Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

    Първоначално публикуван от pepesound Преглед на мнение
    ето и от мене нещо интересно относно крачето GATE проверих го и си е така
    Интересно ще го пробвам днес... не че там контактната площадка е по голяма ама поне имаш 2-ри шанс
    Милен Иванов
    БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
    0887771559, Пловдив

    Коментар


    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

      но и там нямаш шанс да развалиш контактната повърхност,а и става от първи опит

      Коментар


      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

        Да ти кажа колега пробвах да чуя пйййййййк на мултицета ама го няма. Я дай точно къде си го запоил това за гейта..... защото това което показваш там е съпротивление или аз така виждам като маркирано на снимката. Иначе имам 2 ел. блока и на 2та там няма пййййййййк
        Милен Иванов
        БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
        0887771559, Пловдив

        Коментар


        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
          Да ти кажа колега пробвах да чуя пйййййййк на мултицета ама го няма. Я дай точно къде си го запоил това за гейта..... защото това което показваш там е съпротивление или аз така виждам като маркирано на снимката. Иначе имам 2 ел. блока и на 2та там няма пййййййййк
          Това там е кондензатор а не съпротивление и мястото показано на снимката от pepesound е вярното , така че ти е изгорял мултицета или вече си изпарил площадката на гейта.

          Коментар


          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
            Да ти кажа колега пробвах да чуя пйййййййк на мултицета ама го няма. Я дай точно къде си го запоил това за гейта..... защото това което показваш там е съпротивление или аз така виждам като маркирано на снимката. Иначе имам 2 ел. блока и на 2та там няма пййййййййк

            Тази сутрин пак се борих и се оказа че колегата е прав за което ЕВАЛЛА само че това е кондензатор а не съпротивление как си мислех аз. Така че имаме 2-ри шанс ако се прецака запойката на гейта и се отлепи контактната площатка. А на кондензатора наистина става от първия път
            Последно редактирано от milennyc; 18-04-10, 08:57.
            Милен Иванов
            БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
            0887771559, Пловдив

            Коментар


            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              ако не съм го пробвал нямаше да го снимам-успех на всички

              Коментар


              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
                Тази сутрин пак се борих и се оказа че колегата е прав за което ЕВАЛЛА само че това е кондензатор а не съпротивление как си мислех аз. Така че имаме 2-ри шанс ако се прецака запойката на гейта и се отлепи контактната площатка. А на кондензатора наистина става от първия път
                Надявам се , си запознат с дебелината на металното покритие в изводите на кондензатор за SMD - монтаж : 0.03 - 0.1 микрометър ?
                В случаят е важно не дали ще го запоиш / пише се спойка , а не запойка (#335) освен ако не запяваш/ , а как ще го обезопасиш от "бруталните" вибрации на дизеловият мотор. Друг е въпроса , ако даваш гаранция до изхода от сервиза !

                Коментар


                • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  това е най-тънката работа а именно да не се откъсне от вибрациите,но тук вече трябва по сериозно да се напъва мислено

                  Коментар


                  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Колеги, за последната една седмица се нагледах на невероятни простотии извършени по помпи VP44.Тия дни ще снимам и ще ги публикувам, без думи съм.За съжалени стана точно това от което се опасявах-всеки се пробва да ремонтира, без въобще да има представа за какво става въпрос.Без въобще да е установен точния проблем и дали той е в помпата и какво по-конкретно в нея.
                    Няколко примера:
                    -фронтера 2.2 дти.В авариен режим, веднага бързали да сменят транзистора.А проблема е в датчика на коляновия вал-зацапан със стружки от двумасовия маховик и съответно даващ изкривен сигнал.
                    В момента поради левашката( и ненужна) смяна на транзистора, електрониката е за боклука.
                    -ауди 2.5 тди.Прекъсна лентов кабел на инкр. датчик.Колата спира и естествено тръгват да сменят транзистора-без нужда.
                    -опел 2.0дти.прекъсната кан връзка с еку.Сменят транзистора-без нужда.
                    -при смяна на транзистора, последния въобще не е поставен на топлоотвеждаща повърхност.Отделно спойките на са изолирани от вибрациите със силикон, а на всичко отгоре, капачката на електрониката въобще не беше затворена и изолирана.Без коментар.
                    Да напомня-грешките в помпата трябва да се четат от самата нея, четенето през ОБД буксата ви дава само най-обща насока.
                    Последно редактирано от kiki.t; 04-05-10, 13:48.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Днес нов "бисер" с VP30.Колата е хонда сивик 2.0д с ровър мотор.
                      Работи твърдо, като трактор.Освен това и в авариен режим.Чек на таблото не свети.Бяха предложили на човека да свалят помпата и да я правят.На цена "около" 300лв.
                      След прочитане на помпата, даде грешка 57.Оказа се блокирал преливен клапан на помпата.Човека си спести 250лв. и дни ходене по-мъките.
                      Такива работи......
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                        Колеги, за последната една седмица се нагледах на невероятни простотии извършени по помпи VP44.Тия дни ще снимам и ще ги публикувам, без думи съм.За съжалени стана точно това от което се опасявах-всеки се пробва да ремонтира, без въобще да има представа за какво става въпрос.Без въобще да е установен точния проблем и дали той е в помпата и какво по-конкретно в нея.
                        Няколко примера:
                        -фронтера 2.2 дти.В авариен режим, веднага бързали да сменят транзистора.А проблема е в датчика на коляновия вал-зацапан със стружки от двумасовия маховик и съответно даващ изкривен сигнал.
                        В момента поради левашката( и ненужна) смяна на транзистора, електрониката е за боклука.
                        -ауди 2.5 тди.Прекъсна лентов кабел на инкр. датчик.Колата спира и естествено тръгват да сменят транзистора-без нужда.
                        -опел 2.0дти.прекъсната кан връзка с еку.Сменят транзистора-без нужда.
                        -при смяна на транзистора, последния въобще не е поставен на топлоотвеждаща повърхност.Отделно спойките на са изолирани от вибрациите със силикон, а на всичко отгоре, капачката на електрониката въобще не беше затворена и изолирана.Без коментар.
                        Да напомня-грешките в помпата трябва да се четат от самата нея, четенето през ОБД буксата ви дава само най-обща насока.


                        Опааа. дойдохме си на думата. Защо ми отрязаха половината коментари, координати и правомощия в този форум ? :
                        Защото от 2 -3 години не само се нагледах на подобни безумия и простотии , но и ми се догади от тях и имах дързостта да го споделя тук.
                        На снимки със " злодеяния " над PSG 5 не можеш да ме биеш , така че не си прави труда . Най-много да си докараш на главата някой , 'дето е недоволен ,че не показваш как е по добре:
                        gedim - коментар #81 от темата " Бих, желал да помоля г-н s.grigorov, да ни подскаже с фотoси и какво трябва да правим."

                        Коментар


                        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                          Първоначално публикуван от s.grigorov Преглед на мнение
                          Опааа. дойдохме си на думата. Защо ми отрязаха половината коментари, координати и правомощия в този форум ? :
                          Защото от 2 -3 години не само се нагледах на подобни безумия и простотии , но и ми се догади от тях и имах дързостта да го споделя тук.
                          На снимки със " злодеяния " над PSG 5 не можеш да ме биеш , така че не си прави труда . Най-много да си докараш на главата някой , 'дето е недоволен ,че не показваш как е по добре:
                          gedim - коментар #81 от темата " Бих, желал да помоля г-н s.grigorov, да ни подскаже с фотoси и какво трябва да правим."
                          Твърдя че тази тема помогна да се нормализират цените за ремонта на VP помпите.Не визирам конкретно тебе, цената от 250 лв. която искаш за ремонт е приемлива.Но не забравяй, че доскоро за смяна на транзистора обаждаха и по 1000лв
                          Темата помага на хората да разберат за какво всъщност става дума.Но писал съм го и преди, и ще го повторя-който мисли че няма да се справи, по-добре да не опитва.
                          Има и друго, помпата може да даде множество проблеми и далеч не-всички от тях са от крайното стъпало на клапана за количеството.
                          Препоръката ми към тези които имат проблем(недостатъчна мощност, трудно палене, не-палене и тн).Първо намерете някой който да ви каже какво ТОЧНО и е на помпата, и ако трябва да се сменя транзистор-някой които да го направи КАКТО ТРЯБВА
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                            В крайна сметка пак стигаме до там, че това трябва да се прави от хора който имат нужната диагностика, опит, резервни части...... (клапан за количеството......). Защото и аз сам имал "самоделки" на който ел. блока вече не става за нищо и като има кажеш 1000лв. за нова електроника ставаш лош....
                            Милен Иванов
                            БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
                            0887771559, Пловдив

                            Коментар


                            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                              Помпата е VE26.Oбърни внимание на милиграмите на впръсване (при тоя модел 4мг.)Може да се наложи и механично нагласяване на капака на помпата(за 4мг. на впръскване)
                              В тази помпа няма никакъв транзистор, много по-проста е.
                              Можеш ли да ми кажеш какви са милиграмите за мойта, на загрял двигател и празен ход.

                              Понеже си купих кабел, та сега се боря с едно софтуерче, според което ми отчита 8 мм3. Не е ли много?

                              ПП: Ако е възможно и каква е центровката(предверението на впръскване).

                              Тия 2 неща ще ми помогнат да коригирам софтуера така че да показва вярно. Болшинството софтуери за NISSAN Consult работят само на бензинови мотори. На дизеловите регистрите са други, и показват невярно.
                              Последно редактирано от sparkybg; 09-05-10, 17:24.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Можеш ли да ми кажеш какви са милиграмите за мойта, на загрял двигател и празен ход.

                                Понеже си купих кабел, та сега се боря с едно софтуерче, според което ми отчита 8 мм3. Не е ли много?

                                ПП: Ако е възможно и каква е центровката(предверението на впръскване).

                                Тия 2 неща ще ми помогнат да коригирам софтуера така че да показва вярно. Болшинството софтуери за NISSAN Consult работят само на бензинови мотори. На дизеловите регистрите са други, и показват невярно.
                                Не схванах само как ще коригираш софтуера..., ама карай.
                                Значи, на твойто терано управлението на двг може да е или zexel covec-f, или bosch edc 15.5.
                                -обороти на празен ход-725-845
                                -милиграми на впръскване-8-14
                                -начало на впръскване-4-6гр. преди ГМТ
                                Данните са за bosch edc 15.5
                                0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                                Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                                Суперскан България www.decbg.com
                                Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X