Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Защо джиповете са на рама
Свий
X
-
До: Защо джиповете са на рама
Вартбургът има ли ресори? Все с пружини си го представях.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнениеВарбург да.
Коментар
-
До: Защо джиповете са на рама
353 е с пружини и въпреки това има отделна рама.Виждал съм такъв с махнато купе/купето се държи на болтове/и пригоден да се движи,като бъги.Доста динамична комбинация се получава,предвид ниското тегло без купето.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеВартбургът има ли ресори? Все с пружини си го представях.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
До: Защо джиповете са на рама
баща ми имаше такъв 100% сигурност че е на рама и пружини. А аз не казвам че е задължително рама и рисьори и самоносеща и пружини, просто снощи не можах да се сетя за автомобил с такава компановка.Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение353 е с пружини и въпреки това има отделна рама.Виждал съм такъв с махнато купе/купето се държи на болтове/и пригоден да се движи,като бъги.Доста динамична комбинация се получава,предвид ниското тегло без купето.-------Honda CR-V 128к.с.--------
"Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"
Коментар
-
До: Защо джиповете са на рама
Ми то американците все още произвеждат дори спортни коли със самоносеща конструкция и ресори... ама като си нямат завои, що не
Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Защо джиповете са на рама
Хе, няма нищо общо със завоите, даже напротивПървоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнениеМи то американците все още произвеждат дори спортни коли със самоносеща конструкция и ресори... ама като си нямат завои, що не

Например при Корвет се ползват и като стабилизираща щанга и са напречниИ азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
До: Защо джиповете са на рама
Някои автомобили , поради спецификата на експлоатацията си , като например :Първоначално публикуван от S600L Преглед на мнениеИзвинявам се ако темата не е за този раздел.Въпроса ми е каква е ползата от рамата и по-сигурен ли е един автомобил ако е с рама а не със самоносеща каросерия.Всички ли джипове са с рама?
-често претоварване
-необичайно положение на пътя - на две колела например
-необходимост да теглят или да бъдат теглени
и др. подобни случаи , трябва да бъдат способни да понасят концентрирани механични натоварвания в определени зони от своята конструкция.Тази необходимост е насочила конструкторите на автомобили , още от зората на автомобилостроенето , да строят автомобила около една силова конструкция - рама , скелет който да понася именно такива концентрирани натоварвания.
Та това е най-общо казано , отговора на въпроса , без претенции за изчерпателност и всеобхватност.
Успех!
Коментар
-
До: Защо джиповете са на рама
Eeee, браво! Най-накрая някой да даде смислен отговор!Първоначално публикуван от nisanterano Преглед на мнение...и др. подобни случаи , трябва да бъдат способни да понасят концентрирани механични натоварвания в определени зони от своята конструкция....О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
До: Защо джиповете са на рама
И са карбонови ама май си е ресьор а не стабилизираща щангаПървоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеХе, няма нищо общо със завоите, даже напротив
Например при Корвет се ползват и като стабилизираща щанга и са напречни
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар