Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
    Да.Не само да се види, а да се настроиИ покрай това троябва да се видят още няколко неща.
    Настройката няма да помогне, има проблем в самата помпа, по скоро в самия ел.блок

    Коментар


    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

      Първоначално публикуван от wmb Преглед на мнение
      Настройката няма да помогне, има проблем в самата помпа, по скоро в самия ел.блок
      Ами скоро правих една точно такава примера.Бяха бъзикали (местили) блока, с надежда че колата ще върви повече.И като настроихме милиграмите се оправи.Имаше и други неща де, ама това основно.
      Иначе е напълно възможно и самия блок да е прецакан
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

        Първоначално публикуван от wmb Преглед на мнение
        Настройката няма да помогне, има проблем в самата помпа, по скоро в самия ел.блок
        Я кажи какво му е ел. блока помпата че аз не знам.... ако на бобината викаш ел. блок , помпа си е чисто механична. Тази помпа иска само настройка с местене и уред с който да си определиш количеството гориво, същия като при VP44, но при VE помпите е по различно като настройка. Тук има само едни графитини писти който се захабяват и тва стане ли ПЛОЧКАТА e аут
        Милен Иванов
        БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
        0887771559, Пловдив

        Коментар


        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

          Абе .... и графитни писти няма .... ама .... карай .....
          Има HDK .... което, не знам как се превежда на Български.
          Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

          Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

          Коментар


          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

            High-Density-"еди кво си".
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

              Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
              Абе .... и графитни писти няма .... ама .... карай .....
              Има HDK .... което, не знам как се превежда на Български.
              Само най-старите са с графитен потенциометър за обратния сигнал, после вече са индуктивни.
              Макар и рядко, се прецакват понякога.Ако е температурния датчик, се сменя, но ако е нещо друго-на боклука.
              Поне вече втора ръка са евтини...
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                High-Density-"еди кво си".

                Не!
                Не ..... е от английски .... от немски е.

                На Български трябва да звучи може би като: селсина .....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                  Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                  Ако е температурния датчик...
                  А какво точно върши температурния датчик? Например за различните варианти на тераното ми (за различни държави), дават датчици с различни съпротивления.

                  Какво реално зависи от тоя датчик?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    А какво точно върши температурния датчик? Например за различните варианти на тераното ми (за различни държави), дават датчици с различни съпротивления.

                    Какво реално зависи от тоя датчик?
                    Ако питаш за температурния датчик в помпата, подава сигнал към еку и то съответно прави корекция на впръскваното количество спрямо температурата на горивото.По-голяма т. на горивото-повече впръскано количество и обратното.Компенсатор един вид
                    Това е и един от най-елементарните начини за "тунинг", така работят повечето тъй-наречени "пауър бокс". Едно съпротивление, лъжещо някой датчик
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      Ако питаш за температурния датчик в помпата, подава сигнал към еку и то съответно прави корекция на впръскваното количество спрямо температурата на горивото.По-голяма т. на горивото-повече впръскано количество и обратното.Компенсатор един вид
                      Това е и един от най-елементарните начини за "тунинг", така работят повечето тъй-наречени "пауър бокс". Едно съпротивление, лъжещо някой датчик
                      Да де, "някой" датчик. Най-близкото до акъла е да излъжат компютъра че влиза повече въздух като бъзикнат показанията на дебитомера например.

                      Сега, вътре (в мойта) има и някакво съпротивление - от 130 ома до 15 килоома. Твърде голяма разлика - над 100 пъти. Това ли е въпросния датчик, или съпротивлението е за друго? Някаква заводска настройка? Мяза на нещо като електрическия еквивалент на набора от подложни шайби за това или онова...

                      ПП: Резистора е позиция 17 ба снимката:
                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от sparkybg; 06-04-10, 23:55.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

                        [QUOTE=kiki.t;1113352]Ако питаш за температурния датчик в помпата...

                        kiki.t температурата на горивото / термо датчика в помпата / влияе САМО И ЕДИНСТВЕНО на аванса . Термо датчика на двигателя / охладителната течност / : на количествата , ама това е друга работа.
                        " пауър бокс " -овете " бъзикат " аванса през т.д на горивото и количествата чрез магнитно-индукционният датчик за хода на рейката , дето нйкои му " викат " : ' графитини писти ' други ' HDK ' трети , ' High-Density-"еди кво си" ......
                        sorry за off-topic -а , ама темата и без това е тръгнала към общи приказки.

                        Коментар


                        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                          Първоначално публикуван от s.grigorov
                          sparkybg ? Това за заядливия тон , можеше да не го споменаваш , щ'ото подобни мнения моментално се изтриват. Темата спокойно можеш да я заключиш и с kiki.t да си пишете на " лични " за помпи които са прекаленно 'възрастни' за да имат термо датчик , като тази на снимката ти / terrano pump.jpg / .
                          Помпата има термодатчик. Има и процедура как се мери. Има си и грешка на компютъра като датчика не е в ред.

                          Последно - просто престани да даваш нареждания. Никой не ти е длъжен. Ако имаш да казваш нещо конкретно по темата - казвай. Ако нямаш, просто не пиши. А ако толкова те дразни, не я и чети. В тоя смисъл, благодаря за информацията какво прави термодатчика - тя е по темата и е полезна.

                          Нямам лично отношение нито към теб, нито към kiki.t, и няма и да имам, но ако се продължава в същия дух, просто всичко ще се разчисти. Ако знаеш нещо повече от него - сподели. Ще е интересно за всички.

                          ПП: Въпросната помпа външно изглежда точно така:


                          И според информацията, която намирам с мъка, термодатчика е под горния капак.
                          Последно редактирано от Ясен; 08-04-10, 10:49.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Помпата има термодатчик. Има и процедура как се мери. Има си и грешка на компютъра като датчика не е в ред.

                            Последно - просто престани да даваш нареждания. Никой не ти е длъжен. Ако имаш да казваш нещо конкретно по темата - казвай. Ако нямаш, просто не пиши. А ако толкова те дразни, не я и чети. В тоя смисъл, благодаря за информацията какво прави термодатчика - тя е по темата и е полезна.

                            Нямам лично отношение нито към теб, нито към kiki.t, и няма и да имам, но ако се продължава в същия дух, просто всичко ще се разчисти. Ако знаеш нещо повече от него - сподели. Ще е интересно за всички.

                            ПП: Въпросната помпа външно изглежда точно така:


                            И според информацията, която намирам с мъка, термодатчика е под горния капак.
                            Това е помпа VP36 на Бош. Може да бъде в 2 варианта - по - стария с графитни потенциометри за количество и обратна връзка и по-новия - индуктивен принцип. В помпата няма никаква електроника, само един соленоид свързан с ролката на елемента. Вътре , до регулиращия палец се намира датчика (съпротивление ,което си променя стоиността в зависимост от температурата), който следи за температурата на горивото! Това е.

                            Коментар


                            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                              Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                              Това е помпа VP36 на Бош. Може да бъде в 2 варианта - по - стария с графитни потенциометри за количество и обратна връзка и по-новия - индуктивен принцип. В помпата няма никаква електроника, само един соленоид свързан с ролката на елемента. Вътре , до регулиращия палец се намира датчика (съпротивление ,което си променя стоиността в зависимост от температурата), който следи за температурата на горивото! Това е.
                              Електроника знам че няма. И по-добре.

                              Ама, знаеш ли какво върши резистора, дето съм показал по-горе на картинката? Защо има набор с толкова различни стойности?

                              ПП: Ето точно като моята, само дето мойта е BOSCH-овска, а тая - ZEXEL-ска. Поне външно не мога да намеря разлика.:


                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от sparkybg; 08-04-10, 22:00.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                                sparkybg . На чертежа и снимките , показваш все различни модели Г.Н.П.-та ? . Направи една снимка на твойта или дай модел и година на мпс-то и код на двигателя.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X