То като гледам май "Западната" техника, въоръжение и прочие.. се прави колкото се може по удобна за ползвателя. При руснаците няма такива работи, Неискаш, нети е удобно? Довиждане, хора бол!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
За какво служи "N" (неутрал) на малкия лост?
Свий
X
-
Нищо подобно. Руснаците просто правят техника и оръжие. Западняците - имитация на оръжие.
Скоро гледах някви истории за Льоклерка. Климатизаторът е едва ли не по-мощен от трансмисията
) Продават го в Саудитска Арабия, там си трябва. Но след 200 километра на трейлер, му трябват 4 часа за да може да стреля взвод
) А има едно оръдие и две картечници. Пак там има и БМП-3. Цялата рота може да стреля след 10 минути, и също има климатици, не може да се опече нито пехотата, нито апаратурата. Обаче на една машина има две оръдия,, три картечници, пускова установка за ПТУРС и автоматичен гранатомет.
Мда.
Обаче Льоклерка е по-хубав, щото климатикът е по-мощен!
Коментар
-
ето де нали дадох точният линк от нещата на яро, тва се отваря за секи с пдф... разбира се става дума за ЛР ама се ще се ориентираш...Първоначално публикуван от Насов
Коментар
-
Има. Задължително е екипажите да останат в добро състояние, за да могат да свършат заповяданото на края на марша. А не да се довлекат умрели от умора и значи небоеспособни. Просто няма излишества. И за разните видове войски се избират хора, които да се чувстват нормално в условията, типични за вида техника и условията на експлоатацията и. При проектирането изискванията за защитеност, безопастност и удобство на работните места са наравно с изискванията за въоръжението. Ако не отговарят - нещото веднага се разкарва.
Коментар
-
Инфото е копирано от официалния ремонтен наръчник за представителите на LR. Става въпрос за Класик.
"The front and rear axles cannot be driven
independently due to the viscous coupling. This
eliminates the need for differential lock by
progressively locking the centre differential
automatically if slip occurs at any wheel.
WARNING: DO NOT attempt to drive
individual wheels with vehicle supported
on floor jacks or stands.
Four wheel dynamometers
Provided that front and rear dynamometer rollers are
rotating at identical speeds and that normal workshop
safety standards are applied, there is no speed
restriction during testing except any that may apply to
the tyres.
Two wheel dynamometers
IMPORTANT: Use a four wheel dynamometer for
brake testing if possible.
If brake testing on a single axle rig is necessary it
must be carried out with propeller shaft to rear axle
removed, AND neutral selected in BOTH main
gearbox and transfer gearbox. When checking brakes,
run engine at idle speed to maintain servo vacuum.
If checking engine performance, the transfer box must
be in high range and propeller shaft to stationary axle
must be removed."
Коментар
-
Здрвейте, голям скандал малиии.На моя 40 год. ЛР включвам на N и си превъртам задния кардан без ядове. На Газ69 е същото. ГАРАНЦИЯ! Може би DINI е прав за моделите за които твърди, че познава, но това твърдо не важи за всички! Определено темата е много полезна и най-добре е всеки да си провери автомобила, за да не изпада в тъпи ситуаций..За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
само за информация, на сузукито ми ( автомат )като включа малкият лост на позиция N, дифовете са изключени от раздатката и могат да ме теглят бес проблем, и направих експеримент докато е на N включих СК. на D и дадох газ... просто колата се форсира като на нулева при ръчките СК.LZ1RED
Коментар
-
Точно така. Иначе ако теглиш някой автоматик даже на неутрална пак го прецакваш. Затова има правило 50/50 (теглене със скорост не по-висока от 50 км/ч на разстояние не повече от 50 км.)Първоначално публикуван от redairсамо за информация, на сузукито ми ( автомат )като включа малкият лост на позиция N, дифовете са изключени от раздатката и могат да ме теглят бес проблем, и направих експеримент докато е на N включих СК. на D и дадох газ... просто колата се форсира като на нулева при ръчките СК.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Ами ако докато си на N,се отцепва скоростна кутия от раздатка,а мостовете продължават да са зацепени, то колата пак няма да тръгваПървоначално публикуван от redairсамо за информация, на сузукито ми ( автомат )като включа малкият лост на позиция N, дифовете са изключени от раздатката и могат да ме теглят бес проблем, и направих експеримент докато е на N включих СК. на D и дадох газ... просто колата се форсира като на нулева при ръчките СК.
Най точният тест е при нетрално положение на раздатката да се вдигне колата и да се види дали колелото Х се върти свободно.Всеки може да го провери на собствената си джипка и да го сподели тук,и ще видим кой криви кой прав.
NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
Аз не мога. Раздатката ми е едностепенна и нямам бавни, респ неутрална, така че имам само газ и спирачка
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Да де, и теглене нямам... само на платформаПървоначално публикуван от lubashki777Ей го Димата няма никакъв кахър,а другите да се оправяме.......
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар