Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипа става ли?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Джипа става ли?

    Като взех моето "Liberty" и аз бях изненадан, че кола от 2004 г. няма изобщо предвиден филтър за въздуха в салона. За алармата мога донякъде да приема, че може да е екстра, ама за имобилайзера - ми е трудно. Всички по-нови коли имат такъв, а някои още от 90-та година са оборудвани с него. Ако не ти се занимава да правиш допълнителен ключ от обикновена бланка, за да се убедиш окончателно в наличието или липсата на имобилайзер, развий винтовете на пластмасовите капаци около кормилната колонка и виж около патрона на конт. ключ дали има една пластмасова гривна с малка кутия към нея. Това е електронния модул с приемната антена за транспондера на имобилайзера. /Ето примерна схема как изглежда/
    http://forum.offroad-bulgaria.com/at...1&d=1253867140
    Самия транспондер е доста малък и може да се събере в почти всяка глава на ключ. Размерът на ключа в случая не е критерий.
    Колкото до алармата, може и да не си я пробвал правилно. Аз бих заключил с бутона от дистанционното, бих изчакал няколко минути и чак тогава бих отключил с ключа ключалката на вратата. Като отвориш вратата всичко ще стане ясно. Обемни датчици не във всяка кола има и те си личат в случая с "Liberty" по наличието на още една конзола в средата на тавана. В нея се монтират тези датчици.
    Поздрави!
    Прикачени файлове
    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • #17
      До: Джипа става ли?

      Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
      Ако не ти се занимава да правиш допълнителен ключ от обикновена бланка, за да се убедиш окончателно в наличието или липсата на имобилайзер, развий винтовете на пластмасовите капаци около кормилната колонка и виж около патрона на конт. ключ дали има една пластмасова гривна с малка кутия към нея. Това е електронния модул с приемната антена за транспондера на имобилайзера. /Ето примерна схема как изглежда/
      http://forum.offroad-bulgaria.com/at...1&d=1253867140
      Самия транспондер е доста малък и може да се събере в почти всяка глава на ключ. Размерът на ключа в случая не е критерий.
      Колкото до алармата, може и да не си я пробвал правилно. Аз бих заключил с бутона от дистанционното, бих изчакал няколко минути и чак тогава бих отключил с ключа ключалката на вратата. Като отвориш вратата всичко ще стане ясно. Обемни датчици не във всяка кола има и те си личат в случая с "Liberty" по наличието на още една конзола в средата на тавана. В нея се монтират тези датчици.
      Поздрави!
      Май почти ме убедихте - започнах яко "гугълстване" и открих това: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eB...tchlink:top:en

      A transponder is a benign electronic device implanted in the head of a key which remains dormant until awakened by energy derived from its close proximity to an induction coil/antenna at the threshold of a vehicle’s ignition lock. When a transponder becomes energized by the ignition lock being turned ON, it transmits a unique Alfa/numeric identity code back to the antenna coil and the on-board computer - for comparison with values stored in the computer’s memory. If the RF transmission from the transponder is an exact match then the engine can be started.

      Картинката на предлаганите ключове е точно като на моите. Сега остава да се уверя
      В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

      Коментар


      • #18
        До: Джипа става ли?

        Да, това е чиста бланка на ключ с транспондера в нея, която можеш да си купиш. Идва в този вид а после трябва да се нареже тук и чипа да се синхронизира /добави/ в боди контрол модула. За съжаление, ако имаш само един ключ, т.н. "обучаване" става само в Балкан Стар, срещу едни 50 -на лева. За това синхронизиране трябва един четирицифрен код, който се смята по WIN -а на колата, но от БС искат големия талон а дори и с него самия код не ти го дават. Било за моята собствена сигурност. Иначе, без кода и без OBD II, ако имаш два работещи ключа можеш и сам да си синхронизираш други ключове /мисля - до седем броя общо/. В тази кола изненадващо много неща се управляват по шина от ECU и BodyControlModul -а, дори и генератора за зареждането няма собствено реле-регулатор. Ако вземеш да си изтеглиш някое от сервизните описания на Jeep за твоя модел и година ето от тук, примерно още доста неща ще научиш. А и джипа си може да почнеш да харесваш повече, знае ли човек?! Успех!
        Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
        First impression is not always true. Get inspired.
        Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
        Reading is sooo boring, unlike writing!

        Коментар


        • #19
          До: Джипа става ли?

          Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
          ... А и джипа си може да почнеш да харесваш повече, знае ли човек?! Успех!
          Ма аз не разбирам какво не му харесвате на тоя джип. Има си всичко което е нужно за да пътуваш супер комфортно и бързо. Това, че пуска климатика като суши стъклата е савсем нормално. Всички интелигентни коли така правят. Това, че няма ABS за жена ми е лошо но аз карам без тая екстра и ако има начин да се изключва го махам.
          Има по добре екипирани коли но едва ли на тази цена.
          ... Бе то всичко до цената опира май.
          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
          Вальо. О888 557Ч7Ч
          Silverado 1.3 i

          Коментар


          • #20
            До: Джипа става ли?

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Ма аз не разбирам какво не му харесвате на тоя джип. Има си всичко което е нужно за да пътуваш супер комфортно и бързо. Това, че пуска климатика като суши стъклата е савсем нормално. Всички интелигентни коли така правят. Това, че няма ABS за жена ми е лошо но аз карам без тая екстра и ако има начин да се изключва го махам.
            Има по добре екипирани коли но едва ли на тази цена.
            ... Бе то всичко до цената опира май.
            Щом съм го купил, значи ме е "грабнал" от пръв поглед. А цената беше... (подозрително ) ниска... сега разбирам защо Дайте акъл - малко "driving tips" - как да го спускам по наклон с тоя автоматик ? Засега съм налучкал следното (ама дали е правилно и да не прецакам нещо) - при лек наклон, като почне много да се засилва - първо натискам копчето "overdrive-off" при каране на "D", ама като стане неудържимо - намалявам ( до колко всъщност трябва да намаля) и включвам "2-ра" или "1-ва". Отсега обаче сънувам зимни кошмари, явно индуцирани от периодичните репортажи от САЩ и по нашите ТВ - като стане поледица и ми се натъркалят и натръшкат по пътищата една в друга онези техните големи коли Всяка година дават такива кадриТова едва ли е от повсеместна некадърност на US-драйвърите, ми май е заради автоматиците без ABS, а ? Щото в Булгаристан чак такива сцени (а шофирам от 20 г.) никога не съм виждал, хем пътищата са ни много по-гадни.
            В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

            Коментар


            • #21
              До: Джипа става ли?

              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              ... Щото в Булгаристан чак такива сцени (а шофирам от 20 г.) никога не съм виждал, хем пътищата са ни много по-гадни.
              То тука повечето коли все още са без АБС. Просто неволята е научила хората да карат.
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #22
                До: Джипа става ли?

                Мисля, че малко преувеличаваш ролята на ABS -а. Управлението на тази кола през зимата ще те изненада приятно с плавност в потеглянето и на доста хлъзгав и заледен терен, сигурно и плавно ускорение на сняг, почти без пробуксуване, а потеглянето на наклон с автомата е невероятно лесно. При движение на скорост с последващо отнемане на газта, автомата не отцепва веднага двигателя и той работи известно време като моторна спирачка. По мое наблюдение мотора се отцепва и оборотите падат до празен ход веднага след натискане на спирачката. При включване на по-ниска предавка /2 или 1/ се забранява на автомата да превключва на по-висока от зададената предавка и при определени условия помага за спускане по наклон, но не е панацея. Натискането на бутон "OD" /OverDriveOFF/ е режим, при който автомата не превключва на 5-та /повишаващата псевдо-пета предавка/. Предвиден е за движение при продължително изкачване на по-стръмен наклон, теглене на тежки каравани и т.н. а целта е автомата да не превключва непрекъснато ту на 5-та, ту на 4-та. Спирането на хлъзгав терен е като с всяка друга кола и е по-добре да съобразиш и намалиш плавно преди, отколкото да се налага ABS-а да компенсира липсата на сцепление на гумите с пътя.
                Лично за мен Jeep -а е страхотен за каране, доста по-тежък истабилен от всичко, което бях карал преди а особено през миналата зима, на сняг и лед бях очарован от стабилното му поведение на пътя. При поледицата ми беше по-трудно да стигна пеша до гаража /100 м./, отколкото после да стигна до работата с колата. Не виждам основание за притеснението ти и съм сигурен, че ще се убедиш в качествата на тази машина съвсем скоро.
                Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                First impression is not always true. Get inspired.
                Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                Reading is sooo boring, unlike writing!

                Коментар


                • #23
                  До: Джипа става ли?

                  Колега, не се шашкай толкова. Колата си е ОК. Това че няма АБС има и позитивна страна - ще се научиш да караш по добре на сняг. Естествено отначало е по - добре без децата и си сложи един по як ролбар - правен от дебелостенна тръба. КАрам от 5 години Нисан Терано ІІ и без никакви екстри. Живея на доста стръмно място и зимата и малко сняг да падне - всички съседи паркират на 200 метра от къщите си. Аз съм си постоянно нагоре и надолу. Понякога и се плъзгам при спускане - ама ще се научиш - после даже е приятно. Расте увереността ти и т.н. Е твоята е автоматик но с волана и бавните скорости ще свикнеш.
                  Сега имам и от една година и едно Х5 - със автоматичен контрол при спускане - невероятно мързелива работа. Пробвах го през зимата на един лед - колата си слезе абсолютно сама и без проблеми ама си само като зрител - държиш волана и това е. С Тераното е по интересно без АБС даже.
                  Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Джипа става ли?

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    То тука повечето коли все още са без АБС. Просто неволята е научила хората да карат.
                    То тука повечето коли са с ръчни скорости и на ниска предавка двигателят си задържа колата, а с моя автоматик - на "D" не забелязах никакво задържащо действие по нанадолнище Истината е, че при баш поледица ABS не върши никаква работа - направо се побърква, бръмчи, тресе, оставаш без педал, случвало ми се е с две коли... но там на помощ винаги са идвали ръчните скорости. А тука, за да превключиш от "D" надолу - трябва да натиснеш спирачката и ако го направиш на лед при 50-60 км / ч.
                    В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Джипа става ли?

                      При поледицата наи-сигурното средство е Автокаското и здравия ролбар. Всичко друго е късмет.
                      O898595418 - Митко

                      Коментар


                      • #26
                        До: Джипа става ли?

                        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                        Щото в Булгаристан чак такива сцени
                        Само да питам:На БЪЛГАРИЯ ли викаш Булгаристан?
                        Дизелов Jeep, не е Jeep.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Джипа става ли?

                          Първоначално публикуван от Krelion Преглед на мнение
                          Само да питам:На БЪЛГАРИЯ ли викаш Булгаристан?
                          Виноват... Така бях започнал да си наричам Родината през последните 4-5 години... и мисля, че съм имал основание. А ако бяхме продължили в същия дух, сигурно и "Западна Анадола" щях да започна да й викам... Но май е време за повечко оптимизъм..., така че вече няма, обещавам
                          В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Джипа става ли?

                            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                            :. А тука, за да превключиш от "D" надолу - трябва да натиснеш спирачката :
                            Ам.. честно това за 1ви път го чувам за автоматик.., а смея да кажа че съм карал много автоматици (както и в момента). СПирачка се натиска само от "Р" .. от вс други се сменя с или без натиснат бутон на лоста (издърпване ако е на волана) в зависимост от кое на кое положение.

                            .. ама може де.. странно животно..
                            Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                            Коментар


                            • #29
                              До: Джипа става ли?

                              Първоначално публикуван от Earendil Преглед на мнение
                              Ам.. честно това за 1ви път го чувам за автоматик..,
                              Бе и аз съм карал някой и друг автоматик и също ми се видя странно?????
                              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                              Вальо. О888 557Ч7Ч
                              Silverado 1.3 i

                              Коментар


                              • #30
                                До: Джипа става ли?

                                Първоначално публикуван от Earendil Преглед на мнение
                                Ам.. честно това за 1ви път го чувам за автоматик.., а смея да кажа че съм карал много автоматици (както и в момента). СПирачка се натиска само от "Р" .. от вс други се сменя с или без натиснат бутон на лоста (издърпване ако е на волана) в зависимост от кое на кое положение.

                                .. ама може де.. странно животно..
                                Ще пробвам без спирачка Досега така или иначе съм намалявал, преди да включа на по-ниска от "D", така, че съм местил при натисната спирачка благодаря ! Ето това беше ценен съвет за мен - никога не съм имал, нито карал автоматик преди да се сдобия със странното животно
                                Все още обаче не съм се отървал от страховете, вижте например това: http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=21043
                                А, и знам, че не е тук темата, ама да попитам - струва ли си да поръчам зимни гуми оттук: http://www.barzgumve.com/ или отккъде да си купя 225/75/16 зимни 4х4 (не за кал, не А/Т, не за дълбок сняг, не за гори, пустини, Сибир, Аляска и т.н.)
                                В БГ пътната безопасност се решава със знаци 40 км/ч.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X