Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг от различни гледни точки.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Тунинг от различни гледни точки.

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    Всички опити да се ограничи хода чрез обиците, завършват със счупване или късане на тампоните.




    Яворе, такова имаш ли.

    Не.
    Трябва ли да е сертифицирано?

    А за какво е?

    Коментар


    • #92
      До: Тунинг от различни гледни точки.

      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
      Не.
      Трябва ли да е сертифицирано?

      А за какво е?
      Да си го закачаш на обиците, и да си дърпаш талигата без водач.

      Не знам дали трябва да е сертифицирано.

      Последно редактирано от kinex; 22-10-08, 18:12. Причина: снимка

      Коментар


      • #93
        До: Тунинг от различни гледни точки.

        Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение

        А това как е, въпреки че не е ХАмериканско
        Горе-доле. Като се има в предвид че е по-дълга от мене....
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от kinex; 22-10-08, 18:09. Причина: неправилен цитат

        Коментар


        • #94
          До: Тунинг от различни гледни точки.

          А сега сериозен въпрос.
          Някой има ли представа за какво са тия единични ресори.
          Ама не от брошура а виждал ли ги е на практика как работят и за какъв терен са.

          Коментар


          • #95
            До: Тунинг от различни гледни точки.

            Маркане, не случайно постнах снимките на този джип... Ще видя да се запозная със собственика му, че да ги пробвам... Тогава, когато ги видях за пръв път, ми се стори, че са доста твърдички, при качването на юнака, почти не поддадоха...
            Не съм пуснал снимките за майтап, а за да разчепкаме кое за какво и има ли смисъл...
            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

            Коментар


            • #96
              До: Тунинг от различни гледни точки.

              Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
              Маркане, не случайно постнах снимките на този джип... Ще видя да се запозная със собственика му, че да ги пробвам... Тогава, когато ги видях за пръв път, ми се стори, че са доста твърдички, при качването на юнака, почти не поддадоха...
              Не съм пуснал снимките за майтап, а за да разчепкаме кое за какво и има ли смисъл...
              Ама хич не се майтапим като питам за ресори.

              Коментар


              • #97
                До: Тунинг от различни гледни точки.

                Току що говорих по телефона с един приятел, който се оказа пък приятел на собственика на джипчето... Разбрахме се утре, ако не вали, да се срещнем... да си ги мерим... Ще пусна и снимки, ако стане работата...
                Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                Коментар


                • #98
                  До: Тунинг от различни гледни точки.

                  Като каза за мерене, вие с този от снимката успяхте ли да си ги премерите? Интересно ми е как се държат неговите ресори.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Тунинг от различни гледни точки.

                    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                    Като каза за мерене, вие с този от снимката успяхте ли да си ги премерите? Интересно ми е как се държат неговите ресори.
                    Разминахме се... за сега. Той отлетя някъде далеч, но ще се върне след малко повече от седмица...
                    Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                    Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                    Коментар


                    • До: Тунинг от различни гледни точки.

                      Браво за промяната на Джийп-а.Сега изглежда доста по-наперен и готов да преодолява по-сериозни препятствия.Единственото което ми се струва че може да ти прави проблеми са доста стърчащите обеци от пред.Доста намалят височината на атака на колелото,а когато се наложи да се катериш по много стръмен склон или бряг /на река например/,има вероятност да забиват и да увисва предния мост.За гуметата колегата наистина е прав.....малеят.Разбира се че може и така да се кара ,но какъв е смисъла от повдигането,ако не се вкарат и по-големи гуми,а от там да се повиши и клиренса.Всичкото това го споменавам,от гледна точка на проходимостта на машината в гората.........
                      За размера на гумите си прав.Ако джипа е с мотор2.5, 33-ки ще са идеалния вариант,защото с 35-ци наистина ще се убие донякъде динамиката на машината.Очаквам с нетърпение и по-нататъшното развитие и доработки.Поздрави.
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • До: Тунинг от различни гледни точки.

                        Колега lubashki777, освен "разбирачите", тук ни четат и хора, които искат да научат нещо. Помисли малко, дали има нещо общо между височината на препятствието, или стръмноста на склона и дължината на обеците... И още една забележка, обеците стърчат напред, само, ако ресьорите са омекнали! За оптималния размер на гумите, можем да си поговорим, но не от гледна точка на ускорението на джипа...
                        Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                        Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                        Коментар


                        • До: Тунинг от различни гледни точки.

                          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                          Колега lubashki777, освен "разбирачите", тук ни четат и хора, които искат да научат нещо. Помисли малко, дали има нещо общо между височината на препятствието, или стръмноста на склона и дължината на обеците... И още една забележка, обеците стърчат напред, само, ако ресьорите са омекнали! За оптималния размер на гумите, можем да си поговорим, но не от гледна точка на ускорението на джипа...
                          Ами на мен лично от снимката ми се стори че стъчат по-скоро надолу,а не назад тези обеци,а за връзката им с преодоляването на отвестни брегове и стръмнини и въобще проходимостта при такива условия виж това.

                          Тук Сузукито в един момент/за съжаление не е хванат на снимката/заора с обеците в чакъла.И добре че брега не беше по стръмен и висок,че......А когато пробва на обратно да изкатери брега.....просто се заби с обеците и....до там.В същото време Сузукито на Горския,което е с ресьори над моста си минаваше като по учебник.Това имам предвид.Поздрави.
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • До: Тунинг от различни гледни точки.

                            Стана голяма каша...
                            За дължината на обеците ли говорим, или... за положението на ресьорите?
                            Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                            Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                            Коментар


                            • До: Тунинг от различни гледни точки.

                              За дължината на обеците имам в предвид.....но когато ресьорите са качени над моста този проблем изчезва.Просто тогава не се налага да има толкова дълги обеци.За съжаление тогава пък се губи центърът на тежеста и се налага по един или друг начин изнасяне на джантите навън,щото иначе при страничните наклони.....лошо.Поздрави.
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • До: Тунинг от различни гледни точки.

                                Я, тоя е по-лъскав.
                                Става ли за в гората.




                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X