Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    kato nakarash klapana da stoi zatvoren po ot rano i uvelichish skorostta na gazovete imash po golqam boost po rano
    drive alive

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от quadra
      С боост контролера няма как да накараш турбината да напомпва много по-рано, може да и вдигнеш налягането обаче. Начин да накараш да се развърта по-рано е да смениш турбинката и охлюва на газовата половинка с такива оптимизирани за по-ниски обороти (при новите турбини това е решено с изменяема геометрия на лопатките).
      по-новите даже са с 2 турбини май
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        Тя клапата се отваря когато достигне максималното заложено налягане, така че до тогава е все едно дали е с нея или не.
        А такива с 2 турбини ги има от доста отдавна. Навремето имаше даже една състезателна Ланча с турбина и компресор
        Иначе поставянето на 2 турбини решава много проблеми, но поражда нови и оскъпява многократно двигателя.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #34
          За Ланча Делта S4 ли става въпрос, която е била с един механичен компресор и с два газотурбинни турбокомпресора ККК, двигател 1,8 и след катастрофа с нея е закрита група B през 1983?

          Коментар


          • #35
            Имаме участник познал верния отговор!
            Браво, впечатлен съм
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #36
              Първоначално публикуван от go go go
              kato nakarash klapana da stoi zatvoren po ot rano i uvelichish skorostta na gazovete imash po golqam boost po rano
              Правих си експерименти с този клапан след като имам визуален контрол на налягането. Да ти кажа quadra е прав, че при ниските обороти дори и нацяло да е затворен няма нарастване на налягането. Но затова пък с увеличаване на натоварването и особено когато педала "опре в ламарината" налягането нараства до два пъти над нормалното. Оттам чрез регулатора на ГНП-то се увеличава и подаването на гориво и "прилива" на мощност е осезаем, но както прочетох в руските сайтове, а то е и логично това е зле и за турбината и за този регулатор, който може да се повреди. Затова върнах нормалното положение, но си оставих вариант при екстрени случаи с ключе да мога да "форсирам" мотора за малко

              Коментар


              • #37
                Трябва да го направиш като кик-даун, с ключе под пдала, при опиране на педала в ламарината да се "реже" а иначе да си е нормално
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #38
                  уестигейта на ниски обороти няма работа, той следи налягането в турбината да не се вдигне повече от 0.9 бара примерно, само го изравнява работата не му започва чак на най-високите обороти а от средните, на една хонда с турбина ми се скъса вакуума на клапана и работеше на пълна тяга турбото детонациите започваха от около 3500 рпм, защото нема бензин а клапана не бачка да изравни допустимото налягане

                  Коментар


                  • #39
                    детонациите са лошо нещо

                    клапана има значение за това на какви обороти ще затвори напълно и затова е хубаво да има boost контролер. така е по сигурно че няма да детонира или да посуче мотора и в същото време ще работи както трябва. а boost метера зада може пилота да контролира дали всичко работи
                    drive alive

                    Коментар


                    • #40
                      за детонациите и абсолютна сигурност това е задължително http://www.msdignition.com/ignition_7_6462.htm , клапана работи на обратно, палиш и е напълно затворен постепенно почва да се отваря за да изпуска над налягането , бууст контролера не прави нищо освен докато си караш да вдигнеш налягането в турбината без да слизаш от колата или да го намалиш, само с бууст метър и дино може да си настроиш колата перфектно контролера служи за адски машини които могат да пуснат над 2 бара за малко и после да го върнат че не могат да се приберат на ход

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X