Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Сложил си "диагноза"?! Ще ми е интересно да я прочета, ако искаш да я споделиш.
    Ами не съвсем, присъствах на редица ,,консилиуми" в реномирани ,,лечебни заведения" ,,Диагнозата" е следствие от всичко това - почиващо на достатъчна за мен (като неексперт) логика. Натоварване (високи обороти, климатик и пр.), при ниска мощност (98 к.с.) и топло време. Ускорението бе за кратко време при предшестващи около 300 км с умерена скорост 110-110 км/ч. Турбо компресор - изряден, IV-ти цилиндър запечен и надран, счупени клапани на последния, проходима охлаждаща система... е на мен това не ми говори толкова много, но все пак...
    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
    LZ1EMS

    Коментар


    • #17
      До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

      Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
      Знаех си, че ще се стигне до ,,магистрален щангизъм"...
      Да разбираме ли ,,магистрален щангизъм", като запушена маслена магистрала?
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар


      • #18
        До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

        Мисля, че когато говорим за скорост по магистрала, първото нещо е да забравим какво показва километража. Ако ще мерим скорости, нека поне е с GPS. Това е първото уточнение, а то според мен е важно, защото поне половината джипки на по 10+ години при 160 сигурно се движат с не повече от 140. Мерил съм много коли с GPS и съм срещал много забавни отклонения.

        По отношение на оборотите, бензиновите си поддържат без проблем 5000-5500 оборота за мнооого продължително време. Имаше едно филмче за това как Форд си тестват двигателите. Ами тестът се състоеше от форсирането на един двигател 2.5Л до 5500 оборота за четири седмици без прекъсване. Разбира се двигателят е натоварен и не върти само на празно. Виждаше се как целият картер и блок са кърваво червени и направо "прозираха", обаче, двигателчето си работеше.

        Това колко поддържа двигателят на един джип на магистрала според мен е без значение. Ограничението идва от високия просвет и многото трансмисия. Нива при 130 е Приключение . Дистрибуторът твърди, че си кара като пич със 120. Аз не вярвам и си мисля, че само Дънкан Маклауд е способен на това. Хонда ЦР-В си поддържа 140 без видими проблеми и някаква осезаема загуба на стабилност. Дълга Витара при повече от 110 е терсене.
        Vitara 2.0 V6
        Honda CRV (Gen 1)
        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
        ВАЗ 2131

        Коментар


        • #19
          До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
          Мисля, че когато говорим за скорост по магистрала, първото нещо е да забравим какво показва километража. Ако ще мерим скорости, нека поне е с GPS. Това е първото уточнение, а то според мен е важно, защото поне половината джипки на по 10+ години при 160 сигурно се движат с не повече от 140. Мерил съм много коли с GPS и съм срещал много забавни отклонения.

          По отношение на оборотите, бензиновите си поддържат без проблем 5000-5500 оборота за мнооого продължително време. Имаше едно филмче за това как Форд си тестват двигателите. Ами тестът се състоеше от форсирането на един двигател 2.5Л до 5500 оборота за четири седмици без прекъсване. Разбира се двигателят е натоварен и не върти само на празно. Виждаше се как целият картер и блок са кърваво червени и направо "прозираха", обаче, двигателчето си работеше.

          Това колко поддържа двигателят на един джип на магистрала според мен е без значение. Ограничението идва от високия просвет и многото трансмисия. Нива при 130 е Приключение . Дистрибуторът твърди, че си кара като пич със 120. Аз не вярвам и си мисля, че само Дънкан Маклауд е способен на това. Хонда ЦР-В си поддържа 140 без видими проблеми и някаква осезаема загуба на стабилност. Дълга Витара при повече от 110 е терсене.

          Сигурно си прав, но все пак..имам впредвид, че въпреки дизела колата върви бързо достатъчно продължително.

          Също така това, което си написал както важи за дизелови така и за бензинови джипове и коли.
          А от любопитство и незнание : Какво общо имат годините на колата и това дали ще показва правилно километража при условие, че по колите всичко си е заводско и с правилен размер на гумите?
          Jeep Cherokee 2.5 Tdi VM '96

          Коментар


          • #20
            До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

            Личен опит- ТЛК 120, около 5 часа каране по немските аутобани с едно спиране за зареждане със педала до ламарината-185км/ч . Колата вече на 120 000 и си върви без проблем. Едва ли е здравословно .

            Коментар


            • #21
              До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

              Диското ми изпитва остра нужда от 6-та скорост.
              Хубавото е, че има възможност за монтиране на овърдрайв към раздатката, лошото е, че овърдрайв-а струва колкото 2 раздатки.

              За сега се въздържам от скорости над 120км/ч (~ 2700об/мин), защото чувам как двигателчето започва да ме псува.

              Коментар


              • #22
                До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                Докторе ......
                Съжалявам за скъпия урок .....
                Никъде по света не е нормално да пържиш импотентен дизел с аеродинамика на гардероб с 160 км./ч .....
                Четвърти цилиндър на ВСИЧКИ двигатели е най-натоварен температурно ...
                Тоест там се разчита едиственно на водата, докато предните, нещо може и вятър някакъв да мине покрай тях ...
                Друга бира е че при съвременните автомобили стрелката за температурата е САМО ЗА УКРАСА!!!
                Тоест какво пише .... дали моето име или нещо като температура ..... НЯМА нищо общо с действителността
                Същия случай и с едни мои клиенти ... англичани ...
                На ФРЕЕ-то закачили ремарке за ДВА КОНЯ ... ...
                Напълнили го до горе с багаж (около 2 тона) и гаааз .... Англия - България ....
                Четвърто бутало беше СТОПЕНО !!!

                Та ... с двигател за миксер ... толкова, големите кубатури са друга бира..
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #23
                  До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                  Feroza-та я карам със 100-110 за да ми е конфортно и спокойно, иначе съм я държал и на 150 за около 30км. поради необходимост, но това го считам за екстремизъм, хеле с тая аеродинамика на тухла.
                  Просто всъдеходните машини са сътворени с друга цел, високата скорост не е приоритет.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                    Докторе ......
                    Съжалявам за скъпия урок .....
                    Никъде по света не е нормално да пържиш импотентен дизел с аеродинамика на гардероб с 160 км./ч .....
                    Четвърти цилиндър на ВСИЧКИ двигатели е най-натоварен температурно ...
                    Тоест там се разчита едиственно на водата, докато предните, нещо може и вятър някакъв да мине покрай тях ...
                    Друга бира е че при съвременните автомобили стрелката за температурата е САМО ЗА УКРАСА!!!
                    Тоест какво пише .... дали моето име или нещо като температура ..... НЯМА нищо общо с действителността
                    Същия случай и с едни мои клиенти ... англичани ...
                    На ФРЕЕ-то закачили ремарке за ДВА КОНЯ ... ...
                    Напълнили го до горе с багаж (около 2 тона) и гаааз .... Англия - България ....
                    Четвърто бутало беше СТОПЕНО !!!

                    Та ... с двигател за миксер ... толкова, големите кубатури са друга бира..
                    Точно за това говорим - прав си за съжаление...
                    Chevrolet Aveo, 1.2 - 4 х 4, почти
                    „Ако Дракула беше веган, щеше да се казва - Брокула..."
                    LZ1EMS

                    Коментар


                    • #25
                      До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                      Първоначално публикуван от emanuilis Преглед на мнение
                      Например смятате ли, че Диско 1 може безопасно да развива подобни скорости при идентични условия? Каква е все пак максималната разумна скорост на 4х4 за магистрала?

                      p.s. оказа се, че макар и 4000 оборота/мин да не са в червения отсек на дизеловата скала не е съвсем безопасно да се поддържат по-дълго време...
                      На конкретния въпрос,то Диско 1 дизел въобще не развива такива скорости.По сериозно надолнище съм вдигал 150(по каталог 300 тди вдига 145км/ч).Ама не го изнасилвам с повече от 130...(при изпреварване)
                      Виден столичен ихтиолог

                      Коментар


                      • #26
                        До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                        Марто, на колко оборота ти ги прави тия 130км/ч?

                        Коментар


                        • #27
                          До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                          Личен опит на магистралата София-Пловдив:
                          Исузо Трупър 1 дълъг 2л. бензин ръчка4ск. само на задно 100-110 продължително на 140 пука глава.
                          Дайхацу Фероца 1.6л. бензин ръчка4ск. само на задно 100-110 продължително, на 130 се олива в масло експеримента прекратен!
                          Исузо Трупър 2 къс дизел ръчка5ск. като Фероцата
                          Сузуки Витара 1.6 16v ръчка5ск. къс бензин чисто нов 150 без проблем. страшно нестабилна
                          Лада Нива чисто нова ръчка 5ск. 140 и прави опит да фръкне като фтичка
                          Лендровър Дифендър къси и дълги 2.5 т.дизел чисто нови 130-140 без проблем но вътре не може да си чуеш мисълта дългия е по-стабилен
                          Лендровър Диско 1 2.5 т.дизел чисто нов 140 без проблем, сходен V8 (не му знам кубиците ) 160 без проблем.
                          Опел Фронтера 2.4 дълъг и 2.0 къс бензин ръчка5ск чисто нов 140 но ме возеха ?
                          Мицубиши Паджеро спорт 2.8 т.дизел автомат 160 без проблем (той ми е харесъл най-много)
                          Мерцедес ML270CDI чисто нов 160 без проблем ( но по принцип ядеше 1л/1000км.масло) на 5000км прогори турбото.
                          ДжипCJ7 (30 год.) 4л. карбуратор автомат, като го взех едвам се държеше, като го реставрирам няма да го тероризирам ПОДКРЕПЯМ С ДВЕ РЪЦЕ КАЗАНОТО ОТ ЯРО и ДЖОРДЖИО
                          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                          Коментар


                          • #28
                            До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                            Аз пък съм виждал едно кръгче с червен кант и пише няк'ва цифра на него...Май 130 беше...

                            Коментар


                            • #29
                              До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                              Дисko 3 (нов) 2.7 ТДВ6 Ауто: след задължителните внимателни 10К ... по магистралата 150 и отвреме навреме 180 км/h. (с включен климатик - инкакви промени в показанията. Даже е ограничен умишлено до 190 - почва да прекъсва помпата. Има мегдан за още доста, и стои добре на пътя (въздушно окачване), но все пак си е сандък.
                              Казвам това само за сравнение.

                              щях да забравя : Лада Нива 1.7 (2007) - по магистралата си върви 120 - 150 ... но скорости над 120 с нея са нежелателни. Мого е скоклива като са и нови пружините .. после кат не са нови .. не е нов и мотора и нехстата си идват на мясно

                              Коментар


                              • #30
                                До: Каква е максималната скорост, която може да се поддържа по-дълго време

                                Първоначално публикуван от Slick Преглед на мнение
                                по магистралата 150 и отвреме навреме 180 км/h. (с включен климатик - инкакви промени в показанията.
                                Забелязал ли си при какви обороти са тези скорости?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X