До: Пароструйка на дизелов двигател - за или против?
Ламелите се ронят поради дъртост. Просто им е дошло времето. А и лично аз предпочитам да ми се изронят ламелите, пред това да прегрее на обикновено най-неподходящото място. Радиатор, който не дава да му пипнеш ламелите, или се ронят от пароструйка на по-далече от 50-ина сантиметра, така или иначе си е за смяна. Отдавна не работи както трябва, пък и така или иначе ще се изронят от калта.
За другото може и да си прав, но за мен двигател, който има проблеми след миене с пароструйка, независимо дали бензинов или дизелов, си е двигател с проблеми. Такива много лесно те зарязват във всеки уважаващ себе си дълбок гьол, обикновено баш по средата.
Откак изобщо имам коли (и руски, и немски, и чешки, и японски, на всякаква възраст), поне веднъж в годината им удрям оп една пароструика. Предпочитам когато пипна нещо, дори дребно, под капака, да не се омазвам до ушите, я с прах, я с кал, я с масло.
С нито една не съм имал проблем - паля и тръгвам. Без да чакам да съхне, и без да ги обдухвам с каквото и да е.
Но в интерес на истината, старите дизелаци без електроника естествено са много по-безпроблемни в това отношение.
Първоначално публикуван от lyubo73
Преглед на мнение
За другото може и да си прав, но за мен двигател, който има проблеми след миене с пароструйка, независимо дали бензинов или дизелов, си е двигател с проблеми. Такива много лесно те зарязват във всеки уважаващ себе си дълбок гьол, обикновено баш по средата.

Откак изобщо имам коли (и руски, и немски, и чешки, и японски, на всякаква възраст), поне веднъж в годината им удрям оп една пароструика. Предпочитам когато пипна нещо, дори дребно, под капака, да не се омазвам до ушите, я с прах, я с кал, я с масло.
С нито една не съм имал проблем - паля и тръгвам. Без да чакам да съхне, и без да ги обдухвам с каквото и да е.
Но в интерес на истината, старите дизелаци без електроника естествено са много по-безпроблемни в това отношение.
Коментар