Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?

    Защо старите коли са по здрави от сега произведените?
    0887 526 564/ 0897 933 755 /

  • #2
    До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

    Веднага ти го казвам и то в цифри. Никoй не си прави сметката да ги кара по много, хората търсят еднодневки а не коли държащи по милион километра. Моя случай-
    Хонда Civic, нова $ 12.300. Базов модел. Вноската на месец ми е един ден и половина работа. Защо след като вноската ми е 12 часа работа да търся по скъпа кола. Още Форд го е казал- най добрата кола е новата. След 6 години я изплащам и мога да я хвърля. Това че си я карам още означава че съм скрънза и не ми се дават пари за друга кола. Никога не ми е правила проблем, започне ли-отивам за друга и пак отначало.
    Ние псуваме, че ги правели калпави- 60 месеца живот, това е, после нова. За какво да ми отива половината заплата за тенекия която за да мога да я карам половината си живот. С всичко е така вече, всеки 2 години нов телефон. Защо не, без пари ти го дават. Консуматорска работа- движи икономиката напред.
    Врътката е да си караш колата и след тия 60 месеца и да не се потдаваш на рекламите. В противен случай работиш за банките и Хонда. Всяка една от колите ни/ мойта и на жената/ сега струва по една заплата. Толкова и са коли в сравнение с един стар Мерцедес ама пък и не мисля да им навъртам по милион.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #3
      До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

      http://www.racingfilm.com/video/1647/?action=comment

      Японците са виновни,ако не бяха те щяхме да си караме коли правени от инжинери,а не от счетоводители.

      Изгледай видеото горе и ще видиш защо след ТАНКА 126 Мерцедес вкарва 1 000 000 000 марки за разработката на модела 140.Година 94 се налага да уволнят половината от инжинерите мислили колата и да вкарат близо 1600 промени в модела за намаляване на разходите по производството му.
      Втора такава грешка никой няма да направи,не си заслужава да направиш нещо което не ти носи мангизи.Интереса клати феса,да живей пласмасата и алуминиевите далаверки,а че клякат след 5 години никой не му дреме.

      Ако не бяха Японцитеееее сега можеше и по нови коли да карам ма на,оставам си с тоя модел поне още десетина години.


      Говорим за черешката на тортата.Ако вкараме марки като Фиат примерно или Понтиак или Роувьр и сьвсем ще стане мелето.Не им излизат сметките и качество/цена е трудна задача в отворен маркет като днешния.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

        Колеги оставете тая работа. Не мерете всичко с Мерцедес. Японците научиха всички останали да правят коли. Не защото са по-добри, а защото другите забравиха как се правят, прекалено заети да се подиграват на японците.Порше 90те години оцеляха благодарение на японски специалист - един, сам човек, не му помня името - който им реорганизира производството. До неговото идване - само при 911ката е имало примерно три различни вида мигача, не знам колко вида калници и не знам какви си още глупости, и производството е било логистичен кошмар.А и запусти тая работа да изкарва само 60 месеца сивика. Изкарва 60 месеца ако го кара трабаховец със сомбреро дето сменя маслото с отработено масло от макдоналдс и се чуди за какво му е да сменя спирачки при положение че никога не ги ползва. Сивика си е най-дивната кола, че и сред най-здравите.Мерцедеса от 80те го хвалите, ама забравяте едно. Цената му. Вземете един мерцедесов ценоразпис от ония години. Европейски. Аз все още го имам в България някъде. Идваше гол като пушка. С ръчни стъкла. Без дясно огледало. Списъка с опциите беше двайсет машинописни страници. Климатроника беше 2000 марки. Ръчния климатик малко по-малко. Една по-джиджана лайсна беше 400 марки. По онова време Мерцедес се славеше с това че е единствената кола чиято кола можеш да докараш до далеч повече от двойна, с опции. Мерси за такъв мерцедес
        Последно редактирано от Goblin; 27-01-17, 15:17.
        Издъних се на Тюринг теста

        Коментар


        • #5
          До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

          Друго имах в предвид, може би не се изразих правилно. Идеята ми беше, че все повече се минава към еднодневки неща. Иначе Civic си е ок, за 108 000 мили един регулатор на алтернатора и два тампона. Общо към $ 100. Идеята е, че като ги гледам около мене много хора не могат да живеят без вноски за нещо. Колата си е като нова след 8 години. Десетина пъти я е валяло дъжд, един път сняг. Никаква разлика между 8 годишна и чисто нова. Това не пречи на повечето хора да я оставят и да скочат в нова.
          Не им се живее без вноски и това си е. Не съм видял и някой да строи къща с идеята да държи по 500 години. По лодките е същотo, еднодневки повечето. И повечето сменят собственици на 5-6 години. И после пак нова.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #6
            До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

            И си прав и не си прав. Зависи от човека. На някои не им пука. Други - просто не са механици. Какъв му е кяра да кара стара кола на която не плаща вноски, при положение че като се счупи не може да я поправи и за едно влизане в сервиза ще му вземат пари колкото да плаща 6 месеца вноски за нова кола. И не знае кога ще е следващото влизане в сервиза.

            А за къщите си е проблем. Ясен. Просто в Щатите хората не си ги строят сами а ги купуват готови. И най-вече - там не се строи къща за децата и за внуците. Строи се за теб. На децата и внуците - отгледал си ги, платил си им университета - от там нататък ако не могат да си заработят за една къща - значи има нещо криво в уравнението.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • #7
              До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

              Абе не се вкарвайте във филми. Факт е че навремето ги правеха по издържливи и автомобилните концерни печелеха от продажбата на части но печалбата е бавна. Сега продажбата на части е замряла точно заради еднодневките от които се печели по-добре защото печалбата е бърза. Може да си купиш кола на кредит тоест взимат си парите от банката а после ти дължиш на въпросната банка която ти е сложила чатал на врата. Тоя CIVIC от 12000$ не уточняваш обаче къде е ,явно е в Щатите. Ела в България да видиш каква е цената и за един ден дали ще можеш да изработиш месечната вноска.
              Статистиката е, че към 650милиарда автомобила се движат в света и сигурно 2/3 от тях са еднодневки,останалата 1/3 са истински автомобили.Така е защото инжинерите станаха търговци
              Последно редактирано от banjo; 06-03-09, 06:17.
              Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
              Дий Снайдер

              Коментар


              • #8
                До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                Друго имах в предвид, може би не се изразих правилно. Идеята ми беше, че все повече се минава към еднодневки неща. Иначе Civic си е ок, за 108 000 мили един регулатор на алтернатора и два тампона. Общо към $ 100. Идеята е, че като ги гледам около мене много хора не могат да живеят без вноски за нещо. Колата си е като нова след 8 години. Десетина пъти я е валяло дъжд, един път сняг. Никаква разлика между 8 годишна и чисто нова. Това не пречи на повечето хора да я оставят и да скочат в нова.
                Не им се живее без вноски и това си е. Не съм видял и някой да строи къща с идеята да държи по 500 години. По лодките е същотo, еднодневки повечето. И повечето сменят собственици на 5-6 години. И после пак нова.
                е за това ми е жал за истинските коли ... жена ми се чуди що се заглеждам по лъскави таралясници 1969 - 1989. ...

                Коментар


                • #9
                  До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                  Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                  Абе не се вкарвайте във филми. Факт е че навремето ги правеха по издържливи и автомобилните концерни печелеха от продажбата на части но печалбата е бавна. Сега продажбата на части е замряла точно заради еднодневките от които се печели по-добре защото печалбата е бърза. Може да си купиш кола на кредит тоест взимат си парите от банката а после ти дължиш на въпросната банка която ти е сложила чатал на врата. Тоя CIVIC от 12000$ не уточняваш обаче къде е ,явно е в Щатите. Ела в България да видиш каква е цената и за един ден дали ще можеш да изработиш месечната вноска.
                  Статистиката е, че към 650милиарда автомобила се движат в света и сигурно 2/3 от тях са еднодневки,останалата 1/3 са истински автомобили.
                  CIVICa е в Калифорния. Дал съм го за пример защото пазар като Калифорнийския определя какви коли да се произвеждат. Факт е че много хора си сменят колите тук защото са им омръзнали, а не защото им има нещо. Никoй няма зор да прави Mercedes W 123 300 Д и от 3 литра мотор да вади 80 коня ама да живее по милион. Никoй няма да я трае толкова. Омръзва. Не е изгодно. Китайски стоки. Цената е важна. За масовия потребител това са истините.
                  Последно редактирано от NIKSD; 06-03-09, 06:23.
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #10
                    До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                    Колите вече са консуматив....
                    Много отдовна те не са Инвестиция.

                    Консуматорско е обществото ни...
                    Пък и има пренасищане на пазара..
                    Как ?..и Защо? ..колите стават като играчки...
                    Ами играчки ..може да си позволи почти всеки...

                    Днес и Китай е ...ФАКТОР
                    СИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !

                    Коментар


                    • #11
                      До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                      Колеги оставете тая работа. Не мерете всичко с Мерцедес.
                      Японците научиха всички останали да правят коли. Не защото са по-добри, а защото другите забравиха как се правят, прекалено заети да се подиграват на японците.

                      Порше 90те години оцеляха благодарение на японски специалист - един, сам човек, не му помня името - който им реорганизира производството. До неговото идване - само при 911ката е имало примерно три различни вида мигача, не знам колко вида калници и не знам какви си още глупости, и производството е било логистичен кошмар.

                      АМерцедеса от 80те го хвалите, ама забравяте едно. Цената му. Вземете един мерцедесов ценоразпис от ония години. Европейски. Аз все още го имам в България някъде. Идваше гол като пушка. С ръчни стъкла. Без дясно огледало.

                      Списъка с опциите беше двайсет машинописни страници. Климатроника беше 12000 марки. Ръчния климатик малко по-малко. Една по-джиджана лайсна беше 400 марки. По онова време Мерцедес се славеше с това че е единствената кола чиято кола можеш да докараш до далеч повече от двойна, с опции. Мерси за такъв мерцедес

                      Тай,тай,прав си.Ако не бяха се намесили Японците да почнат коли да правят с качество и на нормални цени още щяха да се карат коли в които кожата беше кожа и дьрвото дьрво,но на каква цена е друг вьпрос.
                      Аз за това пуснах клипа на който се сравняват Ягуар,Баварец,Мерцедес и Лексус.Това в зората на Лексус,тогава когато още настьпваха тия.Сега като кажеш Лексус и му е ясно на всеки,че това е качество на нормална цена.
                      За това дадох пример с Мерцедес - могат и знаят как да правят коли,но има с кой да се сьобразяват вече и се налага да режат от парите и сьответно качеството.Няма кой да хвьрли вече една камара пари за кола която ще е почти двойно на конкуренцията.


                      И за цени на нови аз не говоря.Моите от нови до момента в който ги взимам са губили по около 500$ на месец от цената си.Кой да се хвьрля пак в тепавицата,добра за парите си и карай.Ма клякала на 5-6 година най-много.Ми.............вземам си от старите.

                      Карал сьм 240 дизел на 370 000 мили,карал сьм 300 дизел на над 300 000 мили и тия коли сьм сигурен,че още вьрвят.Скорости,климатици............бачка.Днешните са като бойни самолети - 10 часа каране,3 часа ремонти.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар


                      • #12
                        До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Абе не се вкарвайте във филми. Факт е че навремето ги правеха по издържливи и автомобилните концерни печелеха от продажбата на части но печалбата е бавна. Сега продажбата на части е замряла точно заради еднодневките от които се печели по-добре защото печалбата е бърза. Може да си купиш кола на кредит тоест взимат си парите от банката а после ти дължиш на въпросната банка която ти е сложила чатал на врата. Тоя CIVIC от 12000$ не уточняваш обаче къде е ,явно е в Щатите. Ела в България да видиш каква е цената и за един ден дали ще можеш да изработиш месечната вноска.
                        Статистиката е, че към 650милиарда автомобила се движат в света и сигурно 2/3 от тях са еднодневки,останалата 1/3 са истински автомобили.Така е защото инжинерите станаха търговци
                        Колега ти се вкарваш във филм май. Как се печели от части за здрав автомобил ?
                        Едно време просто автомобилът не беше консуматив. Сега е. Статутът му се промени. Но определено съм готов да споря дали сегашните автомобили са по-слаби от едновремешните. Освен при мерцедес, където новите дават повече дефекти от тези преди 30 години. По понятни причини. И между другото май си имал предвид 650 милиона. Щото при 650 милиарда - даваш по 90 автомобила на всеки жив човек по света. Не се връзва.
                        Издъних се на Тюринг теста

                        Коментар


                        • #13
                          До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                          CIVICa е в Калифорния. Дал съм го за пример защото пазар като Калифорнийския определя какви коли да се произвеждат. Факт е че много хора си сменят колите тук защото са им омръзнали, а не защото им има нещо. Никoй няма зор да прави В 123 300 Д и от 3 литра мотор да вади 80 коня ама да живее по милион. Никoй няма да я трае толкова. Омръзва. Не е изгодно. Китайски стоки. Цената е важна. За масовия потребител това са истините.
                          Абе така е не го оспорвам,наистина колите омръзват но омръзват тея безличните автомобили дето като погледнеш на един паркинг на хипермаркет и се чудиш коя кола е твоята. На мен ми се кара кола която няма нищо общо с другите ,да е с индивидуални черти,да е направена по мой вкус и като минаваш покрай хората да се заглеждат по нея. За 10 години съм сменил 13 автомобила за лично ползване и 5 за работа точно защото нещо не ми е харесвало в тях и са нямали индивидуалното излъчване. Ретро колите са ми страст ама нямат почва у нас.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #14
                            До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Колега ти се вкарваш във филм май. Как се печели от части за здрав автомобил ?
                            Ама така де, нали и аз това казвам. Печалбата е много бавна и за това минават на еднодневки.
                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            И между другото май си имал предвид 650 милиона. Щото при 650 милиарда - даваш по 90 автомобила на всеки жив човек по света. Не се връзва.
                            Абе знам ли каква беше сумата преди около седмица чух тази статистика.Кой прави на въпрос няколко нули
                            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                            Дий Снайдер

                            Коментар


                            • #15
                              До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              Абе така е не го оспорвам,наистина колите омръзват но омръзват тея безличните автомобили дето като погледнеш на един паркинг на хипермаркет и се чудиш коя кола е твоята. На мен ми се кара кола която няма нищо общо с другите ,да е с индивидуални черти,да е направена по мой вкус и като минаваш покрай хората да се заглеждат по нея. За 10 години съм сменил 13 автомобила за лично ползване и 5 за работа точно защото нещо не ми е харесвало в тях и са нямали индивидуалното излъчване. Ретро колите са ми страст ама нямат почва у нас.
                              Да де, но масовия производител не търси индивидуалност. Това е скъпо нещо.
                              Те търсят ново и лъскаво и преди да са изтъркали предните накладки вече се оглеждат в по лъскавите и нови от техните коли. Всеки търси нещо различно.
                              Аз тая кола като я купих голям майтап. Влизам и му викам на дилъра "имам 10 минyти да купя кола" Той се хили. След минута аз си гледам часовника- 9 минyти. Той чак тогава се усети. Взех я без да съм се качвал в такава кола, даже тест каране не и правихме. Мислеха да я мият и пастират преди да ми дадат ключовете. Миенето не се събра в 9те минути. Подписването на разни бумаги отне май малко повече.

                              Търсех ефтина, здрава, икономична и пъргава кола. Това е. Ще я карам докато се разкапе. С тези темпове още 15 години поне. Половината ми приятели смениха по 10 коли. Аз не. Разлики големи.
                              https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X