Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За какво служи "N" (неутрал) на малкия лост?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Колега, Майсторе, прочети по-внимателно, какво съм написал за варянта с изключване на хъбовете. И май нещо не те разбрах, но по твоита логика всички, които карат с отключени хъбове си съсипват мостовете ли?

    Коментар


    • #32
      за другите марки не мога да коментирам но за всичко с името JEEP мога най - отговорна да кажа, че когато РК е на позиция N нищо не е блокирано към нищо и всеки от валовете на РК може да се върти свободно и самостоятелно без това да предизвиква въртене на другите. освен това на сенника пише, че ако автомобила се дърпа от друга кола, това трябва да става на положение N на РК.

      принципно доколкото знам това положение на РК е измислено зада може при дефект на скоростите колата все пак да може да се отмести от мястото, до по - удобно такова за ремонт и за теглена на автомобила ако той е с автоматична СК, така че не виждам смисъл мостовете да остават блокирани, това обезмисля цялата работа
      drive alive

      Коментар


      • #33
        Е да де, и аз това имах в предвид. Незнам каде е логиката на "парт таим", на "Н" да остава включен предния мост, или на " фул таим" да е блокиран междуосевия диф.

        Коментар


        • #34
          За американските наистина незнам ... несъм имал възможност, или по точно никога неме е интересувало досега начина там... Може и така да е!
          Колега, Майсторе, прочети по-внимателно, какво съм написал за варянта с изключване на хъбовете. И май нещо не те разбрах, но по твоита логика всички, които карат с отключени хъбове си съсипват мостовете ли?
          ТИ когато изключиш хъбовете си караш на двата моста блокирани един към друг (4H,N,4L) Е еваала ако го правиш и ако е така просто неме принизявай до майстор - колега... аз никога небих го направил...
          Когато си на позиция N при изброените от мен джипове просто без да искаш когато развърташ задния мост въртиш и предния... незнам как да го обясна по-добре! Или аз съм тъп или вие просто неискате да си погледнете джиповете и се опитвате да ми доказвате неща, който аз мога да ви докажа още следващата седмица, когато ви снимам една разглобена раздатка! Но едва ли и там ще усъзнаете какво ви говора ако сега неможете сдъфкано и изплюто! Може би искате заснемане с камера на това как съм си пуснал N положението и немога да помрадна вдигнатата предна гума или ако успея колата пада от крика... Нямам за цел да ви го доказвам... ако вие искахте да разберете нямаше да говорите купищата глупости и загадки.
          Няма нужда в тази тема просто да се обръщате повече към мен и то по ироничния начин с майстор, колега и каквото и да било, защото аз несъм нито едно от двете и немисла да говора повече тук! Некарам насила никого да ми вярва... просто приемете, че говора поредните глупости и продължете натам още повече, че вие сте обедени в правотата ви и неискате да се сблъскате с фактите...
          Аз съм прекарал 10-ки коли на колесар, от който малък брой са били с разнообразни 4х4 задвижвания и досега никъкви оплаквания несъм имал!!! В събота прекарвах една хонда 4WD real time от София до Враца и то за време с колесар, като при нея нещата са още по-убъркани...
          Ай стига толкова некомпетентност от моя страна. Повече няма да се обаждам, че испоубърках хората, който са сигурни, че греша
          лек ден
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #35
            За хъбовете имах в предвид 2Н, ма караи, се тая вече. Не се обиждай, в спора се ражда истината! И тука невиждам да има "пълни тъпаци" и "невменяеми"

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от D-MAX
              Хора четете си документацията -manual-a! Там изрично пише че при теглене трябва да се прехвърли на N. Поне при мен е така. Би трябвало да пише за всеки автмобил в книжката му. Друг въпросе че на някой може да не му работят превключванията. Поздрави
              Ами пише си го. На моя Галопер пише:
              " N - режим на неутрална предавка.
              Този режим трябва да се използва при необходимост от ползване на механична лебедка. Ако лостът е поставен в това положение въртящият момент няма да се предава на колелата и автомобилът няма да може да се движи".
              Т.е. - включваш го не за де теглят тебе, а за да можеш ти да теглиш някого. Естествено, ако имаш механична лебедка.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #37
                дини остави ги да се заблуждават хората, защо се нервиш аз разбрах само че квото и да обесняваш те си знаят тяхното щом е такава работата че не искат да приемат това което им казваш млъкни си нека си дърпат колите на 2 моста седи гледай сеир. да поясня за неутралната предавка на раздатката за всички РК които са с 1 лост за управление изключва скоростната кутия от мостовете, но мостовете остават зацепени 1:1 което ще рече за тия дето не разбират български че предния мост и задния мост са вързани на едно, но ако автомобила има ръчни хъбове да изключиш главините да кажем че може да се дърпа като остават да работат кардана и полуоските. не съм сигурен за раздатките с 2 лоста може тях да са ги направили да изключват към кардана което наистина е добър вариант , не се бъркайте от това че колата не тръгва , скоростната кутия е откачена. дори с междуосев диф положението N се намира в такава позиция че няма начин да е зацепен само заден мост, тъпо ама факт

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от go go go
                  за другите марки не мога да коментирам но за всичко с името JEEP мога най - отговорна да кажа, че когато РК е на позиция N нищо не е блокирано към нищо и всеки от валовете на РК може да се върти свободно и самостоятелно без това да предизвиква въртене на другите. освен това на сенника пише, че ако автомобила се дърпа от друга кола, това трябва да става на положение N на РК...
                  Аз заявявам същото най-отговорно за ЛР! А именно (повтарям думите на go go go):
                  Когато РК е на позиция N нищо не е блокирано към нищо и всеки от валовете на РК може да се върти свободно и самостоятелно без това да предизвиква въртене на другите. освен това на сенника пише, че ако автомобила се дърпа от друга кола, това трябва да става на положение N на РК.

                  Първоначално публикуван от Ц. Кръстев
                  ... Този диф. на нивата също е свободен, но там лостовете са два, като неутрала е м/у бързи и бавни...
                  Явно не се разбрахме , но неутрала си е между бавни и бързи и при ЛР.. Абе както и да е..

                  И въобще стана няква каша на тема - раздатката е на N, а пък в същото време междуосевия диференциал е блокиран...

                  Коментар


                  • #39
                    Да каша. Писъл съм за автомобили с които съм запознат. И просто се чудех, защо на автомобили "парт тайм" на "N", ще е зацепен предният кардан и съответно мост, със Р.К. На Л.Р. определено не е блокиран дифа . на "N", нищо, че е с един лост.

                    Коментар


                    • #40
                      Нищо не разбрах.
                      Как ще се въртят предните колела с измъкнати таралежи? Те и хъбове.

                      Коментар


                      • #41
                        Първоначално публикуван от Kaishin
                        дини остави ги да се заблуждават хората, защо се нервиш аз разбрах само че квото и да обесняваш те си знаят тяхното щом е такава работата че не искат да приемат това което им казваш млъкни си нека си дърпат колите на 2 моста седи гледай сеир. да поясня за неутралната предавка на раздатката за всички РК които са с 1 лост за управление изключва скоростната кутия от мостовете, но мостовете остават зацепени 1:1 което ще рече за тия дето не разбират български че предния мост и задния мост са вързани на едно, но ако автомобила има ръчни хъбове да изключиш главините да кажем че може да се дърпа като остават да работат кардана и полуоските. не съм сигурен за раздатките с 2 лоста може тях да са ги направили да изключват към кардана което наистина е добър вариант , не се бъркайте от това че колата не тръгва , скоростната кутия е откачена. дори с междуосев диф положението N се намира в такава позиция че няма начин да е зацепен само заден мост, тъпо ама факт
                        това за всички РК е малко общо и изключва моето последно мнение и това на яро.

                        за РК на JEEP това което казвам е защото съм пробвал, предполагам същото е и при яро. освен това ако това което казваш ти е вярно тогава на сенника нямаше д апише това което пише
                        drive alive

                        Коментар


                        • #42
                          да тоя сенник обърква малко нещата , сигурен ли си че си пробвал на наутрална дали двата кардана са зацепени един към друг, на г класата са 100% зацепени и на много други. имам един рендж ровер в гаража утре ще пробвам

                          Коментар


                          • #43
                            да, пробвал съм и трите вида раздатки които се слагат на JEEP ази без диф, тази с диф и тази с виско, всичките са напълно свободни на N.

                            според мен има значение дали РК е с верига или не, защото и на мен ми е трудно да си представя как една кутия без верига би била свободна изобщо
                            drive alive

                            Коментар


                            • #44
                              Пътем разгледай и на тема "За къф уй тогава служи неутралната".

                              Коментар


                              • #45
                                Първоначално публикуван от go go go
                                да, пробвал съм и трите вида раздатки които се слагат на JEEP ази без диф, тази с диф и тази с виско, всичките са напълно свободни на N.

                                според мен има значение дали РК е с верига или не, защото и на мен ми е трудно да си представя как една кутия без верига би била свободна изобщо
                                Нали се сещаш че 249 раздатка е два вида, едната само с вискомуфта, другата с диф и виско. Тази с диф и виско не се разблокирват предния от задния мост, сиреч не можеш да го теглиш на колесар дори да е на N. Тогава можеш да го дърпаш с друга кола на ход и да запалиш двигателя за да имаш серво например, но на колесар 249 - НЕ!
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X