Защо старите коли са по здрави от сега произведените?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Защо преди време автомобилите се произвеждаха от инжинери, а сега от търговци?
Свий
X
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Веднага ти го казвам и то в цифри. Никoй не си прави сметката да ги кара по много, хората търсят еднодневки а не коли държащи по милион километра. Моя случай-
Хонда Civic, нова $ 12.300. Базов модел. Вноската на месец ми е един ден и половина работа. Защо след като вноската ми е 12 часа работа да търся по скъпа кола. Още Форд го е казал- най добрата кола е новата. След 6 години я изплащам и мога да я хвърля. Това че си я карам още означава че съм скрънза и не ми се дават пари за друга кола. Никога не ми е правила проблем, започне ли-отивам за друга и пак отначало.
Ние псуваме, че ги правели калпави- 60 месеца живот, това е, после нова. За какво да ми отива половината заплата за тенекия която за да мога да я карам половината си живот. С всичко е така вече, всеки 2 години нов телефон. Защо не, без пари ти го дават. Консуматорска работа- движи икономиката напред.
Врътката е да си караш колата и след тия 60 месеца и да не се потдаваш на рекламите. В противен случай работиш за банките и Хонда. Всяка една от колите ни/ мойта и на жената/ сега струва по една заплата. Толкова и са коли в сравнение с един стар Мерцедес ама пък и не мисля да им навъртам по милион.
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
http://www.racingfilm.com/video/1647/?action=comment
Японците са виновни,ако не бяха те щяхме да си караме коли правени от инжинери,а не от счетоводители.
Изгледай видеото горе и ще видиш защо след ТАНКА 126 Мерцедес вкарва 1 000 000 000 марки за разработката на модела 140.Година 94 се налага да уволнят половината от инжинерите мислили колата и да вкарат близо 1600 промени в модела за намаляване на разходите по производството му.
Втора такава грешка никой няма да направи,не си заслужава да направиш нещо което не ти носи мангизи.Интереса клати феса,да живей пласмасата и алуминиевите далаверки,а че клякат след 5 години никой не му дреме.
Ако не бяха Японцитеееее сега можеше и по нови коли да карам ма на,оставам си с тоя модел поне още десетина години.
Говорим за черешката на тортата.Ако вкараме марки като Фиат примерно или Понтиак или Роувьр и сьвсем ще стане мелето.Не им излизат сметките и качество/цена е трудна задача в отворен маркет като днешния.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Колеги оставете тая работа. Не мерете всичко с Мерцедес. Японците научиха всички останали да правят коли. Не защото са по-добри, а защото другите забравиха как се правят, прекалено заети да се подиграват на японците.Порше 90те години оцеляха благодарение на японски специалист - един, сам човек, не му помня името - който им реорганизира производството. До неговото идване - само при 911ката е имало примерно три различни вида мигача, не знам колко вида калници и не знам какви си още глупости, и производството е било логистичен кошмар.А и запусти тая работа да изкарва само 60 месеца сивика. Изкарва 60 месеца ако го кара трабаховец със сомбреро дето сменя маслото с отработено масло от макдоналдс и се чуди за какво му е да сменя спирачки при положение че никога не ги ползва. Сивика си е най-дивната кола, че и сред най-здравите.Мерцедеса от 80те го хвалите, ама забравяте едно. Цената му. Вземете един мерцедесов ценоразпис от ония години. Европейски. Аз все още го имам в България някъде. Идваше гол като пушка. С ръчни стъкла. Без дясно огледало. Списъка с опциите беше двайсет машинописни страници. Климатроника беше 2000 марки. Ръчния климатик малко по-малко. Една по-джиджана лайсна беше 400 марки. По онова време Мерцедес се славеше с това че е единствената кола чиято кола можеш да докараш до далеч повече от двойна, с опции. Мерси за такъв мерцедесПоследно редактирано от Goblin; 27-01-17, 15:17.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Друго имах в предвид, може би не се изразих правилно. Идеята ми беше, че все повече се минава към еднодневки неща. Иначе Civic си е ок, за 108 000 мили един регулатор на алтернатора и два тампона. Общо към $ 100. Идеята е, че като ги гледам около мене много хора не могат да живеят без вноски за нещо. Колата си е като нова след 8 години. Десетина пъти я е валяло дъжд, един път сняг. Никаква разлика между 8 годишна и чисто нова. Това не пречи на повечето хора да я оставят и да скочат в нова.
Не им се живее без вноски и това си е. Не съм видял и някой да строи къща с идеята да държи по 500 години. По лодките е същотo, еднодневки повечето. И повечето сменят собственици на 5-6 години. И после пак нова.
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
И си прав и не си прав. Зависи от човека. На някои не им пука. Други - просто не са механици. Какъв му е кяра да кара стара кола на която не плаща вноски, при положение че като се счупи не може да я поправи и за едно влизане в сервиза ще му вземат пари колкото да плаща 6 месеца вноски за нова кола. И не знае кога ще е следващото влизане в сервиза.
А за къщите си е проблем. Ясен. Просто в Щатите хората не си ги строят сами а ги купуват готови. И най-вече - там не се строи къща за децата и за внуците. Строи се за теб. На децата и внуците - отгледал си ги, платил си им университета - от там нататък ако не могат да си заработят за една къща - значи има нещо криво в уравнението.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Абе не се вкарвайте във филми. Факт е че навремето ги правеха по издържливи и автомобилните концерни печелеха от продажбата на части но печалбата е бавна. Сега продажбата на части е замряла точно заради еднодневките от които се печели по-добре защото печалбата е бърза. Може да си купиш кола на кредит тоест взимат си парите от банката а после ти дължиш на въпросната банка която ти е сложила чатал на врата. Тоя CIVIC от 12000$ не уточняваш обаче къде е ,явно е в Щатите. Ела в България да видиш каква е цената и за един ден дали ще можеш да изработиш месечната вноска.
Статистиката е, че към 650милиарда автомобила се движат в света и сигурно 2/3 от тях са еднодневки,останалата 1/3 са истински автомобили.Така е защото инжинерите станаха търговциПоследно редактирано от banjo; 06-03-09, 06:17.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеДруго имах в предвид, може би не се изразих правилно. Идеята ми беше, че все повече се минава към еднодневки неща. Иначе Civic си е ок, за 108 000 мили един регулатор на алтернатора и два тампона. Общо към $ 100. Идеята е, че като ги гледам около мене много хора не могат да живеят без вноски за нещо. Колата си е като нова след 8 години. Десетина пъти я е валяло дъжд, един път сняг. Никаква разлика между 8 годишна и чисто нова. Това не пречи на повечето хора да я оставят и да скочат в нова.
Не им се живее без вноски и това си е. Не съм видял и някой да строи къща с идеята да държи по 500 години. По лодките е същотo, еднодневки повечето. И повечето сменят собственици на 5-6 години. И после пак нова.
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеАбе не се вкарвайте във филми. Факт е че навремето ги правеха по издържливи и автомобилните концерни печелеха от продажбата на части но печалбата е бавна. Сега продажбата на части е замряла точно заради еднодневките от които се печели по-добре защото печалбата е бърза. Може да си купиш кола на кредит тоест взимат си парите от банката а после ти дължиш на въпросната банка която ти е сложила чатал на врата. Тоя CIVIC от 12000$ не уточняваш обаче къде е ,явно е в Щатите. Ела в България да видиш каква е цената и за един ден дали ще можеш да изработиш месечната вноска.
Статистиката е, че към 650милиарда автомобила се движат в света и сигурно 2/3 от тях са еднодневки,останалата 1/3 са истински автомобили.Последно редактирано от NIKSD; 06-03-09, 06:23.
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Колите вече са консуматив....
Много отдовна те не са Инвестиция.
Консуматорско е обществото ни...
Пък и има пренасищане на пазара..
Как ?..и Защо? ..колите стават като играчки...
Ами играчки ..може да си позволи почти всеки...
Днес и Китай е ...ФАКТОРСИЛНИТЕ КРАДАТ ОТ ЧУЖДИ ДЪРЖАВИ, СЛАБИТЕ - ОТ СВОЯТ НАРОД !
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеКолеги оставете тая работа. Не мерете всичко с Мерцедес.
Японците научиха всички останали да правят коли. Не защото са по-добри, а защото другите забравиха как се правят, прекалено заети да се подиграват на японците.
Порше 90те години оцеляха благодарение на японски специалист - един, сам човек, не му помня името - който им реорганизира производството. До неговото идване - само при 911ката е имало примерно три различни вида мигача, не знам колко вида калници и не знам какви си още глупости, и производството е било логистичен кошмар.
АМерцедеса от 80те го хвалите, ама забравяте едно. Цената му. Вземете един мерцедесов ценоразпис от ония години. Европейски. Аз все още го имам в България някъде. Идваше гол като пушка. С ръчни стъкла. Без дясно огледало.
Списъка с опциите беше двайсет машинописни страници. Климатроника беше 12000 марки. Ръчния климатик малко по-малко. Една по-джиджана лайсна беше 400 марки. По онова време Мерцедес се славеше с това че е единствената кола чиято кола можеш да докараш до далеч повече от двойна, с опции. Мерси за такъв мерцедес
Тай,тай,прав си.Ако не бяха се намесили Японците да почнат коли да правят с качество и на нормални цени още щяха да се карат коли в които кожата беше кожа и дьрвото дьрво,но на каква цена е друг вьпрос.
Аз за това пуснах клипа на който се сравняват Ягуар,Баварец,Мерцедес и Лексус.Това в зората на Лексус,тогава когато още настьпваха тия.Сега като кажеш Лексус и му е ясно на всеки,че това е качество на нормална цена.
За това дадох пример с Мерцедес - могат и знаят как да правят коли,но има с кой да се сьобразяват вече и се налага да режат от парите и сьответно качеството.Няма кой да хвьрли вече една камара пари за кола която ще е почти двойно на конкуренцията.
И за цени на нови аз не говоря.Моите от нови до момента в който ги взимам са губили по около 500$ на месец от цената си.Кой да се хвьрля пак в тепавицата,добра за парите си и карай.Ма клякала на 5-6 година най-много.Ми.............вземам си от старите.
Карал сьм 240 дизел на 370 000 мили,карал сьм 300 дизел на над 300 000 мили и тия коли сьм сигурен,че още вьрвят.Скорости,климатици............бачка.Днешните са като бойни самолети - 10 часа каране,3 часа ремонти.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеАбе не се вкарвайте във филми. Факт е че навремето ги правеха по издържливи и автомобилните концерни печелеха от продажбата на части но печалбата е бавна. Сега продажбата на части е замряла точно заради еднодневките от които се печели по-добре защото печалбата е бърза. Може да си купиш кола на кредит тоест взимат си парите от банката а после ти дължиш на въпросната банка която ти е сложила чатал на врата. Тоя CIVIC от 12000$ не уточняваш обаче къде е ,явно е в Щатите. Ела в България да видиш каква е цената и за един ден дали ще можеш да изработиш месечната вноска.
Статистиката е, че към 650милиарда автомобила се движат в света и сигурно 2/3 от тях са еднодневки,останалата 1/3 са истински автомобили.Така е защото инжинерите станаха търговци
Едно време просто автомобилът не беше консуматив. Сега е. Статутът му се промени. Но определено съм готов да споря дали сегашните автомобили са по-слаби от едновремешните. Освен при мерцедес, където новите дават повече дефекти от тези преди 30 години. По понятни причини. И между другото май си имал предвид 650 милиона. Щото при 650 милиарда - даваш по 90 автомобила на всеки жив човек по света. Не се връзва.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнениеCIVICa е в Калифорния. Дал съм го за пример защото пазар като Калифорнийския определя какви коли да се произвеждат. Факт е че много хора си сменят колите тук защото са им омръзнали, а не защото им има нещо. Никoй няма зор да прави В 123 300 Д и от 3 литра мотор да вади 80 коня ама да живее по милион. Никoй няма да я трае толкова. Омръзва. Не е изгодно. Китайски стоки. Цената е важна. За масовия потребител това са истините.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеКолега ти се вкарваш във филм май. Как се печели от части за здрав автомобил ?
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеИ между другото май си имал предвид 650 милиона. Щото при 650 милиарда - даваш по 90 автомобила на всеки жив човек по света. Не се връзва.Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
Дий Снайдер
Коментар
-
До: Защо преди време автомобилите се произвеждахаот инжинери а сега от търговци?
Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнениеАбе така е не го оспорвам,наистина колите омръзват но омръзват тея безличните автомобили дето като погледнеш на един паркинг на хипермаркет и се чудиш коя кола е твоята. На мен ми се кара кола която няма нищо общо с другите ,да е с индивидуални черти,да е направена по мой вкус и като минаваш покрай хората да се заглеждат по нея. За 10 години съм сменил 13 автомобила за лично ползване и 5 за работа точно защото нещо не ми е харесвало в тях и са нямали индивидуалното излъчване. Ретро колите са ми страст ама нямат почва у нас.
Те търсят ново и лъскаво и преди да са изтъркали предните накладки вече се оглеждат в по лъскавите и нови от техните коли. Всеки търси нещо различно.
Аз тая кола като я купих голям майтап. Влизам и му викам на дилъра "имам 10 минyти да купя кола" Той се хили. След минута аз си гледам часовника- 9 минyти. Той чак тогава се усети. Взех я без да съм се качвал в такава кола, даже тест каране не и правихме. Мислеха да я мият и пастират преди да ми дадат ключовете. Миенето не се събра в 9те минути. Подписването на разни бумаги отне май малко повече.
Търсех ефтина, здрава, икономична и пъргава кола. Това е. Ще я карам докато се разкапе. С тези темпове още 15 години поне. Половината ми приятели смениха по 10 коли. Аз не. Разлики големи.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар