За Врацата това ако требваше да бъде обида нестана - несъм шоп и се гордея с това Чак пък такава спънка невярвам да испитвате при четенето на темите ми, но ако е така ще спра да пиша, мене ми стига и това само да чета, въпреки че щом ми обръщате внимание на "правоговор и правопис" значи са ви интересни постовете ми което ме радва
За другите типове окачване несъм ги споменал, защото те несе срещат в сериино производство и е безсмислено да ги приобщаваме към посочените! Все пак и те неса за испускане, така че ако някой знае някво по особено и различно окачване, не само като термин разбира се, да опише устройството му и с радост ще го обсъдим (не аз де... защото неми разбирате "диалекта"...)
4ао
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
аааа за колегата критик от Варна е не е шоп ... по-лошо
Ииии току що ти прегледах темите мога да ти прата на лично 20-30 правописни грешки, въпреки че постовете неса ти много! На ЛС да не срамуваш пред хората!
То първо се гледа гредата в твоето око и след това сламката в друго...
4ао :x :x :x
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
лол смесването на торсионното окачване с пружинното е груба грешка... Каде при торсионно окачване си виждал пружини?
Или аз неразбрах нещо или нещо съвсем омотано стана!
Темата несме я съсипали можеш да споделиш различните типове окачване! И аз също знам някой друг тип по-различен от горепосочените и ще дам коментар ако се сблъскате в такъв! А за курса с радост бих дошъл ако имах време, но несамо че нямам времето, но и парите за да си го позволя+ това мисла, че ако испише-ш/-те тук ще има много по-голяма аудитория, която ще го прочете и ще има полза от това, освен ако неси пазите знанията в тайна !!!
4ао и късмет
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Чакаи че и аз се омотах Тука до мен са спорове и крясъци кое било по добро кое не и защо пиша без да гледам кво .........а сега вече и ми се подиграват Руснака ми вика аз изкам и бамб стопове страшни спорове
Сега ще го оправя ;
За Врацата това ако требваше да бъде обида нестана - несъм шоп и се гордея с това Чак пък такава спънка невярвам да испитвате при четенето на темите ми, но ако е така ще спра да пиша, мене ми стига и това само да чета, въпреки че щом ми обръщате внимание на "правоговор и правопис" значи са ви интересни постовете ми което ме радва
За другите типове окачване несъм ги споменал, защото те несе срещат в сериино производство и е безсмислено да ги приобщаваме към посочените! Все пак и те неса за испускане, така че ако някой знае някво по особено и различно окачване, не само като термин разбира се, да опише устройството му и с радост ще го обсъдим (не аз де... защото неми разбирате "диалекта"...)
4ао
Редактиран малко скрап.
Извинявай, ако съм те засегнал на Врачанин, ама казваш, че си от там. Писах - грамотно... Правописните грешки ги приемам, и аз правя доста, защото или бързам или пиша от различни клавиатури - де у дома, де в офиса...
Отново извинявай, ценен си като съфорумджия и въпреки всичките ти грешки те чета, но... ако пишеш малко по-добре, ще е по-лесно не само за мен Повярвай ми - чета с интерес писанията ти за Сузуки СамУрай и за преправянето на Хилукса... Аз лично не разбирам грам от коли...
Отново приеми извиненията ми - не съм искал да те обиждам...
Близнак, изгони ги! И да не се връщат без бира, ебати навлеците! Сички искат нещо а бира се едно нема, тогава нема да има и мезе!
Мене най ме кефят торсионите, щото са скандално компактни и здрави. Тъпото им е че за дълги ходове пак са големи, а най-лошото е че почти никой не може да ги прави((( В сравнение с другите буклуци те са си висока технология...
докато не сложите в анкетата коиловер няма да гласувам
за който незнае, койл овер е един много специален амортисьор, който хем е газов хем и маслен има стойки за пружината. в сглобено състояние е и амортисьор и пружина и бъмп стоп. стойките за пружината са на резба и могат да се натягат за по твърдо и по меко возене и може да се помпа повече и по малко със същата цел. това е което се кара от трофи тръковете, париж дакар, ралишампионата ... изобщо всички дето се броят за сериозни
що се отнася до комфорт съм твърдо за пневматиката,за товарене ясно ресори.за офроуд и състезания не съм достатъчно компетентен и ще замълча.
В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
"койл овер" доколкото разбрах говориш за прожинно окачване със специални амортисьори променящи параметрите си според желанията на клиента! Това наистина е най-добрия вариант, но е доста скъп като испълнение! Иначе в сериино знам за подобни видове слагани на леки коли! Пример мазда 929 купе, но там е доста по осъкатено от това за което стана дума! Иначе система подобна има и на някой модели на мерцедес 123 където в багажника беше изведен винтил, от който се помпат или спадат в зависимост от предпочитанията! Но и при двата горе посочени случаи си е макферсон (води се прожинно окачване)
Другия тип който аз съм наблюдавал е като при колесарите на селскостопанските самолети - амортисьорите играят ролята и на прожина и от командната можеш да регулираш и следиш налягането в тях! Такова съм наблюдавал на мерцедес 600 сел, миля че беше! Там либсва прожината и амортисьора испълнява цялата функция, като неговото стебло е около 50мм! Така го бях направил аз на самурая, само че неможех да променям налягането от купето ами си го променях преди да тръгна!
4ао
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
[quote="DINI...мерцедес 600 сел, миля че беше! Там либсва прожината и амортисьора испълнява цялата функция, като неговото стебло е около 50мм ...
4ао[/quote] Това окачване си е чисто пневматично аналог на хидроактивното окачване на ситроен.
на ситруена има пружини поне за отзад съм сигурен, но за отпред си признавам, че неси спомням! Въпреки, че такъв модел съм трошил със чука и даже имам сфери и то здрави в нас! Окачването е подобно, но не същото като това за което говорех! Там напомпването ставаше с въздух, а маслото си седи вътре, докато при "сутиена" си се помпа с хидравлично масло!
4ао
Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар