Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За свещите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Не се сърдете, но разсъждавате точно като хора обработени от рекламната машина. Марки, платини, иридий, 4-16 електрода и прочие измишльотини.
    А най-важните неща за една свещ, за да работи тя добре на ВАШИЯ двигател са топлинно число, разстояние между електродите, е и на последно място да е що годе качествено произведена. Все пак от над един век се произвеждат свещи. Кой не може още да ги прави?!
    Ако не са с подходящо топлинно число, дадено от производителя на двигателя ви то и най-скъпите да вземете, мега-хипер екстри да имат, двигателя ще прекъсва и ще се ядосвате. Неправилното топлинно число или кара свеща да се износва бързо, независимо от благородните метали по нея, или не се самопочиства от нагара и започва да прекъсва.
    Винаги са достатъчни само два електрода - един централен и един страничен защото само толкова работят на практика. Напрежението пробива винаги по най-късия път, а електродите никога не са на еднакви разстояния. Много по-важно е разстоянието да е точно колкото е предписано от производителя на ДВИГАТЕЛЯ ви, защото иначе свеща пак не работи правилно. По-голямото разстояние товари разпределител, кабели и "лули" и при влажно време вечер под капака се вижда "цветомузика", да не говорим, че при джип там винаги е мокро, а понякога работят и под вода. По-малко разстояние намалява енергията на искрата. Е, правил съм електронни запалвания, които са работели и БЕЗ страничен електрод на свеща, но това е по времето на чукчетата и наковалните, а то вече отмина. Сега всеки е с такова

    Коментар


    • #17
      Колега,не съм съгласен с теб.Първо казваш за топлинното число на свещта...за това си прав.Но преди да упрекваш,се поинтересъвай от данните на различните свещи и ше видиш,че примерно Денсо иридиум имат доста по-голямо топлинно число от обикновеното Денсо.От там има по-добро и пълно изгаряне в цилиндрите,от там покачване на мощността и падане на разхода.А топлинното число нали знаеш какво е точно-топлината на отдадената искра.А тя много зависи от материала на електродите(спецефично съпротивление,сечение и т.н.)Така,че не случайно иридиевите и платиневи свещи са по-скъпи.Ако искаш ще се поровя в нета да ти дам нещо да попрочетеш
      Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

      Коментар


      • #18
        разбира се Паджеровод, но мисля тук говориме за свещи, при които вече са спазени препоръчаните топлинно число и луфт. все пак се предполага че тук пишат технически грамотни хора. имал съм не един и два случая при които клиенти идват при мен с N-електродни свещи, защото ги видели на тАлавизора че са най убави . но нали ние не сме от тях
        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Bobkata
          А къде пише,че става за моя двигател?Нещо не виждам.
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #20
            Прав е Паджеровод.
            Наи важното нещо за една свещ е да отговаря на изискванията на двигателя. Не един и два комплекта подарих на маисторите щото не са както трябва. Не стига че са скъпи ами и са по осем. чист късмет е че с последните НЖК иридиум стана. Чаках два месеца доставка от Япония и едната е 28лв. Добре че станаха че и тях трябваше да ги подарявам. Сомо разхода в града падна с пет литра.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от kinex
              Чаках два месеца доставка от Япония и едната е 28лв. Добре че станаха че и тях трябваше да ги подарявам. Сомо разхода в града падна с пет литра.
              е те тука вече ме утрепа. що от япония, кви 2 месеца като ги има във всяка железария по около $4 парчето. питай бе човек, може ли такова нещо
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Bobkata
                Денсо иридиум имат доста по-голямо топлинно число от обикновеното Денсо.От там има по-добро и пълно изгаряне в цилиндрите,от там покачване на мощността и падане на разхода.А топлинното число нали знаеш какво е точно-топлината на отдадената искра.
                Само ще кажа, че не ти трябва по-голямо топлинно число, а подходящо такова. И определението не ти е вярно ама карай...

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от митко
                  Първоначално публикуван от kinex
                  Чаках два месеца доставка от Япония и едната е 28лв. Добре че станаха че и тях трябваше да ги подарявам. Сомо разхода в града падна с пет литра.
                  е те тука вече ме утрепа. що от япония, кви 2 месеца като ги има във всяка железария по около $4 парчето. питай бе човек, може ли такова нещо
                  Е те това е, разби на Пламен съня
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Bobkata
                    Колега,не съм съгласен с теб.Първо казваш за топлинното число на свещта...за това си прав.Но преди да упрекваш,се поинтересъвай от данните на различните свещи и ше видиш,че примерно Денсо иридиум имат доста по-голямо топлинно число от обикновеното Денсо.От там има по-добро и пълно изгаряне в цилиндрите,от там покачване на мощността и падане на разхода.А топлинното число нали знаеш какво е точно-топлината на отдадената искра.А тя много зависи от материала на електродите(спецефично съпротивление,сечение и т.н.)Така,че не случайно иридиевите и платиневи свещи са по-скъпи.Ако искаш ще се поровя в нета да ти дам нещо да попрочетеш
                    Значи, колега, на сайта на Денсо има информация за всичките им модели, както и каталог където по автомобила си може да подбереш подходящите. Мисля, че имаше информация относно европейските и други японски аналози.
                    Не е вярно, че топлинното число на тези свещи е по-високо – предлагат се с всякакви числа (както прави всеки уважаващ себе си производител на запалителни свещи), но на теб ти трябва свещ с подходящо за твоя двигател топлинно число, нито повече, нито по-малко. Въпросното число няма нищо общо с характеристиките на искрата. Ако поставиш свещ с по-високо топлинно число (студена), работната и част не може да се загрее до работна температура респ. да се самопочисти, трупа се нагар, получаваш пропуски в запалването и т.н. Ако сложиш свещ с по ниско топл. число (гореща), при по-голямо натоварване на двигателя свещта прегрява, може да се разруши, но по-лошото е че предизвиква калилно запалване на сместа, което може да доведе до излизане на самия двигател от строя. С други думи топлинното число е мярка за количеството топлина, което свещта може да отведе от работната си зона за единица време.
                    Относно свещите с 2 и повече масови електрода – по-дълъг живот. Свещите с платинен или новите модели с иридиев електрод – по-висока точка на топене, по-висока устойчивост на електрическа и газова корозия респективно отново по-дълъг живот (60-100 хил.км, а вече се говори и за 150 хил.км.).

                    Коментар


                    • #25
                      120хиляди.
                      http://www.ngksparkplugs.com/product...420&country=US
                      вече ще заспя спокойно
                      Шегата на стана.
                      Мите сигурно е така ама аз все търся на хляба мекото и на живота лекото.
                      Пък в краина сметка важното е че колата стана.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от kinex
                        Мите сигурно е така ама аз все търся на хляба мекото и на живота лекото.
                        Пък в краина сметка важното е че колата стана.
                        ако наистина е така щеше да ми звъннеш и да ги получиш за 10 дена и срещу $35 комплекта - офтопикче
                        Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                        http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                        http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                        Коментар


                        • #27
                          мразя да ангажирам хората с личните си проблеми.

                          Коментар


                          • #28
                            Ееееей пак съм изостанал .....
                            Но преди да упрекваш,се поинтересъвай от данните на различните свещи и ше видиш,че примерно Денсо иридиум имат доста по-голямо топлинно число от обикновеното Денсо.От там има по-добро и пълно изгаряне в цилиндрите,от там покачване на мощността и падане на разхода.А топлинното число нали знаеш какво е точно-топлината на отдадената искра.А тя много зависи от материала на електродите(спецефично съпротивление,сечение и т.н.)Така,че не случайно иридиевите и платиневи свещи са по-скъпи.Ако искаш ще се поровя в нета да ти дам нещо да попрочетеш Wink
                            А пък аз си мисля че като сложа такива свещи на Режото ... и като му се намали разхода с 5 !!!! на сто (цитат) ... и добавка .. турбо макс пауър в маслото (дава 27 % отгоре - мощност) и магнити за поляризиране на горивото .. и от там -10% .... и едно сурер ново плазменно запалване.....

                            И вече няма да слагам .... бензин .....
                            Мдааа ...

                            Само свещи ще сменям на 150 000 км. !!!
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • #29
                              Цитираи Цитираи ама от 25 падна на 20
                              Само да уточня че старите свещи мятаха искрата направо на обратно.Към резбата.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от kinex
                                Наи важното нещо за една свещ е да отговаря на изискванията на двигателя.
                                Напълно съм съгласен,но този скриншот който е постнат пак казвам...не е за моята кола.Двигателя ми е Ф4Р а не Ф7Р,ама карай то няма никаква разлика Бай Дъ Уей,гледам по каталога какво дават за моя двигател...следователно всичко е изчислено за него(и температурно число,и луфт и т.н.).То нали за това са каталозите-да се гледат Може определението за топлинно число да не ми е вярно(не съм спец в това отношение),но е вярно че по-силната искра дава по-добро изгаряна на сместта,нали така А искрата на иридиевите и платинените по данни е по-висока(на денсо иридиум с около 500 градуса повече от обикновеното денсо).Може да ме обвините,че говоря само за тези пусти Денсо...но просто за тях съм гледал характеристики.А и щом хора,които ги ползват ми казват че има осезаема разлика в сравнение с едни обикновени свещи за 20-30 лв комплекта....значи не са само рекламни трикове
                                Renault Scenic RX4 2.0 16V 140hp

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X