До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44
Ами вече много съжалявам, че не взех сам да си я направя, тъй като презапоих наново всичко, защото като за капак се оказа, че са ми и счупили едно от крачетата на транзистора. Добре, че бях взел втори...и всичко това от "професионалисти", които всеки ден запояват и то транзистори...купчини транзистори. А се оказа, че аз съм 1000 пъти по-наясно с рискове и правилния подход към тази деликатна работа. А относно парите - щях да си платя за услугата да ми запоят транзистора. Останалото сваляне и качване на помпата е лесна работа разбира се ако знае човек какво прави. Обаче понеже четох колко е деликатна тая платка, как може да се повреди и си викам няма да се справя, ще я дам на професионалист да я направи...а те ми я насраха. Винаги съм казвал, че нещата трябва да се правят както трябва и от това ми е най-кофти, че тази платка трябваше да изглежда перфектно единствената разлика трябваше да е малко по-големия черен транзизстор, а не както в момента платката прилича на гъз! Отплеснах се ама...
....света не свършва с тая тъпа помпа, в мобилето има десетки коли на части с тоя мотор и се надявам лесно ще намеря помпа. А доколкото знам при опелите не се налага препрограмиране, докато при BMW-та е задължително. Не ми е 100% сигурна информацията за опелите, но мисля че го четох някъде това. А и разбира се зависи как са свалили помпата от колата и най-добре да намеря кола, от която сам да си сваля помпата и да си спестя много работа и главоболия при монтажа.
А иначе понеже тази помпа е вече прежалена все пак си поиграх с електропроводимото лепило. Взех го от Конрад 13лв пише, че е сребърен лак или нещо от сорта, на немски е.
Сложих първо един тънък слой върху пъпката, за която беше захваната площадката. После сложих проводника и го залях с лепилото, изчаках да изсъхне и сложих още един слой, като след всеки слой проверявах за проводимост. Изчаках и третия слой да изсъхне и го залях с топло лепило и после с силикон останалите връзки. Обиколих поне 10 магазина и две фирми за платки да питам откъде да си взема гела, с който е покрита платката - никъде не бяха виждали или чували за подобно нещо...общо взето...нещата са много общо взето...
Така 6 часа след "капсуловането" все още има проводимост, ще видим утре....снимки няма да има по обясними причини - СРАМ ме е да покажа на какво прилича единия ъгъл на платката...
Надявам се не съм ви отегчил - утре ще направя едно последно включване да кажа дали има проводимост това лепило и...че няма да запали няма...а и това лепило изобщо не е лепило...то си е некъв лак не знам що му викат лепило и аз се подведох, май със свойства на лепило е само електропроводимия бизон в Бриколаж.
Ами вече много съжалявам, че не взех сам да си я направя, тъй като презапоих наново всичко, защото като за капак се оказа, че са ми и счупили едно от крачетата на транзистора. Добре, че бях взел втори...и всичко това от "професионалисти", които всеки ден запояват и то транзистори...купчини транзистори. А се оказа, че аз съм 1000 пъти по-наясно с рискове и правилния подход към тази деликатна работа. А относно парите - щях да си платя за услугата да ми запоят транзистора. Останалото сваляне и качване на помпата е лесна работа разбира се ако знае човек какво прави. Обаче понеже четох колко е деликатна тая платка, как може да се повреди и си викам няма да се справя, ще я дам на професионалист да я направи...а те ми я насраха. Винаги съм казвал, че нещата трябва да се правят както трябва и от това ми е най-кофти, че тази платка трябваше да изглежда перфектно единствената разлика трябваше да е малко по-големия черен транзизстор, а не както в момента платката прилича на гъз! Отплеснах се ама...
....света не свършва с тая тъпа помпа, в мобилето има десетки коли на части с тоя мотор и се надявам лесно ще намеря помпа. А доколкото знам при опелите не се налага препрограмиране, докато при BMW-та е задължително. Не ми е 100% сигурна информацията за опелите, но мисля че го четох някъде това. А и разбира се зависи как са свалили помпата от колата и най-добре да намеря кола, от която сам да си сваля помпата и да си спестя много работа и главоболия при монтажа.
А иначе понеже тази помпа е вече прежалена все пак си поиграх с електропроводимото лепило. Взех го от Конрад 13лв пише, че е сребърен лак или нещо от сорта, на немски е.
Сложих първо един тънък слой върху пъпката, за която беше захваната площадката. После сложих проводника и го залях с лепилото, изчаках да изсъхне и сложих още един слой, като след всеки слой проверявах за проводимост. Изчаках и третия слой да изсъхне и го залях с топло лепило и после с силикон останалите връзки. Обиколих поне 10 магазина и две фирми за платки да питам откъде да си взема гела, с който е покрита платката - никъде не бяха виждали или чували за подобно нещо...общо взето...нещата са много общо взето...
Така 6 часа след "капсуловането" все още има проводимост, ще видим утре....снимки няма да има по обясними причини - СРАМ ме е да покажа на какво прилича единия ъгъл на платката...
Надявам се не съм ви отегчил - утре ще направя едно последно включване да кажа дали има проводимост това лепило и...че няма да запали няма...а и това лепило изобщо не е лепило...то си е некъв лак не знам що му викат лепило и аз се подведох, май със свойства на лепило е само електропроводимия бизон в Бриколаж.
Коментар