Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматична или ръчна скоростна кутия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Krasi-mir, заключването на Торка от едни 15-на години се осъществява още от втора предавка ,не само на последната. Затова и торковете толкова често предават богу дух.Докато бяха само на последната не бяха толкова натоварени и си караха до края на живота на МПС-то. Проблема при монтиране на автомат в джип се корени в това,че не може да заключиш Торка на първа, ще угаси двигателя.Но има ли бавни возилото доста помага да не е чак такъв проблем.

    Коментар


    • krasi-mir
      krasi-mir коментира
      Редактиране на коментар
      Е да де, на всички без 1-ва. Ама на 2-ра и 3-та много рядко ми е заключвал, все пак автомобилът все още ускорява. Не съм дърпал ремарке, за да трябва да карам на 3-та продължително време. Виж на дълго спускане ми е заключвал и на 2-ра.

    • Двигателист
      Двигателист коментира
      Редактиране на коментар
      Това за CR-V -то ли? Второто поколение? Браво, ако заключва на втора на спускане, защото така се спуска по-спокойно.

  • #47
    Ако ще се търкаляш по черни пътища и асфалт, автомата е твоя избор. А ако говорим по принцип автомат или ръчка за гората ама там където нямаме работа, а не горски пътчета, моето мнение е, че и ръчката и автомата са равностойни от към предимства и недостатъци, НО само при положение, че са подбрани правилните предавки в дифове и раздатка спрямо кутията, мотора и гумите. Аз доста си поиграх с различни кутии дифове раздатки и мотори в един джип, докато намеря оптимален вариант за моето каране и вкус.

    Коментар


    • #48
      Клега(с питането)-няма изобщо какво да се чудиш. Преди да речем 30 години автоматите бяха екзотика, и много им се плашехме.
      Сега автоматите са си често срещани, и са се доказали като надежден и безпроблемен възел, особено, ако колата се използва както е предвидил производителя.

      Да, за много хард офроуд аз си предпочитам ръчката, има защо, но за обикновено каране по черен път, колкото и да е стръмен или кален-автомата си е супер. По-скоро насочи вниманието си върху конкретния модел, да не би да е издънка на фирмата, има и такива случаи. То за модел 2020 надали ще има много отзиви, но все пак.

      По стечение на обстоятелствата карам само ръчки, но когато се кача в автомат се кефя истински. Върха на кефа беше с едната TLC100(на Петър Минчев) която карах една седмица на Бреслау, още ми става гот като си спомня.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • #49
        Благодаря на всички. Избрах го вече. Митсубиши л 200 автомат. Не че ми допада идеята за митсубиши понеже им сърбах попарата доста време, но тойота прекалява с цени и време на доставка. Доста руски клипове с ревюта изгледах в нета/ защо и в БГ няма някои толкова добре да обеснява в детайли/, но мисълта ми беше и към исузу или форд,но чимубишито победи с возията която предлага. Та няма да го тормозя все пак с байри тип Еверест, равен черен път с кал и асфалт. Благодаря на всички.

        Коментар


        • #50
          Първоначално публикуван от dinko8104 Преглед на мнение
          защо и в БГ няма някои толкова добре да обеснява в детайли
          Щото руснаците са 140 милиона, а ние 6. Все се намира кой да пуска клипове, а при нас надали има 20 човека с въпросния пикап...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • NIKSD
            NIKSD коментира
            Редактиране на коментар
            И не само. Аз съм се мъчил няколко пъти на няколко места да обясня нещо /не по теми за офроуд/. Ами… заеби, няма смисъл, само да си вдига кръвното човек. Все се намира по някой спорещ за глупости клаеиатурен герой. Такива сме си за съжаление.

            Честито возило и много безаварийни!

        • #51
          Къде ги обясняваш да поглеждам.

          Коментар


          • NIKSD
            NIKSD коментира
            Редактиране на коментар
            Във горуми дето може и да не съществуват вече. Бях млад и наивен, зор- търсиш, четеш, събираш информация, че да помогнеш на някой. И накрая….
            Сега вече само ди чета откровенни глупости, хиля се, и кликам на следващата тема. Няма смисъл.

        • #52
          Честито за придобивката!
          Този автомат се монтира и на Хайлукс. И като се ползват и бавните, се получава една доста приятна комбинация. Това за извън асфалта.
          А при шосейна употреба създава впечатление за малко муден автомобил.
          Последно редактирано от Delyan.Dimitrov; 22-06-21, 14:15.
          Mitsubishi L200 Instyle 2020, 4N14 400 Nm, 6AT, Super Select II, 1:2.566 low gears, 265/65 R18 Yokohama Geolandar A/T G015;

          Коментар


          • dinko8104
            dinko8104 коментира
            Редактиране на коментар
            Да, доста е муден. Имах старо л 200 с ръчни скорости. Подскачаше по пътя като го сваля с една на долу.но и тук разхода е доооста на горе в сравнение с ръчните

          • Delyan.Dimitrov
            Delyan.Dimitrov коментира
            Редактиране на коментар
            Като му свикнеш и го разработиш, ще се появи пъргавина малко, в краен случай ръчна смяна с перата зад волана...

        • #53
          Честито ! Мн добър избор!
          Като собственик и на Мицу и Йоти , бих казал , че Мицутата са много подценени (за наша радост )
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • #54
            Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
            Честито ! Мн добър избор!
            Като собственик и на Мицу и Йоти , бих казал , че Мицутата са много подценени (за наша радост )
            Имал съм Мастурбишита П2 и П3 - няма база за сравнение с ТЛК...
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • didooo
              didooo коментира
              Редактиране на коментар
              Разликата в цената , често е х2 , кое друго им е х2 ? Сметката value for money си е доста ОК при Мицутата . Мерцедесите Ге (да не чуе ся Търтея) ,много ми допадат , само в това се провалят (stupid value for money , вика за тях един класик ). Просто са доста различни концепции .
              А и разликата между Хайлукс и Л200 , съвсем изтънява .

          • #55
            Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

            Имал съм Мастурбишита П2 и П3 - няма база за сравнение с ТЛК...
            Само че между тлк (надценено дърво, между другото) и хайлукс общото е само в табелката.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #56
              И Хайлукс съм карал - на приятел. Бива...
              А ТЛК, на мен ми харесват до 80 серия..
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #57
                А да попитам като начинаещ, ако се дърпа закъсал бус около 2 т тежащ, нещо специфично трябва ли да се прави с автомата или си карам както си знам?

                Коментар


                • #58
                  Препоръчват да включиш и предния мост, за автомата не знам...
                  Mitsubishi L200 Instyle 2020, 4N14 400 Nm, 6AT, Super Select II, 1:2.566 low gears, 265/65 R18 Yokohama Geolandar A/T G015;

                  Коментар


                  • #59
                    И бавните , и дърпай напред , не заднежком -предните дифове са по-малки и зъбите на короните им са с посока
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #60
                      Много зависи какво му е закъсалото. 2т мпс по равен твърд път се бута от един! човек.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X