Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за турбото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпроси за турбото

    Може да повтарям темата,но аз да си питам.Имам 2,7 тд на който по книги турбото се включва на 2500 оборота . Основно карам около 2000 оборота. Въпросът ми е има ли възможност да се контролира кога се включва наистина.Защото илиза че е ефективно само на големи обороти респективно скорости ,а когато карам бавно няма да има достатъчно мощност.Чувал съм за разни лампи и манометри,даже четох накъде из форума за това.
    Ако някой има такъв контрол моля да даде инфо.

  • #2
    Извинявам се много може ли да ме прехвърлите във форума за автомобили 4х4.

    Коментар


    • #3
      Е на това му викат турбояма. На ниските обороти кой да я завърти истинска тая турбина? Т.е. тя си се върти разбира се, но не и стига силата да надуе свръхналягане на входа. И да я контролираш, и да не я контролираш, нищо не можеш да и направиш. Иначе, ония дни ръфахме нещо, което се казва МАР сензор, подобни предмети следят и нея.

      Коментар


      • #4
        според мен става всякакъв манометър.може и от някои гумаджия за проба.

        Коментар


        • #5
          за да е ефективна турбината в низки и когато не е подадена газ се монтира допанителна дюза да впрасква гориво в тези режими. но тов а е само за састезателни коли

          Коментар


          • #6
            Не, все пак трябва по-чувствителен. Тя създава свръхналягане по-малко от 1 атм., и не знам дали не е проблем къде да се включи. Трябва да има някоя тръбичка за извод.

            Коментар


            • #7
              триабва да се пробие ниакаде около интеркулера, аз са6то мисла да слагам

              Коментар


              • #8
                Продават се готови турбоманометри, виж по магазините за тунинг, от типа на Автомания. А иначе може да се обадиш на Митко Турбото 0888240556,
                той може да ти помогне за много неща. И още нещо - има ли турбо автомобила - трябва да го използваш, иначе ще го съсипеш, пълни се със сажди и други такива глупости му се случват, то затова е сложено там, за да работи.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от quadra
                  ...И още нещо - има ли турбо автомобила - трябва да го използваш, иначе ще го съсипеш, пълни се със сажди и други такива глупости му се случват, то затова е сложено там, за да работи.
                  Това значи да държа автомобила постоянно в обороти (над 2000)?..

                  Коментар


                  • #10
                    Разбира се че не, но не и да свеня веднага щон стигне до тях
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Уф, това е цяла наука.
                      Не е ли по-удачно компресор и турбо вместо само турбо?

                      Коментар


                      • #12
                        А, ти стигнеш ли до компресор, веднага изхвърли турбото. То е много калпаво нещо, единственото му хубаво е че е просто устройство.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Въпроси за турбото

                          Първоначално публикуван от Тодор Георгиев
                          Може да повтарям темата,но аз да си питам.Имам 2,7 тд на който по книги турбото се включва на 2500 оборота . Основно карам около 2000 оборота. Въпросът ми е има ли възможност да се контролира кога се включва наистина.Защото илиза че е ефективно само на големи обороти респективно скорости ,а когато карам бавно няма да има достатъчно мощност.Чувал съм за разни лампи и манометри,даже четох накъде из форума за това.
                          Ако някой има такъв контрол моля да даде инфо.
                          Ето какво си направих аз:


                          Не знам в кои книги си прочел, че турбото се включва след дадени обороти, но не е така. Този манометър показва, че то работи и при 1500 оборота, но въпроса е дали дава достатъчно налягане, за да го почувстваш с гърба. "Включването" му става плавно и в зависимост от натискането на педала на газта, а не от оборотите, както грешно мислят някои. Каквито и обороти да развиваш на място например турбото не вдига грам налягане! Странно, нали? Това е защото няма натоварване => Изгаряне на повече гориво => отработили газове, които да го завъртят.
                          При механичните компресори, задвижвани с ремък са важни оборотите, но ти питаш за турбо -такъв
                          Уреда на снимката показва отрицателно налягане, което не е възможно на практика, защото снимката е по време на настройката му, а не при реална работа.

                          Коментар


                          • #14
                            Абсолютно правилно, то се върти дори на празен ход когато работи колата... Само дето не ми се пишеше такъв дълъг пост че да го разяснявам.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              НЯМА нещо, което да включва .... или не знам какво .. ТУРБОТО

                              То си работи ВИНАГИ !!!
                              Но при по-ниски обороти не е толкова ефективно ....
                              До някъде се компенсира от турбина с променлива геометрия на лопатките ....

                              Само на високи обороти, като достигне необходимото налягане се шунтира входа/изхода или се отваря уест гейта....

                              Е другото решение е маханичен компресор ... ама ....
                              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X