Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    ОБАЧЕ ако може някой да ми обясни защо им слагат пласмасови фарове,а не стькло ще спра да се замислям по темата.
    Е как защо.
    Защото пластмасовите са много по-здрави от стъклените. Един час го блъсках с големия чук, ръката ме заболя, всичко стана на парчета само прозрачната пластмаса остана цяла.

    Коментар


    • #32
      До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

      Първоначално публикуван от bliss-stick Преглед на мнение
      мойта гледна точка ...
      Занимавам се с транспорт и стопанисвам редовно 2-3 буса Никога не съм робувал на митове и легенди и тн. Интересува ме настоящето и миродавното. Дойде един момент в който ми писна и заложих на Пежо.
      Защо ? ами защото каквото и да ми обясняват то харчи 8,3-9,5 извънградско и се кара като лека кола. Защото се произвежда за още две марки по онази глобалистичната схема Съответно радиатора му струва 260 лв. Имах за кратко Спринтер ... Е нема такава тояга. Уж е 120 коня, но май са ги забравили в завода. Радиатора му струва около 600 лв. За кво са ми тия легенди. Дето возят като каруца и неможеш да изкараш цял работен ден вътре, без да получиш гръбначни изкривявания. Взех и новото поколение боксер. Еми на 6-та предавка на 2000 оборота е на 100 км./ч. и започва да набира. може да се окаже кекаво и да дава ядове, но след две години го сменям и с ново ако мога и продължавам да живея в колата човешки. За съжаление имам наблюдение само за новите товарни автомобили, където се залага много на това че се работи с него и тн. Шофьора определено е облагодетелстван. Разочаровах се малко от пластмасовия форестер на едно другарче, а му го бяха продали за танк
      Е ти пък искаш товарните автомобили да са като ракети 120км/ч е достатъчно. Това че при 2000 об. е почвал да тегли еми то е ясно че е включило турбото. Имах Мерцедес 711 от който бях много доволен освен разхода на гориво,20л/100км- е няма такъв разход,иначе вървеше много.тахографа се изпълваше до края. Най големия куриоз е че с него не са ме спирали с привишена скорост а с по малкия 310Д дето не вдига повече от 70км/ч тия от КАТ ме изкъртиха с 20км над ограничението.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #33
        До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
        Е как защо.
        Защото пластмасовите са много по-здрави от стъклените. Един час го блъсках с големия чук, ръката ме заболя, всичко стана на парчета само прозрачната пластмаса остана цяла.
        За това ли му искат близо 3000 лева???Щото не се троши от камьчета ма на петата година е за смяна щото жьлт та знае ли се.


        Аз сьм старомоден.Всеки харесва различни неща.Аз много от новите не ги разбирам даже.За чий им е здрав фар като след 5 години е за смяна???Нали не е еднодневка кола това,един кифар пари струва и пак пласмаса.



        С чук не сьм ги бльскал,но сьм дочупвал с дебела отверка един от моите фарове.Бая як ми се видя и той.Стькло
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #34
          До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

          Взимаш си от ибей за 12$ онова специалното мазило, и си го полираш за нула време. Между другото май само в Щатите пожълтяват. Пусто щатско слънце. И то по-старичките. И то по-щатските. На лексуса май не пожълтяват
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #35
            До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Е ти пък искаш товарните автомобили да са като ракети 120км/ч е достатъчно. Това че при 2000 об. е почвал да тегли еми то е ясно че е включило турбото.
            не ща повече от 120 да вдигам щото имам намерения да поживея още годинки. Колата е ХДИ. Номера е такъв че тя и със 160 върви но идеята е че при дълъг преход правиш средна скорост за пробега 80-90 км./час. колкото е пробега на една лека кола. Така залагаш на машина която ти дава възможност да печелиш или по-скоро да не губиш време но ти дава и конфорта на леката кола. Вярно е че за разлика от стар мерцедес половината неща са пластмаса и се трошат лесно, но ги има
            Не плюя по марката, няма нищо по-здраво и надеждно от стар бус Мерцедес. Но годината е 2009 и повечето марки се дънят в оптимизациите и аз самия се дразня че се губи идентичноста на производителя и тн.
            Но има и добри решения. Загледайте се в предния калник на новите купета на Пежо Боксер. Ами нямат калници всичко е броня...блъскаш се, сменяш и минаваш през тенекиджията с високо вдигнат среден пръст ...
            Последно редактирано от bliss-stick; 06-03-09, 08:15.

            Коментар


            • #36
              До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

              Много просто бе, хора -
              банкерите намериха начин да изсипят на много хора много пари в потребителската кошница. Е, тези пари някой трябваше да им ги взема, за да не ги взема някой друг. Производители малко, капацитет недостатъчен, потребители много и все с "пари". Познайте коя от двете страни беше в конкуренция и кой имаше избор. Бинго. Сега малко се поразсъхна тая схема, но има още много път да се извърви до реална конкуренция между производителите.

              Де да беше за колите само така...

              Коментар


              • #37
                До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                Ела в Калифорния, всичко пожълтява, и на Лексус даже. Това с лъскането на фаровете го правим редовно, ама ме е яд да гледам стари коли с грейнали фарове и 3 годишни с матови. И сега само за Kinex- Jeep не съм видял с матови фарове, говоря за Вранглер.
                /Kinex, имаш да черпиш/
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #38
                  До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                  E тва за фаровете не е критерии според мен. Пожълтяват освен от слънчевите лъчи и от препаратите по автомивките, ама се отклоняваме от темата. Пък и фарове по 300-500лв с лопата да ги ринеш. То след пет години и боята не е като нова.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                    Фаровете са друга тема ,пласмасови са заради безопасноста на ешеходците".Стъклените са твърди и при счупване нанасят щети а пласмасовите са пластични ,не се чупят и не късат плътта .Абе нека те идрънчат с висока скорост пък после живей. За предницата дето е направена без калници а е пласмасова броня нещата са същите.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #40
                      До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                      Взимаш си от ибей за 12$ онова специалното мазило, и си го полираш за нула време. Между другото май само в Щатите пожълтяват. Пусто щатско слънце. И то по-старичките. И то по-щатските. На лексуса май не пожълтяват
                      Имам,че има и топката за полиране дето я навирам на дрелката да не си моря китките.И познай що го имам - БРАТА КАРА ХОНДАААААКато препикани са и фаровете или по-точно бяха.Ма Хондето е колко 2 фара и 2 огледала на "нормална" кола и има защо да са пластика или поне цената го оправдава това.Новите що така ги изгьзиха не ми е ясно.Не е за здравината само,е го долу единия на младини сьс строшен мигач и пукнат фар.Това и аз го бльсках не ми се видя слабо.




                      И не е само в Калифорния.Влез вьв форума на Клуба на Мерцедес и ще видиш и в БГ сьщия проблем.Само не им казвай,че сьм препорьчал форума им като информация,че пак ще скочат.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #41
                        До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                        Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                        E тва за фаровете не е критерии според мен. Пожълтяват освен от слънчевите лъчи и от препаратите по автомивките, ама се отклоняваме от темата. Пък и фарове по 300-500лв с лопата да ги ринеш. То след пет години и боята не е като нова.

                        Прав си,не са само фаровете,но ако почна с примерите и ще отнеса темата.За един модел само,но различни години разликата е ОГРОМНА.Ако намесим и следващия модел и сьвсем става салата.

                        Сещате се за какво говорим.Знаят как да правят коли,но режат от парите им.Това е истината.Могат да ги правят далеч по-добри,но не им излиза сметката.




                        Бе да ви питам - що нямам прьчка за маслото на трансмисията?
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                          ............. То след пет години и боята не е като нова.
                          Коя боя ? На Джипа ли ? Тя е по клонаците в гората .

                          Всъщност, важна е Рекламата, за продажбите. В момента вървят едни реклами за BMW "джип", който и на Северния Полюс ...........ала бала.
                          Някои ше си купят - няма лошо, но някой ще повярва и така ще се насади в крайградската нива, като цъфнала китка в леха .
                          Ето тук е проблема - подменят се стойности в рекламите, а това може да се окаже животоопределящо.
                          Не знам как е при яхтите еднодневки, за които говорят братоците, но там ако повярваш на реклама, може и да пиеш солено..

                          В България последните две години масово продават моторни скутери с гордото име Яхта.
                          Каква яхта, без платна бе ???
                          Последно редактирано от Nik Nikolov; 06-03-09, 08:41.
                          Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                          Коментар


                          • #43
                            До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                            ^^^^^^

                            Извратеняк


                            Ма не е честно така,говорим за нормални коли и нормално каране,а не това ващо тук/ щото аз в гората само пеша ходя /



                            Тая е на 11 години и клонче не е видяла.Няма как да ги сравним с новите обаче,трябва да ги чакам поне 11 години на сльнце.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #44
                              До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                              Ехаа, това е черното !
                              Като добре лъснат патладжан.
                              Кефи ме.
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар


                              • #45
                                До: Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

                                малко отнесохте темата
                                Не говорим за експлоатация, а за оптимизация принуждаваща ни понякога да се чувстваме прецакани и собственици на нещо което не удобряваме.
                                Имам приятелчета работещи в тая сфера.
                                Давам пример с "Джонсън Контрол" пишешти софтуера на някои известни марки. Имат клон тука в София. Та пише моя приятел софта за управлението на задната чистачка на новото Рено Канго. И се появява проблем. Колата е мислена със свалящ се заден прозорец като на Рънера и др. Амерички автомобили. Хваща и пише на франсетата мейл в който казва че така както са го направили не може да се блокира контрола на чистачката и пръскачката при отворен прозорец. Демек те са активни и при отворен прозорец.
                                Отатък следва отговор- остави го така, няма пари и време.
                                Пълно е с такива щуротии Някои са за добро други са брутални като решения. Пробвайте да смените крушка на фар на Форд фокус. Махаш целия фар от щипките.
                                Всички ще караме една марка след време. В момента трябва просто да внимаваш какво ще взимаш.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X