Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на ГНП BOSCH VP 44 и подобни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

    Днес слагахме на една Астра с повреда в електрониката на помпата /изгорял транзистор/ нов транзистор IRF1405 ,но без успех ,все едно не бяхме сложили нищо, оказа се, че не се отпушва с входното напрежение ,което не беше по-високо от 3,2 волта .Чудя се как ли е тръгвала с транзистори от типа на IRFZ44N и другите , споменати тук ,подобни на нашия дето имахме под ръка. Дали като се е повредил транзистора няма засегнат елемент във веригата за управлението му ,който да намаля амплитудата на сигнала на гейта , добре би било да е 4 и повече волта там , за да включва полевия транзистор .Ако някой е мерил това напрежение на гейта при работеща нормално електроника , нека сподели колко волта е амплитудата на сигнала там .

    Коментар


    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

      Повечето полеваци започват да се отпушват с напрежение между 4 и 5 волта, но се отпушват частично. Има и такива за по-ниско напрежение но не смятам че случая е такъв. Според мен има и друг проблем.

      Колкото до това дали изпушилия транзистор може да повреди нещо друго - да, може. Всичко е възможно.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

        "горивната система може да смуче въздух от 100 места!"

        - ще ни споделиш ли кои са тези сто места?, че аз за повече от четири не се сещам? и проверката и елиминирането им, води до доста спестени главоболия и пари за майстори, както писах по-горе. Клапанче, може да послужи за индикатор, ако след него горивото остава в горивопровода, значи търсим проблема преди него, но по ефективно за проверка си остава метода с тубичка с гориво и нови маркучета дотам.

        - на по-старите исузови двигатели с механична помпа, често "майсторите" отново търсят проблем в помпата и искат пари за ремонт. А двигателя просто иска реглаж на клапани /като симптом е трудното палене сутрин и намалена компресия в цилиндрите/. Като резултат отново олеквате с 200-300 лева, за процедура отнемаща половин час и десетина лева за нови пулове.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

          От самата помпа може да смуче вуздух по VP44 има доста такива места.... но смученето на въздух си е проблем. Ти си дал доста препоръки който са верни но това не решава проблема. Може да си смуче въздух от маркучите за обратна нафта на дюзите, от самите трабички излизащи от помпата.... За това си има само диагностика на помпата. Мн елементарен софт но върши супер работа дори и на свалена помпа.
          Милен Иванов
          БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
          0887771559, Пловдив

          Коментар


          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

            Заради тоя боклук (VP44), се принудих да дам 300евро за приставка за тестване директно на PSG5(електрониката) към ктс-а ми.Щото много често, като тестваш през обд буксата на колата, реално не можеш да получиш информацията която ти е нужна за помпата.Получаваш някакъв общ код за грешка в помпата, ама дали е стъпало, клапан за количеството, инкрементален датчик или пък прецакан софтуер в електрониката, иди разбери.Така поне бързо се установява точната повреда.
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

              Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
              Заради тоя боклук (VP44), се принудих да дам 300евро за приставка за тестване директно на PSG5(електрониката) към ктс-а ми.Щото много често, като тестваш през обд буксата на колата, реално не можеш да получиш информацията която ти е нужна за помпата.Получаваш някакъв общ код за грешка в помпата, ама дали е стъпало, клапан за количеството, инкрементален датчик или пък прецакан софтуер в електрониката, иди разбери.Така поне бързо се установява точната повреда.
              E аз ползвам софт който даже не иска помпата да е на колата, + - и к-линия. Иначе нямаш на представа каде е проблема, клапан за гориво, аванс, тайминг или датчика за обороти..... Даже ако ти изпадне такава помпа от морга няма как да знаеш за каква кола е,, айде механиката ще я ползваш ами ел. блока? А с този софт си става всичко си казва
              Милен Иванов
              БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
              0887771559, Пловдив

              Коментар


              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                хубаво де, вместо да приказвате споделете какво ползвате и какво ви дава да прави софта .... нали темата е за помагане на ръчно /без майстори/ диагностиране и ремонт .... давайте конкретно де ...


                ... аз ползвам обикновен обд четец,опелскан - чете, показва и чисти грешките посредством компютър ... показва основните данни в реален режим, може да се хване дали е от аванса на помпата по реалните данни и нормалните данни на впръскване при подаване на газ,

                .... доста често колата не върви поради дебитомера, софта чете реалният поток на въздуха и по него можеш да се ориентираш на какво ниво е той


                ...какви са вашите техники? и какво могат да правят, споделете, за да се види дали е хубаво да ги имаме и ние
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                  Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                  хубаво де, вместо да приказвате споделете какво ползвате и какво ви дава да прави софта .... нали темата е за помагане на ръчно /без майстори/ диагностиране и ремонт .... давайте конкретно де ...


                  ... аз ползвам обикновен обд четец,опелскан - чете, показва и чисти грешките посредством компютър ... показва основните данни в реален режим, може да се хване дали е от аванса на помпата по реалните данни и нормалните данни на впръскване при подаване на газ,

                  .... доста често колата не върви поради дебитомера, софта чете реалният поток на въздуха и по него можеш да се ориентираш на какво ниво е той


                  ...какви са вашите техники? и какво могат да правят, споделете, за да се види дали е хубаво да ги имаме и ние
                  Много ще забием в страни от темата....
                  Това дето го имаш за любителски цели си е екстра, не ти трябва друго.
                  Аз имам kts 540, vas 5054, launch x431.Но да ти кажа, най-важно е какво имаш в главатаАко някой си мислят че техниката сама ремонтира.....-в голяаааааама грешка са.Труд си трябва, опит и поне по 3-4 часа на ден ровене и четене на информация.Даром-йок.
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                    Първоначално публикуван от milennyc Преглед на мнение
                    E аз ползвам софт който даже не иска помпата да е на колата, + - и к-линия. Иначе нямаш на представа каде е проблема, клапан за гориво, аванс, тайминг или датчика за обороти..... Даже ако ти изпадне такава помпа от морга няма как да знаеш за каква кола е,, айде механиката ще я ползваш ами ел. блока? А с този софт си става всичко си казва
                    Я кажи колега, че ми стана интересно..
                    К линията я дърпаш от пин 9 на помпата, захранване подаваш на 1 и 2 пин. Помпата е свалена разбрах.От там нататък, какъв конектор ползваш към диагностиката и каква точно диагностика ползваш(хард и софт)?
                    Какво можеш да тестваш при това положение.Все-пак помпата не е свързана с еку-то и не получава сигнал от него.Можеш да я завътриш на-ръка и да тестваш примерно инкр. датчик.Друго ??
                    Щото при мене с ктс-а, има преходник и докато тестваш помпата тя си е свързана изцяло.Не знаех че можело и свалена и само със захранване подадено да четеш от к-линията.
                    Ако искаш, може и на ЛС.
                    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                    Суперскан България www.decbg.com
                    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                    Коментар


                    • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                      Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                      ............................................................
                      Не знаех че можело и свалена и само със захранване подадено да четеш от к-линията.
                      Ако искаш, може и на ЛС.

                      Не ти трябват ЛС ..... ами седни и си прочети SIS-а за тази помпа и как се диагностицира.
                      Никакъв преходник не и е нужен!!!
                      Имал си бол пари .... дал си .....
                      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                      Коментар


                      • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                        .... доста често колата не върви поради дебитомера, софта чете реалният поток на въздуха и по него можеш да се ориентираш на какво ниво е той
                        `

                        Софта чете това, дето подава дебитомера, а не реалния поток. Друг е въпроса че можеш лесно да се ориентираш по показанията му дали дебитомера е в ред, или не, и в каква форма е.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                          Я кажи колега, че ми стана интересно..
                          К линията я дърпаш от пин 9 на помпата, захранване подаваш на 1 и 2 пин. Помпата е свалена разбрах.От там нататък, какъв конектор ползваш към диагностиката и каква точно диагностика ползваш(хард и софт)?
                          Какво можеш да тестваш при това положение.Все-пак помпата не е свързана с еку-то и не получава сигнал от него.Можеш да я завътриш на-ръка и да тестваш примерно инкр. датчик.Друго ??
                          Щото при мене с ктс-а, има преходник и докато тестваш помпата тя си е свързана изцяло.Не знаех че можело и свалена и само със захранване подадено да четеш от к-линията.
                          Ако искаш, може и на ЛС.
                          Ето ти софта. 6 и 7 краче и 9то за адаптера - Visa! Успех.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                          • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                            Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                            Не ти трябват ЛС ..... ами седни и си прочети SIS-а за тази помпа и как се диагностицира.
                            Никакъв преходник не и е нужен!!!
                            Имал си бол пари .... дал си .....
                            Айде сега......
                            Ами хвърли и ти едно око на сис-а.Ето какво пише там:
                            -за имерване и тестове на psg5 използвайте тест адаптер 0 986 612 447
                            -свържете адаптора между помпата и кабелния сноп.
                            После са дадени на адаптора в кой извод какво да се включи, коя грешка каво значи и тн.
                            Така е поне в сис-а.Може и да има начин със захранване и четене на к линията, аз за това съм питал колегата.
                            А за ЛС съм писал не за друго, ами да не занимаваме хората със строго специфична информация.Това не е форум за диагностика все-пак
                            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                            Суперскан България www.decbg.com
                            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                            Коментар


                            • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                              Първоначално публикуван от stilnik Преглед на мнение
                              Ето ти софта. 6 и 7 краче и 9то за адаптера - Visa! Успех.
                              Мерси колега.Сега разгледах пиновете, 1,2,3-can data bus, 4-monitoring signal, 5-solenoin shutoff signal, 6-земя, 7-+, 8-speed signal, 9-k.
                              Трябва да пробвам и с вагкома.
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44

                                Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                                А за ЛС съм писал не за друго, ами да не занимаваме хората със строго специфична информация.Това не е форум за диагностика все-пак
                                Някои хора нямат нищо против да ги занимавате със специфика.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X