Да видял съм го за Футурел но за сажаление го няма в Пловдив.... питах все пак може някой да знае и друго място. Аз ги правя без проблем с 2905 и 3205. Даже днес мисля да проббвам с 44N. Все стават но исках да пробвам и с този. Четох за някакви транзистори който се слагат.... и ако мине по голям ток през тях вместо да изгорят те изключват и след време пак започват да работят. Но ги няма в Българиа само в Русия
Милен Иванов
БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
0887771559, Пловдив
Да видял съм го за Футурел но за сажаление го няма в Пловдив.... питах все пак може някой да знае и друго място. Аз ги правя без проблем с 2905 и 3205. Даже днес мисля да проббвам с 44N. Все стават но исках да пробвам и с този. Четох за някакви транзистори който се слагат.... и ако мине по голям ток през тях вместо да изгорят те изключват и след време пак започват да работят. Но ги няма в Българиа само в Русия
Щом си намерил работещо решение - няма сми да търсиш повече.
Единствено би имало смисъл да търсиш от по-новите поколения транзистор, който е със същото Rds, обаче с по-малки вътрешни капацитети - демек по-лесно се управлява. Или хем с по-малкко Rds и с по-малки капацитети, едновременно. Това разтоварва останалата част от електрониката. Щото, иначе като Rds има такива, дето тия тоци изобщо няма да ги усетят и ще са последното нещо, дето ще изгори, обаче им трябва по-кораво управляние на гейта.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Така е колега но все пак ако не се пробва няма как да се научи кое е по добре. За сега имам опит с 3205 и 2905. Сложих днес и 44N. Не намерих никъде МТД3055..... Нито един транзистор не ми е изпушил до сега. А разликата м/у 3205 и 44N е 100W в полза на 3205, но разлика не виждам. Вече съм направил 6-7 коли няма една върнала се за транзистор. И веднага въпроса защо въобще е изпушил. А сега с някакво транзисторче за 3лв. не прави проблем?!?!
Милен Иванов
БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
0887771559, Пловдив
Е, там нито температурата може да стигне 165 градуса, нито тока 85А, и в тоя смисъл, точно тоя транзистор няма да предложи нищо повече от обикновените класически.
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
В дейташита виждам следния параметър:
Max F - Max frequency (switching losses = conduction losses) = 200 Hz
Управляващият сигнал е ШИМ, но нямам спомен каква е честотата. Сигурен ли си, че 200 Hz ще е достатъчно?
Виж IRFR1205/IRFU1205. Транзисторът е доста компактен и не е проблем да се монтира вътре в електроннния модул. Не съм си правил експерименти с него и ако решиш да го ползваш ще трябва да тестваш как се държи. Имаше го наличен "пак там".
Тук идеята е че няма да изгори, значи има и който даржи до 35А ток .... т.е мн по рано ще разбереш че нещо не е наред в помпата. няма да те остави на пътя
Милен Иванов
БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
0887771559, Пловдив
Наистина предложения елемент е със завидни параметри, още повече че осигурява защита по ток и температура, след което се самовъзтановява. Аз и повечето тук в тази тема са само гадатели, ще е добре да се пробва и ако е благоразположен експериментатора да сподели опита си.
Наистина предложения елемент е със завидни параметри, още повече че осигурява защита по ток и температура, след което се самовъзтановява. Аз и повечето тук в тази тема са само гадатели, ще е добре да се пробва и ако е благоразположен експериментатора да сподели опита си.
Аз лично карам БМВ 320 Д 136к.с т.е VP44... и до сег съм правил 6-7 помпи и опита ми е благодарение на колегите в този форум тук много ми помогнха. А сега просто търся най подходящия транзистор..... лошото е че ips1011, ips 1021 ги няма у нас!!!!
Милен Иванов
БМВ E46 320 D, Grand Vitara V6
0887771559, Пловдив
Значи,с много мерене по платката открих въпросното място,но след като сложих транзистора пак не тръгна!На диагностиката показва че липсват обороти на помпата!Смених датчика на помпата с друг,но обороти пак няма.Въпроса ми е има ли нещо което може да се направи да заработи тая електроника или вече е за боклука?
Коментар