До: Ремонт на ГНП BOSCH VP 44
Така както питаш, малко се зачудих дали да ти отговарям
Гори първо защото това си е конструктивен дефект на тая помпа.Също ако помпата е останала без нафта и колата е мъчена дълго време да запали, транзистора не се охлажда добре и изгаря.Още, когато клапана за количествата окъси или заклинва и не работи добре, токът в изходната верига нараства над допустимото и транзистора изгаря.
Колега, всичко дето съм написал в темата явно не е за да изкарам пари, коригирай си тона
Първоначално публикуван от X20DTL
Преглед на мнение
Гори първо защото това си е конструктивен дефект на тая помпа.Също ако помпата е останала без нафта и колата е мъчена дълго време да запали, транзистора не се охлажда добре и изгаря.Още, когато клапана за количествата окъси или заклинва и не работи добре, токът в изходната верига нараства над допустимото и транзистора изгаря.
Колега, всичко дето съм написал в темата явно не е за да изкарам пари, коригирай си тона
Коментар