм съгласен да купувам и пробвам различни свещи....просто трябва да се гледа много внимателно в каталога,защото най-малкото нещо в номера на свеща има значение.Ако някой иска да направим експеримент,да ми даде данни за колата си-марка,модел,година и двигател...да ми каже каква марка свещи предпочита и веднага ще му дам серийния им номер
0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"
Коментар
-
Това за кабелите не го казвай че много производители ще паднат въззнак. Някои се прецакват, да, на други им няма нищо дълги километри и години. А по въпроса за NGK - баш за таоя модел си бяха по каталог, ама нейсе, минало бешело. Така и така не понасям японски работи, пък било и направени в Горно Камарци, така че въпросът с японските части по моите коли е приключен.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
А ся и лули няма да сменям. Само като ги видя и си представям каква цифромания са. някви дълги по 20см с гумени оплатнения към главата и монтажа е с болт. Че и няква електроника имат отгоре.
http://www.wjjeeps.com/service/coil_02.jpg
Коментар
-
Така е, FR78X дават за моя двг.Те са 4 електродни(тук някой беше писал,че това нямало значение
).За тях не съм проучвал как се държат...проучих за FR7DC+ и ми казаха,че не се държали добре на моя двг.А и както казаха преди мен-Бош,Шампион и НЖК са с много ментета(както при маслата Кастрол).Затова не съм много заинтригуван от тях.Като казах за масла ви давам пример....едно ESSO е по-добро от Кастрола...защото просто ЕСО-то е с по-голяма вероятност да го намериш оригинал.Със свещите е същото...не винаги марката на кутията е знак за качество.
Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp
Коментар
-
И това не е така....споменах за Кастрол.Едни приятели си купиха 5л туба от официалния представител....и колата им работеше като трактор.Но работеше точно 1 ден защото го смениха веднага с Елф(от кварталното магазинче) и двг замърка като коте.Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар