Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипа става ли?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Джипа става ли?

    Съветите при покупка на джип досега са: оглед на педали, волан, скоростен лост, захабени участъци в купето, нехарактерни шумове от скоростна кутия и раздатка, течове и т.н.
    Най-добре е да се прегледа в сервиз. Забелязвам обаче, че и в сервизите не са много в час с автомобили 4х4. Част от тях нямат и компютър за да се проверят.
    Разбрах, че Range Rover имат три места за проверка на километри.
    Моля, дайте информация дали има и други марки, които да имат "скрити" възможности за засичане на реален пробег? Как да разберем за истинското състояние на автомобила /без намеса на сервиз/?
    Много разпространено е явлението - продажба на 20 годишен автомобил на малко километри.
    Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

  • #2
    До: Джипа става ли?

    Мога да споделя своя опит - една година чета из форума, чел-недочел, изпада ми върнат от лизинг LIberty (Cherokee) - имам си доверен майстор, синът му - "гъзар" - специалист по всичко скъпо и луксозно - този на море, онзи не смее да даде становище... Накрая си го купих "емоционално" - американска "класика", нали - 3,7 литра V 6 бензин, как да не му скочиш...?
    Оказа се , че няма: ABS (при 3,7 L, 205 к.с ), няма нищо - нито имобилайзер, нито аларма, само дистанционно заключване, капачка за резервоара поръчах заключваща се, `щото и това го няма... харчи над 20 л. на 100 км. градско, всичките му данни са в мили, галони (няма горно "осведомително табло" на тавана, за да му зададеш "metric"), стрелката на спидометъра скрива дребните цифрички за км./ч., GPS-тът (външен) непрекъснато ти се кара, че превишаваш разрешената скорост, климатикът е "вечно включен" (калифорнийска версия или ?), освен ако не превъртиш 6-7 позиции на копчето (врътката), като според "owner`s manual"-а нямало проблем да си караш "на парно + вкл. климатик" , раздатактата е "part-time", т.е. както пише в "...jeep.avtograd.ru" - "купихте си екстремно скъп, нищо работа не вършещ автомобил с по-лоши показатели от обикновена кола"
    За мен си остава тръпкага -3,7 литра бензинов автоматик, ама на сухо и равно действа на принципа "разбирам вашия ентусиазъм, но не го споделям" - послание към всички "BMW"-ейци, "Mercede..-йци" и "вся остальная сволочь", които наивно си мислят, че могат да те надбягат на къси разстояния... а за дълги - явно се отказват, `щото на "Liberty"-то скоростта му е ограничена... ама няма "challenger"-и да го надбягват Инаме - ако са ентусиасти, при това камионджийско клатене и шубе при завоите - не биха имали проблем.
    България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

    Коментар


    • #3
      До: Джипа става ли?

      Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
      ... ама няма "challenger"-и да го надбягват
      Що..да не те е "надбягал" някъв "Challenger" ?!?! ..черен например
      Иначе по темата.Аз,например,бих взел джипа да го тествам 1 ден.Той сам,ще си "каже"-става ли,не става ли..
      [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
      Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

      Коментар


      • #4
        До: Джипа става ли?

        Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
        ...изпада ми върнат от лизинг LIberty (Cherokee)....
        Не тичаш при майстора! Първо пускаш питане до Кинекс и компания (за Jeep) "Това става ли за нещо?" и ако отговора е "Да" тогава тръгваш да проверяваш конкретната бройка да няма проблеми.

        Пример как се прави.
        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=10603
        Последно редактирано от drukman; 22-09-09, 19:23.
        Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
        Вальо. О888 557Ч7Ч
        Silverado 1.3 i

        Коментар


        • #5
          До: Джипа става ли?

          По въпроса за даването-вземането за 1 ден, мисля, че ви е ясно, че рядко продавач би се навил, освен закъсал търговец от авто-борса, но не и яка лизингова фирма, пробутваща "Кайени", "G-класи" и пр. глезотии на разни `дето ръсят пачки от джоба и ги мързи да се наведат и да си ги вдигнат, покрай тях и шушумигата, който се набутал да изплаща въпросното "LIberty" (или е бил много разочарован от него, та го върнал). Всички линкове изчетох, owner`s manual-и и пр. ... и естествено "липсите" и "рекламациите" (последните, естествено - за арменския поп или за лична употреба)започнах да ги откривам при употребата (вече един месец, за един ден не става). Как да разбереш напр., че няма имобилайзер, освен ако не откачиш "ключодържателя" (грижовно връчен ти в два екземпляра при продажбата с думите "внимателно - това е имобилайзер, да не го загубите, че..."), оставиш го вкъщи, отидеш при колата и ... я подкараш и без него При подновяване на маркировката за каското ония "с лепенките" много авторитетно също заявиха "да... фабрична аларма с имобилайзер..." А то било "дистанционна отварачка" с някакъв "паник-бутон" - ако ти прилошее в колата, да го натиснеш, за да привлечеш вниманието. Има тук две теми в смисъл - "откраднаха ми катализатора... чудя се как алармата не се е обадила ?" - да не би и тия хора да имат само "отварачка", а не аларма ?
          Хайде, като съм се разциврил, поне да си изплача докрай мъката - нов участник съм - нямам достъп до търсачката, не мога да виждам собствения си профил, всеки такъв като мен, който нещо тука попита, моментално му се отговаря "Чети бе, потърси тук във форума, стига си ни занимавал с глупости, колко пъти едни и същи въпроси ще оспамват форума ?!!"
          Иначе, мога и да се похваля - за пръв път разходих Liberty-то по-надалече, за "challenger"-и не се сетих, че имаше такъв модел на "Додж" , но няколко водачи на "Туарези", "Кашкаи", "Санта Фе"-та и др. със сигурност разплаках и огорчих много Лошото е, че като се прибрах намерих залепено на радиатора (минало през големите ребра на решетката) едно много красиво птиче с размери на врабец, нищо чудно от някакъв защитен вид да е било
          България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

          Коментар


          • #6
            До: Джипа става ли?

            Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
            ....нямам достъп до търсачката[/B], не мога да виждам собствения си профил, [B]всеки такъв като мен, който нещо тука попита, моментално му се отговаря....
            Като гледам писането ти се отдава. Напиши нещо полезно, интересно за другите. Може дори за този Джип да е. Може за лизингови схеми или нещо друго, разходка до Кайманите ако искаш, и правата сами ще си дойдат.

            ПП Ако мислиш да оставаш напиши си името и от къде си..па може и снимка да си сложиш ако не си плашлив..
            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
            Вальо. О888 557Ч7Ч
            Silverado 1.3 i

            Коментар


            • #7
              До: Джипа става ли?

              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
              Като гледам писането ти се отдава. Напиши нещо полезно, интересно за другите. Може дори за този Джип да е. Може за лизингови схеми или нещо друго, разходка до Кайманите ако искаш, и правата сами ще си дойдат.

              ПП Ако мислиш да оставаш напиши си името и от къде си..па може и снимка да си сложиш ако не си плашлив..
              Не знам кого биха интересували лизингови схеми, още по-малко разходки до Кайманите - дотам оттук с 4х4, независимо от "лифта" и тунинга, мисля, че никой не е стигнал За лизинговите схеми мисля, че нищо ново няма да кажа като горещо препоръчам никога, при никакви обстоятелства, да не взимате кола на лизинг в БГ. Системата "ще покарам колата, пък като закъсам с вноските, ще им я върна - халал да са им платените досега" вече не върви - не я искат, но ако спреш да плащаш си я взимат и... те гонят до дупка и до последно за остатъка от вноските по лизинговия план. За "насилственото" скъпо и некачествено "гаранционно" сервизно обслужване тук има много теми, за застраховките при лизинга - също (напр. колата струва 35 000 лв., ти си изплатил вече 25 000 от тях, ако стане "тоталната щета", застрахователят ще плати на лизингодателя 10 000 лв., а ти си пиеш студената водица и нямаш нито кола, нито вноски, нито пари от "каското"...). Сега има интересни "buy-back" оферти, в повечето случаи всъщност става дума за върнати лизингови коли, а не изкупени от дилъра при продажба на нова ("купуваме стария ви "ЗАЗ", "Трабант" и пр., за мин. 2000 лв., ако купите от нас ново "....тук е марката..."). Интересни, ако знаеш какво купуваш или ... с интересни изненади, ако действаш като напр. мен
              България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

              Коментар


              • #8
                До: Джипа става ли?

                По-важното е как да се ориентираме при покупка на 4х4. Затова дайте тайни напъствия. И да караш и да не караш, един ден не оправя работата. Още повече при последните набъкани с разни щуротии модели.
                Няма безнадежни ситуации; има единствено хора, които гледат безнадежно на тях.

                Коментар


                • #9
                  До: Джипа става ли?

                  Ама нали това съм написал. Пускаш питане с ВИН до запознатите с марката. После проверяваш конкретния автомобил спазвайки инструкцийте и ако имаш късмет попадаш на добра кола.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #10
                    До: Джипа става ли?

                    Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                    ...Не знам кого биха интересували лизингови схеми, още по-малко разходки до Кайманите ...
                    Мене...примерно.

                    Бе всички искат на Кайманите за 10тина дена....и повече.... и нова кола на лизинг.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #11
                      До: Джипа става ли?

                      Първоначално публикуван от nikita66 Преглед на мнение
                      По-важното е как да се ориентираме при покупка на 4х4. Затова дайте тайни напъствия. И да караш и да не караш, един ден не оправя работата. Още повече при последните набъкани с разни щуротии модели.
                      Аз като напълно неориентиранпроцедирах така: прежалваш една сума пари и решаваш да си купиш конкретна марка и модел, след като си изчел максимално много и каквото си намерил за него и си решил за какво точно ти трябва... после процедираш като в онази тема тук "какво има в автомобила за начинаещи"... в крайна сметка няма начин да не бъдеш малко или много прецакан, но - не си си гръмнал всичките спестявания в покупката, каквото можеш - поправяш и подобряваш и... при покупката на следващия след няколко години вече си "осведомен потребител"
                      България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Джипа става ли?

                        Хайде честита колица! Това с климатика не мисля, че е Калифорнийска газария. На колкото коли съм се качвал тука, все е можело да се изключва климатика. Това, че е над 200 коня и няма АБС- ами има и такива, нищо нямат. Мойта каруца е така, нищо си няма горката, е имаше едно радио, ама то май не се брои. Тя и за това колата е евтинка, има си купувачи за такива коли и ония тъпи американци си ги произвеждат според търсенето /мойта нова $ 12 000, с газарийки $18.500/ Аларма няма защото повечето коли ги взимат на изплащане и застраховката покрива всичко. Отварачката е удобство, алармата е разсипия. За милите по таблото - ще свикнеш. За ГПСа- аз пускам жената да му се кара /така поне не се кара с мене докато карам/ Оглеждай се за Charger и не се ръби, ако се появи от някъде. Ще те отвее.
                        https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                        Коментар


                        • #13
                          До: Джипа става ли?

                          Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
                          Мога да споделя своя опит - една година чета из форума, чел-недочел, изпада ми върнат от лизинг LIberty (Cherokee) - имам си доверен майстор, синът му - "гъзар" - специалист по всичко скъпо и луксозно - този на море, онзи не смее да даде становище... Накрая си го купих "емоционално" - американска "класика", нали - 3,7 литра V 6 бензин, как да не му скочиш...?
                          Оказа се , че няма: ABS (при 3,7 L, 205 к.с ), няма нищо - нито имобилайзер, нито аларма, само дистанционно заключване, капачка за резервоара поръчах заключваща се, `щото и това го няма... харчи над 20 л. на 100 км. градско, всичките му данни са в мили, галони (няма горно "осведомително табло" на тавана, за да му зададеш "metric"), стрелката на спидометъра скрива дребните цифрички за км./ч., GPS-тът (външен) непрекъснато ти се кара, че превишаваш разрешената скорост, климатикът е "вечно включен" (калифорнийска версия или ?), освен ако не превъртиш 6-7 позиции на копчето (врътката), като според "owner`s manual"-а нямало проблем да си караш "на парно + вкл. климатик" , раздатактата е "part-time", т.е. както пише в "...jeep.avtograd.ru" - "купихте си екстремно скъп, нищо работа не вършещ автомобил с по-лоши показатели от обикновена кола"
                          За мен си остава тръпкага -3,7 литра бензинов автоматик, ама на сухо и равно действа на принципа "разбирам вашия ентусиазъм, но не го споделям" - послание към всички "BMW"-ейци, "Mercede..-йци" и "вся остальная сволочь", които наивно си мислят, че могат да те надбягат на къси разстояния... а за дълги - явно се отказват, `щото на "Liberty"-то скоростта му е ограничена... ама няма "challenger"-и да го надбягват Инаме - ако са ентусиасти, при това камионджийско клатене и шубе при завоите - не биха имали проблем.
                          Колега, от около година и аз карам "Liberty", но 2.8CRD с "full-time Selec Trac-242" раздатка. За твоята "part-time", както и за липсата на "ABS" е трябвало наистина предварително да се поинтересуваш - сега вече е късно. За останалото - вероятно нещата не са чак толкова черни. Почти съм сигурен, че имобилайзер има но транспондера /чипа/ не е в дистанционното /Key-less Entry/ а в самия ключ. За да се убедиш трябва да пробваш да запалиш с друг ключ - не от оригиналните, а правен тук от обикновена матрица. С него вероятно ще запали и след 2 сек. ще угасне.
                          Т.Н. дистанционно /Key-less Entry/ освен централното заключване, управлява и вградената фабрична аларма. Има два типа аларми, които се вграждат и при едните има и допълнителна сирена отпред при двигателя, а другите ползват за звукова сигнализация стандартните тромби на автомобила. За да се убедиш в наличието или липсата на аларма, направи следния тест. Заключи с бутона на дистанционното и изчакай около 30-на секунди, докато мине периода на поемане на автомобила под охрана /светодиода на централната конзола в-ху плеъра е индикатор/. След това отвори вратата с ключа а не с дистанционното и виж какво ще се случи. Ако се разсвирят тромбите и събереш погледите на съседите - Бинго! Значи, че имаш и аларма. Натисни бутона за отключване на дистанционното за да спре какафонията. Ако нищо не стане - жалко!
                          За климатика - наистина е малко досадно, че се включва освен при съответните позиции на превключвателя, така също и при двете позиции на обдухване на предното стъкло. Обясняват го с по-бързото изсушаване на стъклото. И за това има лек, както четох в един форум, с малко преправяне на пистите и опроводяването към превключвателя за позициите на климатика и отоплението, този проблем може да се премахне и климатика да се включва от отделен бутон.
                          За останалите "липси", като заключваща се капачка на резервоара - явно така си го е поръчал първоначалния собственик - възможно най-"постно", и съответно най-евтино. Има и по-зле Liberty 4x2 т.е. само със задно предаване. Е това наистина би било повече от безсмислено, все едно караш някакво пораснало комби.
                          Аз нямах т.н. EVIC в Over Head Console - информационния дисплей в конзолата над главата /плафоните/. Пратиха ми такава от USA и си го монтирах сам. Не е кой знае каква сложнотия и самата информация за трип - компютъра си я има в ECU -то и по шината. Трябва само да се добави съответното устройство /EVIC/, което може да я визуализира. Свързването е сравнително елементарно - два плюса /+12 V преди конт. ключ и +12 V след него, маса и един кабел към PCI шината в OBD II connector-а за диагностика/. Надявам се поне малко да разсея "черните краски" в усещането ти към тази кола и с търпение и някой и друг лев, тя да започне да те радва повече. Поздрави!
                          Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                          First impression is not always true. Get inspired.
                          Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                          Reading is sooo boring, unlike writing!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Джипа става ли?

                            Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                            Хайде честита колица! Това с климатика не мисля, че е Калифорнийска газария. На колкото коли съм се качвал тука, все е можело да се изключва климатика. Това, че е над 200 коня и няма АБС- ами има и такива, нищо нямат. Мойта каруца е така, нищо си няма горката, е имаше едно радио, ама то май не се брои. Тя и за това колата е евтинка, има си купувачи за такива коли и ония тъпи американци си ги произвеждат според търсенето /мойта нова $ 12 000, с газарийки $18.500/ Аларма няма защото повечето коли ги взимат на изплащане и застраховката покрива всичко. Отварачката е удобство, алармата е разсипия. За милите по таблото - ще свикнеш. За ГПСа- аз пускам жената да му се кара /така поне не се кара с мене докато карам/ Оглеждай се за Charger и не се ръби, ако се появи от някъде. Ще те отвее.
                            Благодаря ! Проблемът в Булгаристан се състои в това, че без аларма отпада клаузата "кражба" от каското. Нашите застрахователи са "хвани единия - удари другия" и това, че при маркирането против кражба " КЛИЕНТЪТ ги е заблудил" (`щото така ще кажат ) че отварачката с "паник-бутон" е "аларма с имобилайзер", ще е достатъчен повод да откажат изплащане на обезщетението. Крали са ми коли и имам горчивия опит - искат (застрахователите) да им предадеш всички ключове, дистанционни и т.н., отварят ги, търсят под вола теле, опитват се да ти внушат, че си дал един комплект ключове и дист. на някой и ако ако недай Боже стане такава беля - няма гаранция, че ще няма да се намери някой "отворен" застраховател, който да разпознае, че "отварачката" не е аларма .
                            Първоначално публикуван от Алекс Маринов
                            Почти съм сигурен, че имобилайзер има но транспондера /чипа/ не е в дистанционното /Key-less Entry/ а в самия ключ. За да се убедиш трябва да пробваш да запалиш с друг ключ - не от оригиналните, а правен тук от обикновена матрица. С него вероятно ще запали и след 2 сек. ще угасне.
                            Т.Н. дистанционно /Key-less Entry/ освен централното заключване, управлява и вградената фабрична аларма. Има два типа аларми, които се вграждат и при едните има и допълнителна сирена отпред при двигателя, а другите ползват за звукова сигнализация стандартните тромби на автомобила. За да се убедиш в наличието или липсата на аларма, направи следния тест. Заключи с бутона на дистанционното и изчакай около 30-на секунди, докато мине периода на поемане на автомобила под охрана /светодиода на централната конзола в-ху плеъра е индикатор/. След това отвори вратата с ключа а не с дистанционното и виж какво ще се случи. Ако се разсвирят тромбите и събереш погледите на съседите - Бинго! Значи, че имаш и аларма. Натисни бутона за отключване на дистанционното за да спре какафонията. Ако нищо не стане - жалко!
                            Нямам светодиод и именно това ме усъмни, щото в книжката пише, че има... Иначе описаната процедура горе-долу я направих, но по следния начин - първо пробвах с ключ, без "ключодържателя" - нищо не свири, колата си пали и върви... после за още по-голяма увереност оставих отворен прозорец и пак "активирах псевдо-алармата", след което оставих ключа в другата си кола, паркирана доста далече (над 100 м.), върнах се, бръкнах и отворих с дръжката отвътре (все едно крадец е счупил прозореца и отваря) - явно аларма няма. Ключовете изглеждат твърде елементарни и тънки, за да има нещо вградено в тях (имобилайзер напр.). А това - без ABS, с автоматик - през зимата не ми се мисли как ще ходя с децата на ски - ще се наложи да се спускам по някое от хубавите ни заледени планински шосета - на "4 LO" ли да го правя
                            България е единствената страна на тая плоска земя, която има цели СЕДЕМ рилски езера!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Джипа става ли?

                              Колега, мога да ти кажа още един трик за да провериш дали имаш аларма, аз така разбрах че на пасата имам фабрична:
                              Влез в колата и се заключи чрез дистанционното, за по сигурно изчакаи окило 30 сек. и включи на контакт. Ако имаш аларма колата ще започне да свири, ако не ..... значи нямаш
                              O898595418 - Митко

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X