Здравейте!
От личен опит установих, че дизеловя Free не е кола за магистрала. При мен се получи прегряване със задиране на бутало при 160 км/ч за около 5 мин. Колата бе натоварена до козирката, с работещ климатик, топло време и смешните 98 коня под капака.
Споделете мнение по въпроса от темата според вашите лични 4х4. Темата не цели демонстрации по ,,магистрален щангизъм", а анкетира какво е според вас разумното (от технологична гледна точка) натоварване на двигателя.
Например смятате ли, че Диско 1 може безопасно да развива подобни скорости при идентични условия? Каква е все пак максималната разумна скорост на 4х4 за магистрала?
p.s. оказа се, че макар и 4000 оборота/мин да не са в червения отсек на дизеловата скала не е съвсем безопасно да се поддържат по-дълго време...
От личен опит установих, че дизеловя Free не е кола за магистрала. При мен се получи прегряване със задиране на бутало при 160 км/ч за около 5 мин. Колата бе натоварена до козирката, с работещ климатик, топло време и смешните 98 коня под капака.
Споделете мнение по въпроса от темата според вашите лични 4х4. Темата не цели демонстрации по ,,магистрален щангизъм", а анкетира какво е според вас разумното (от технологична гледна точка) натоварване на двигателя.
Например смятате ли, че Диско 1 може безопасно да развива подобни скорости при идентични условия? Каква е все пак максималната разумна скорост на 4х4 за магистрала?
p.s. оказа се, че макар и 4000 оборота/мин да не са в червения отсек на дизеловата скала не е съвсем безопасно да се поддържат по-дълго време...
Коментар