Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

    Дайте да се замислим кой е бил на пазара преди 30-40 години и кои марки са сега.Преди 40 години Японец трудно,Кореец сьвсем,големи Американски и остава една Европа.Махаме Руснаците,че те коли за времето си,за парите и за предназначението са имали,но говорим за коли та.............ги махам.
    От тая Европа да изберем малко над средното ниво коли,не разни Фиятчета.Немци,Англичани,Французи,Италианци...........и всеки си е дьржал на нивото.Купуваш Ягуар и го знаеш,че някой се е бьхтил да го направи готин.Взимаш Пежо 404 и знаеш,че е правено за камьните на Мароко.Взимаш Мерцедес и някой е вложил идея как да го спретне ЯКО...............

    И се намесват дрьпнатите и пейзажа става дрьпнат.Почват да смятат,а не само да правят.Аз сметната обаче скоро няма да карам ако брата да е дал за ремонти за 9 години толкова колкото аз давам на месец.
    Последно редактирано от BENZBOSS; 06-03-09, 06:47.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

      Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
      е за това ми е жал за истинските коли ... жена ми се чуди що се заглеждам по лъскави таралясници 1969 - 1989. ...

      Я кажи какво заглеждаш да видим дали е еднодневка.То преди 90 е нямало много такива ма знае ли човек
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #18
        До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

        Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
        Днешните са като бойни самолети - 10 часа каране,3 часа ремонти.
        Не съм имал Ауди от новите но съм чувал ,че за смяната на ремъците се разглобява половината кола ,а смяната на маслото струва колкото една от моите бивши джипки.В БМВ пък инструкцията за ползване била като романа "Война и мир". Може наистина да имат нещо общо с боини самолети
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #19
          До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

          Ма не е половината,само предницата - броня и решетка,сменяш ремька и пак обратно.Цена колкото на моя да му направя гарнитура на главата.Ако караш много и се равнява все едно аз всяка година мотор да троша.


          Е няма кой да направи кола която да дьржи 30 години.Едно време като правят статистика каква е средната вьзраст на собствениците на Мерцедес / ше ви излезе на пьпа / и се оказва 55 годинки.Е пенсиониран или пред пенсия,сьгласен да даде двойно на парите на другите тьрси качество явно,ще я кара доста дьлго време и иска да му е гот колата.
          Сега кой му дреме - тия с парите пак си ги карат по сервизите,но главно страданията идват от електрониките и орязването с цел сваляне на себестойността на колата.И от там проблемите.Кой тия дни да направи чугунена глава с 2 клапана
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #20
            До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Я кажи какво заглеждаш да видим дали е еднодневка.То преди 90 е нямало много такива ма знае ли човек
            ми да почна малко наред и помалко от всички
            - Chevelle Malibu -Nova '69
            - Mercedes S 3xx - 5xx (първите пури) аз да си кажа инак рядко харесвам МБ .. можеби щот не съм карал дълго.
            - Волво 240
            - Тойота - Корола / Камри 1985 - 1990
            има и други (ТЛК 1 серия, старото Чероки 1970)..
            надявам се да имаш идея вече

            Коментар


            • #21
              До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

              Вземи си Лексус,виж на клипа кьв е готин


              Мани майтапа,тия още вьрвят и дьржат цена.Нещо като последните Пури.Вземи си,няма човек който да е сьжалил,че си е купил истинско нещо.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #22
                До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                Ма не е половината,само предницата - броня и решетка,сменяш ремька и пак обратно.Цена колкото на моя да му направя гарнитура на главата.Ако караш много и се равнява все едно аз всяка година мотор да троша.


                Е няма кой да направи кола която да дьржи 30 години.Едно време като правят статистика каква е средната вьзраст на собствениците на Мерцедес / ше ви излезе на пьпа / и се оказва 55 годинки.Е пенсиониран или пред пенсия,сьгласен да даде двойно на парите на другите тьрси качество явно,ще я кара доста дьлго време и иска да му е гот колата.
                Сега кой му дреме - тия с парите пак си ги карат по сервизите,но главно страданията идват от електрониките и орязването с цел сваляне на себестойността на колата.И от там проблемите.Кой тия дни да направи чугунена глава с 2 клапана
                Чугунената глава с 2 клапана не вади никаква мощност от мотора, ама искам да видя коя нова кола ще искара на 35 градуса по С,без ремък на водната помпа, със 6 човека, 70 км от които 20 по черно? И на други ден да си пали и върви, без последствия. Е, мотора е 63 коня, не бяга, гори 9л. нафта. Ама ква да е. Ако мирише на нафта, значи е ОК.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #23
                  До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                  Колеги както и да си кривим душите - живеем в хубави автомобилни времена. Няма по-добри коли от сегашните, като съвкупност от качества. Старите били такива, онакива - не съм съгласен. Точно пък Ягуар в момента са най-здрави от последните 45 години. Иначе от 1969та нататък са западнали в качеството, а 80те години са били кошмар. Имали са злобни дефекти, както и проблеми със самата концепция. Двигателите са прегрявали редовно на трети цилиндър, и тн и тн. Дреме ти че е с кожа от кашалот при положение че не върви.

                  Както и да го сучем - не познаваме старите коли. Едните са прекалено млади, другите сме расли по комунизЪма и от западните коли сме знаели пежата когато родителите ни са работели из северна Африка, и мерцедесите от правителствените кортежи. Какво друго сме знаели. Мерцедес конска глава смлян от някой турист прибиращ се от Турция в Германия, изоставен, купен от митниците и изправен от княжевски тенекеджия. Рено 18 от Кореком. Ситроен Циклоп на някой писател. Или двата Шевролет Корвер на бившия доктор на националния отбор по футбол, лека му пръст.

                  80те години колите да ме извинявате ама не бяха кой знае какво, с някои изключения. Мерцедес да, само да не ти се наложи със 190 дизел без турбо, 75 коня, да изпреварваш. Останалото го знаем. Хубавото е че тогава спортните коли бяха леки. Сега пък са здрави.

                  Не сме ги знаели много тия неща, но едно Ферари от 80те години преди електронното запалване, синхронизацията на запалването (не на карбовете, на запалването) по книга е 16 часа в специализиран сервиз. Разглабяне / реглаж / сглабяне / проба / разглабяне и така до безкрай. Със сваляне на половината двигател всеки път. На Ламборгини от 80те години копчетата ти остават в ръцете. На Ланчиа Тема 8.32 (Ферари V8 двигателя) смяната на двете свещи най към купето изисква откачане от тампоните и смъкване надолу на задната част на двигателя. За да можеш да се добереш до тях. Не сме ги имали - не сме го знаели

                  Едно е да харесваме колекционерските автомобили, друго е да мислим трезво.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Чугунената глава с 2 клапана не вади никаква мощност от мотора, ама искам да видя коя нова кола ще искара на 35 градуса по С,без ремък на водната помпа, със 6 човека, 70 км от които 20 по черно? И на други ден да си пали и върви, без последствия. Е, мотора е 63 коня, не бяга, гори 9л. нафта. Ама ква да е. Ако мирише на нафта, значи е ОК.
                    И като му пусна климатика и врьща до втораНяма ги вече,няма и няма да има.


                    Едно време като продавах единия от моите и купувача ме пита знам ли историята на колата.
                    - Ми не ама почти сьм сигурен,че орогиналния собственик не емежду живите
                    така ме гледа.Ма кво толкова,колата 77 набор и собственика да я е купил като е бил на 55 и средно човек живее нам си колко и............гьтнал се е човека,а колата си вьрви,че и всичко и работеше.На има/няма половин милион километра или поне това показваше.

                    Няма ги,ревеше ми се като я продавах ма прогреса искал жертви.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                      Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                      Вземи си Лексус,виж на клипа кьв е готин


                      Мани майтапа,тия още вьрвят и дьржат цена.Нещо като последните Пури.Вземи си,няма човек който да е сьжалил,че си е купил истинско нещо.
                      прав си - беф забравил големите Хонди и Лексуси.
                      А сега ако знаеш какво карам ... една Караванка 2000 ... ма е с японския мотор .. и си е практична - багаж, колеленца .. два броя, ей такива ми ти работи.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                        Не знам при Jeep търговците или инженерите надделяват при взимането на решения, но всеки следващ модел е по-здрав и по-добър като цяло от предишния.
                        Вижте Вранглерите, на десет години сменят модела и всеки следващ е в пъти по-... във всяко едно отношение. Последния е с три ПЪТИ по-здрава раздатка, по-здрави мостове и много по-корава рама от предишния.
                        При първия SUV Grand Cherokee тенденцията е същата. На пет години се сменя модела, на две фейс-лифт. В момента е с най-доброто 4х4 на пазара и с доживотна гаранция на силовото предаване.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                          Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                          И като му пусна климатика и врьща до втораНяма ги вече,няма и няма да има.


                          Едно време като продавах единия от моите и купувача ме пита знам ли историята на колата.
                          - Ми не ама почти сьм сигурен,че орогиналния собственик не емежду живите
                          така ме гледа.Ма кво толкова,колата 77 набор и собственика да я е купил като е бил на 55 и средно човек живее нам си колко и............гьтнал се е човека,а колата си вьрви,че и всичко и работеше.На има/няма половин милион километра или поне това показваше.

                          Няма ги,ревеше ми се като я продавах ма прогреса искал жертви.
                          То и живи конструктори сигурно е нямало
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Не сме ги знаели много тия неща, но едно Ферари от 80те години преди електронното запалване, синхронизацията на запалването (не на карбовете, на запалването) по книга е 16 часа в специализиран сервиз. Разглабяне / реглаж / сглабяне / проба / разглабяне и така до безкрай. Със сваляне на половината двигател всеки път. На Ламборгини от 80те години копчетата ти остават в ръцете. На Ланчиа Тема 8.32 (Ферари V8 двигателя) смяната на двете свещи най към купето изисква откачане от тампоните и смъкване надолу на задната част на двигателя. За да можеш да се добереш до тях. Не сме ги имали - не сме го знаели

                            Едно е да харесваме колекционерските автомобили, друго е да мислим трезво.
                            Чакай сега,дай да говорим за нормални коли,а не Ферарита.Всяка марка си е имала трески за дялане,всяка една.Сьгласен сьм с теб,че в момента колите са по-добри от преди 30 години / то оставаше и по-кофти да са /ни тук говорим за това защо дадена фирма едно време е влагала много повече мерак ако мога така да кажа при разработката на дадена кола и думата са имали инжинеритае,а сега я имат главно тия с калема и калкулатора.
                            Че сега знаят как да правят коли не споря - те едно време са знаели та сега ли.ОБАЧЕ ако може някой да ми обясни защо им слагат пласмасови фарове,а не стькло ще спра да се замислям по темата.Е за това говорим.Бледен ме гледа новия модел,като го напече сльнцето и фаровете му станат жьлти.На 30 годишна кола фара е стькло и бистро та бистро,сегашните сметачи ич ги няма.

                            Нали това е темата?А че има грешки всяка една фирма ИМА и то как.
                            TOYOTA SEQUOIA ‘11
                            W140 S420 '99

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                              мойта гледна точка ...
                              Занимавам се с транспорт и стопанисвам редовно 2-3 буса Никога не съм робувал на митове и легенди и тн. Интересува ме настоящето и миродавното. Дойде един момент в който ми писна и заложих на Пежо.
                              Защо ? ами защото каквото и да ми обясняват то харчи 8,3-9,5 извънградско и се кара като лека кола. Защото се произвежда за още две марки по онази глобалистичната схема Съответно радиатора му струва 260 лв. Имах за кратко Спринтер ... Е нема такава тояга. Уж е 120 коня, но май са ги забравили в завода. Радиатора му струва около 600 лв. За кво са ми тия легенди. Дето возят като каруца и неможеш да изкараш цял работен ден вътре, без да получиш гръбначни изкривявания. Взех и новото поколение боксер. Еми на 6-та предавка на 2000 оборота е на 100 км./ч. и започва да набира. може да се окаже кекаво и да дава ядове, но след две години го сменям и с ново ако мога и продължавам да живея в колата човешки. За съжаление имам наблюдение само за новите товарни автомобили, където се залага много на това че се работи с него и тн. Шофьора определено е облагодетелстван. Разочаровах се малко от пластмасовия форестер на едно другарче, а му го бяха продали за танк

                              Коментар


                              • #30
                                До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                                Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                                Не знам при Jeep търговците или инженерите надделяват при взимането на решения, но всеки следващ модел е по-здрав и по-добър като цяло от предишния.
                                Вижте Вранглерите, на десет години сменят модела и всеки следващ е в пъти по-... във всяко едно отношение. Последния е с три ПЪТИ по-здрава раздатка, по-здрави мостове и много по-корава рама от предишния.
                                При първия SUV Grand Cherokee тенденцията е същата. На пет години се сменя модела, на две фейс-лифт. В момента е с най-доброто 4х4 на пазара и с доживотна гаранция на силовото предаване.

                                Ми явно е фирма която натиска на качеството,а не само на печалбата.Това е добре да се знае,рядко са такива ако не смятаме Японците.Едните колко са били на пред,другите колко са били зад тях ..............ма като трьгнат едните заднешком,другите и малки крачки да правят и пак ще ги настигнат.

                                Яд ме е за истинските марки,че им разказаха играта и ги купи кой ли не
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X