Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо джиповете са на рама

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Защо джиповете са на рама

    Има неща, на които някои автори казват "интегрирана рама". Като се свали кабината, колелата и мотора наистина не падат, но това по същество е просто усилване на самоносещото купе. Такава уж рама, сама носи 30% от натоварванията.

    Коментар


    • #17
      До: Защо джиповете са на рама

      К'ви са тия скални пълзачки бре? Ние си говорим за камиони

      Коментар


      • #18
        До: Защо джиповете са на рама

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Спааааааааааааааааам
        Рамите на вторични.

        Снимката е много полезна за занимаващите се с маркетинг и раеклама.
        Румен Николов

        0888 358 572

        Коментар


        • #19
          До: Защо джиповете са на рама

          Има и друго едно предимство. Като смачкаш купето после си го сменяш като резервна част.
          Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

          Коментар


          • #20
            До: Защо джиповете са на рама

            Като изгние рамата - пък нея. А номерата - същите
            Това е то ремонтопригодността.

            Коментар


            • #21
              До: Защо джиповете са на рама

              Първоначално публикуван от grgeorgiev Преглед на мнение
              Има и друго едно предимство. Като смачкаш купето после си го сменяш като резервна част.
              Конкретно в твоя случай, замислял ли си се, ако караше джип без отделна рама, дали пак щеше да има кълбета.
              Всъщност рамата на Дискавърито след инцидента, права ли е.

              Коментар


              • #22
                До: Защо джиповете са на рама

                Че какво може да остане право в черупка, след кълбета?

                Коментар


                • #23
                  До: Защо джиповете са на рама

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Че какво може да остане право в черупка, след кълбета?
                  За каква ремонтопригодност говориш тогава.
                  Ще смениш изгнилата рама с нова дето струва три пъти колкото ремонтопригодения ли. Или ще намериш втора употреба която не е изгнила. Изгнилите коли на вторични - купуват се нови.
                  И как един път сменяш бутката а номерата същите, после сменяш рамата и номерата пак същите. Последно номерата къде са.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защо джиповете са на рама

                    В самоносещата черупка ли ще смениш рамата? Ню-ню ... Няма що, ремонтопригодност. В рамния, тя е агрегат като всички останали.
                    Номерата както обикновенно, са на предната и задната брони.
                    Номера на рамата на УАЗа например, е на дъгата зад колелото. До което си клекнал с бурканчето и четката, зад него и ще го напишеш. Така е дошло от завода. И в КАТ би трябвало да знаят не само това.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защо джиповете са на рама

                      С риск да ме изядете на закуска, до тук не видях нито един сериозен и обоснован отговор, а на мен също ми е интересно.

                      Най-малкото защото самоносещата конструкция не е чак пък толкова мършава (е, освен Фиат Пунто ), ремонтопригодността в гората не се различава по нищо, а в сервиза е все тая, а изискванията към камионите са малко нещо по-различни, най-малкото заради разпределението на полезния товар. И ако това все пак може да има отношение към Патрула или Круйзера, определено няма никаква връзка със Самурай или Фероза, а те също са с рама, значи има нещо друго. Какво е то?

                      В момента се сещам само за две неща - повишена устойчивост на усукване на купето (Все пак по-голямата част от натоварването го поема рамата, а купето е на тампони) и евентуално технологични причини, но това последното и аз не го вярвам.

                      И така - защо рама?
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защо джиповете са на рама

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        Конкретно в твоя случай, замислял ли си се, ако караше джип без отделна рама, дали пак щеше да има кълбета.
                        Всъщност рамата на Дискавърито след инцидента, права ли е.
                        Кълбетата са си кълбета - без значение дали си с рама или без. Рамата не е голям приносител към общата маса. Нито е определящ фактор за центъра на тежестта.
                        А дали е права рамата...не съм я мерил, но си пасна със здравото купе и на 12-те болта, без да играе големия чук. За мен това означава, че не е крива. Ако имаше изместване, дупките нямаше да са съосни в последствие.
                        Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защо джиповете са на рама

                          Самоносещата конструкция по принцип не може да има буксирни точки. С това джиповостта вече свършва - нито може да помогне на друг, нито да бъде евакуиран цял.
                          Усукването е отделна песен. Малко са кретенските конструкции с твърда рама, която изяжда артикулацията на мостовете. Над всички без друго сияе неземната глупост на г-классето, ама имаше и някакви още. Но всичкото трябва да умее да се огъва както там, и взаимноприемливо. Въпроса се урежда в рамките на заклинанието "еластокинематика". Ако е голямо и не става просто така, се срязва на две, като камионите. Отделно кабина, отделно карусерия. Или отделно ковчег, отделно мърдаща муцуна с обемен капак на резета.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защо джиповете са на рама

                            Стефан общо взето е прав.
                            За ремонтопригодноста само си мисля как ли се сменя рамата на военния Хамър. Там сигурно, напълно в стилът на загниващата икономика, такива неща не са мислени. При танковете също.

                            За буксирните точки също има голяма доза истина. Конкретно заводските в предната част на Гранда, не са нещото на което мога да се доверя, докато вися над пропастта. Виж на задните им вярва на 100%. Дали причината е в конкретното изпълнение, или в наличието или липсата на отделна рама, не мога да преценя. Самоносещите конструкции също имат рама. Въпроса обаче е колко е оптимизирана, и какво предназначение са и отредили създателите.

                            Само Лазар да не излезе прав, че има нещо камионско в цялата работа.
                            Расовите състезателни автомобили защо нямат отделна рама.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защо джиповете са на рама

                              Ако си мислиш за ралийните - заради теглото. Например Патриота на УАЗ никога няма да стане приличен паркетник, тъкмо заради нея. Макар че докарва луди пари с паркетната си кабина, и го пробутват на балъците именно като такъв.
                              Рамата ги прави камион, влекач, конструктор, друго джипово, но на евтинията, теглото, паркетността - пречи.
                              Колкото до Хъмвито, те май разчитат само на заводски ремонт за такива неща, така че като го разглобят на гайки в цеха, сигурно лесно събират по един от няколко.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Защо джиповете са на рама

                                Това за твърдата рама на Г-егата не го знаех. Затова ли се носи слух, че имат склонност към преобръщане при по-интересно окантарване?
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X