Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо джиповете са на рама

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Защо джиповете са на рама

    Чета темата от самото и начало...чета,и...не вярвам на ушите си!
    Що за спор-може ли да се сравнява рама със самоносеща конструкция по здравина,издръжливост на натоварвания,дълговечност и склонност към усукване
    Че има рами всякакви,и какви ли не самоносещи конструкции спор няма,но принципно по горните показатели няма място за сравнение-само мое мнение,обаче!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #47
      До: Защо джиповете са на рама

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Ама и не можеш да ги разделиш особено)
      Някои го могат. Дори в движение ...
      Прикачени файлове
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #48
        До: Защо джиповете са на рама

        Не де. Не ги сравняваме.
        Опитваме се да разберем защо някой SUV са с отделна рама.
        Поне за мен, и за сега, единствената причина е за да са по-тежки.
        В смисъл тежкарски. Да си тежат на мястото.
        Раиш.

        Коментар


        • #49
          До: Защо джиповете са на рама

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ...
          Поне за мен, и за сега, единствената причина е за да са по-тежки.
          В смисъл тежкарски. Да си тежат на мястото.
          Раиш.
          Количествените натрупвания водят до качествени изменения - стара максима.

          Коментар


          • #50
            До: Защо джиповете са на рама

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Количествените натрупвания водят до качествени изменения - стара максима.
            Пак си прав.
            Изменения не е като да няма.
            При някой натрупвания дори са феноменални.
            http://www.liveleak.com/view?i=8f9_1253308261

            Коментар


            • #51
              До: Защо джиповете са на рама

              Това са леки коли. Мисля че говорим за джипки. При опън какво е положението?

              Коментар


              • #52
                До: Защо джиповете са на рама

                Тъпанари. Можеше да строшат и по-евтини коли.
                Освен дето резултата май се дължи не на кабината. Виж задните колела на новото. За мене теста е измама.

                Чавдаре, не тенекиите от рамата, а темите една от друга. Ония хаирсъзи пишат излишно бързо.

                Коментар


                • #53
                  До: Защо джиповете са на рама

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  ...Ама без рама не може. Тва да не е охлюв.
                  Ама се правиш на ударен
                  Значи според теб за по-лека джипка рамата е ако не отживелица, то поне вариант, който с нищо не е по-добър от пространствената конструкция. Правилно ли те разбирам?

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  ...Подмяна на мотор, трансмисия, силово предаване и окачване...
                  Ясно. Подведе ме диагоналното качване и не се замислих за останалото.


                  Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                  ...Моят паркет-ФВ Синхро,преди два месеца...
                  Малко оффтопик: Не ми се смей много, Голф синхро само съм виждал отдалеч, но ми се стори, че има някаква рама отдолу? Или е само уселване на стандартното купе? Или аз съм гледал някоя самоделка?
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #54
                    До: Защо джиповете са на рама

                    Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                    Ама се правиш на ударен
                    Значи според теб за по-лека джипка рамата е ако не отживелица, то поне вариант, който с нищо не е по-добър от пространствената конструкция. Правилно ли те разбирам?



                    Ясно. Подведе ме диагоналното качване и не се замислих за останалото.




                    Малко оффтопик: Не ми се смей много, Голф синхро само съм виждал отдалеч, но ми се стори, че има някаква рама отдолу? Или е само уселване на стандартното купе? Или аз съм гледал някоя самоделка?
                    Това е било Кънтри-то е фабрично върху тръбна рама. Синхрото е самоносещо,с абсолютно същата система 4х4- с вискомуфа.
                    Животът е харизан кон според мен...

                    Теди

                    Коментар


                    • #55
                      До: Защо джиповете са на рама

                      Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                      Това е било Кънтри-то е фабрично върху тръбна рама. Синхрото е самоносещо,с абсолютно същата система 4х4- с вискомуфа.
                      Ясно. Аз съм останал с грешно впечатление, че за Голфа синхро=кънтри.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #56
                        До: Защо джиповете са на рама

                        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                        Ясно. Аз съм останал с грешно впечатление, че за Голфа синхро=кънтри.
                        По-скоро кънтри=синхро върху рама. На всички кънтрита някъде по каросерията пише "синхро".
                        Животът е харизан кон според мен...

                        Теди

                        Коментар


                        • #57
                          До: Защо джиповете са на рама

                          чета от началото темата. моето мнение е такова:

                          Историческо развитие на автомобила:
                          1. Шейна - рама
                          2. Каруца -рама /добавяне на колела/
                          3. Файтон - рама /добавяне на рисьори, за по меко возене/
                          4. Автомобил - рама / файтон с двигател/
                          5. Конфортен автомобил - рама / рисьори + амортисьор/
                          6. Съвременен автомобил - самоносеща конструкция/ усложняване на окачванията---пружини + амортисьори + други гъдели за добра возия./


                          Джипа според мен се вмества някъде между 5 и 6.
                          джипа се бори за компромиса между възможноста за носене на товари както казва Стефан и конфорта на возене. Самото 4х4 е отделен вариант за нагаждане към условията на експлоатация.

                          Малко са паркетниците с рама. те просто са луксозни автомобили с по голям размер за запълване на пазарна ниша. Т.Е. не са предназначени за носене на големи товари.
                          между другото има ли автомобил със самоносеща и рисьори?
                          това е според мен. може и да греша може и да съм прав. нещо не мога да си открия записките и учебниците от техникума да проверя теорията за проектирането, там сигурно има условията за избор дали да е с рама или самоносеща конструкция
                          Последно редактирано от madmaximus; 24-09-09, 20:09. Причина: грешки
                          -------Honda CR-V 128к.с.--------
                          "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                          Коментар


                          • #58
                            До: Защо джиповете са на рама

                            между другото има ли автомобил със самоносеща и рисьори?
                            Мускала?Трабито(даже напречен ресьор,като на каруца))
                            Виден столичен ихтиолог

                            Коментар


                            • #59
                              До: Защо джиповете са на рама

                              Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                              Мускала?Трабито(даже напречен ресьор,като на каруца))
                              да бе ейййййййй май е време да лягам, преди 2 години направиха на парчета един 408 и още имам порчета от ресьори в избата
                              -------Honda CR-V 128к.с.--------
                              "Нищо не е толкова лошо, колкото изглежда !"

                              Коментар


                              • #60
                                До: Защо джиповете са на рама

                                Първоначално публикуван от madmaximus Преглед на мнение
                                да бе ейййййййй май е време да лягам, преди 2 години направиха на парчета един 408 и още имам порчета от ресьори в избата
                                Това,че даден автомобил използва ресори,не означава че има и рама. За Москвич и трабант-не са на рама.Варбург да.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X