Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое окачване предпочитате?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
    Никъде не виждам в анкетата окачване с койловер ако сложите гласувам за него
    Моля обясни какво е това, аз например незнам и не ме е срам да питам!

    Коментар


    • #17
      Аз съм за хидропневматика
      Кеф ти комфорт, кеф ти проходимост.

      Коментар


      • #18
        За Врацата това ако требваше да бъде обида нестана - несъм шоп и се гордея с това Чак пък такава спънка невярвам да испитвате при четенето на темите ми, но ако е така ще спра да пиша, мене ми стига и това само да чета, въпреки че щом ми обръщате внимание на "правоговор и правопис" значи са ви интересни постовете ми което ме радва
        За другите типове окачване несъм ги споменал, защото те несе срещат в сериино производство и е безсмислено да ги приобщаваме към посочените! Все пак и те неса за испускане, така че ако някой знае някво по особено и различно окачване, не само като термин разбира се, да опише устройството му и с радост ще го обсъдим (не аз де... защото неми разбирате "диалекта"...)
        4ао
        Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

        Коментар


        • #19
          аааа за колегата критик от Варна е не е шоп ... по-лошо
          Ииии току що ти прегледах темите мога да ти прата на лично 20-30 правописни грешки, въпреки че постовете неса ти много! На ЛС да не срамуваш пред хората!
          То първо се гледа гредата в твоето око и след това сламката в друго...
          4ао :x :x :x
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #20
            Дини уверявам те не ги знам само като термини но ----------Вие и без това съсипахте темата

            За всичко друго заповядаите на курса за тунинг с радост ще споделя доста от нещата който знам

            Поправил съм грешката и спирам да пиша атмосферата при мен е не поносим за мисленееееее

            Коментар


            • #21
              лол смесването на торсионното окачване с пружинното е груба грешка... Каде при торсионно окачване си виждал пружини?
              Или аз неразбрах нещо или нещо съвсем омотано стана!
              Темата несме я съсипали можеш да споделиш различните типове окачване! И аз също знам някой друг тип по-различен от горепосочените и ще дам коментар ако се сблъскате в такъв! А за курса с радост бих дошъл ако имах време, но несамо че нямам времето, но и парите за да си го позволя+ това мисла, че ако испише-ш/-те тук ще има много по-голяма аудитория, която ще го прочете и ще има полза от това, освен ако неси пазите знанията в тайна !!!
              4ао и късмет
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #22
                Чакаи че и аз се омотах Тука до мен са спорове и крясъци кое било по добро кое не и защо пиша без да гледам кво .........а сега вече и ми се подиграват Руснака ми вика аз изкам и бамб стопове страшни спорове
                Сега ще го оправя ;

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от DINI
                  За Врацата това ако требваше да бъде обида нестана - несъм шоп и се гордея с това Чак пък такава спънка невярвам да испитвате при четенето на темите ми, но ако е така ще спра да пиша, мене ми стига и това само да чета, въпреки че щом ми обръщате внимание на "правоговор и правопис" значи са ви интересни постовете ми което ме радва
                  За другите типове окачване несъм ги споменал, защото те несе срещат в сериино производство и е безсмислено да ги приобщаваме към посочените! Все пак и те неса за испускане, така че ако някой знае някво по особено и различно окачване, не само като термин разбира се, да опише устройството му и с радост ще го обсъдим (не аз де... защото неми разбирате "диалекта"...)
                  4ао
                  Редактиран малко скрап.
                  Извинявай, ако съм те засегнал на Врачанин, ама казваш, че си от там. Писах - грамотно... Правописните грешки ги приемам, и аз правя доста, защото или бързам или пиша от различни клавиатури - де у дома, де в офиса...
                  Отново извинявай, ценен си като съфорумджия и въпреки всичките ти грешки те чета, но... ако пишеш малко по-добре, ще е по-лесно не само за мен Повярвай ми - чета с интерес писанията ти за Сузуки СамУрай и за преправянето на Хилукса... Аз лично не разбирам грам от коли...

                  Отново приеми извиненията ми - не съм искал да те обиждам...

                  Коментар


                  • #24
                    Близнак, изгони ги! И да не се връщат без бира, ебати навлеците! Сички искат нещо а бира се едно нема, тогава нема да има и мезе!
                    Мене най ме кефят торсионите, щото са скандално компактни и здрави. Тъпото им е че за дълги ходове пак са големи, а най-лошото е че почти никой не може да ги прави((( В сравнение с другите буклуци те са си висока технология...

                    Коментар


                    • #25
                      докато не сложите в анкетата коиловер няма да гласувам

                      за който незнае, койл овер е един много специален амортисьор, който хем е газов хем и маслен има стойки за пружината. в сглобено състояние е и амортисьор и пружина и бъмп стоп. стойките за пружината са на резба и могат да се натягат за по твърдо и по меко возене и може да се помпа повече и по малко със същата цел. това е което се кара от трофи тръковете, париж дакар, ралишампионата ... изобщо всички дето се броят за сериозни
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        що се отнася до комфорт съм твърдо за пневматиката,за товарене ясно ресори.за офроуд и състезания не съм достатъчно компетентен и ще замълча.
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • #27
                          "койл овер" доколкото разбрах говориш за прожинно окачване със специални амортисьори променящи параметрите си според желанията на клиента! Това наистина е най-добрия вариант, но е доста скъп като испълнение! Иначе в сериино знам за подобни видове слагани на леки коли! Пример мазда 929 купе, но там е доста по осъкатено от това за което стана дума! Иначе система подобна има и на някой модели на мерцедес 123 където в багажника беше изведен винтил, от който се помпат или спадат в зависимост от предпочитанията! Но и при двата горе посочени случаи си е макферсон (води се прожинно окачване)
                          Другия тип който аз съм наблюдавал е като при колесарите на селскостопанските самолети - амортисьорите играят ролята и на прожина и от командната можеш да регулираш и следиш налягането в тях! Такова съм наблюдавал на мерцедес 600 сел, миля че беше! Там либсва прожината и амортисьора испълнява цялата функция, като неговото стебло е около 50мм! Така го бях направил аз на самурая, само че неможех да променям налягането от купето ами си го променях преди да тръгна!
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #28
                            [quote="DINI...мерцедес 600 сел, миля че беше! Там либсва прожината и амортисьора испълнява цялата функция, като неговото стебло е около 50мм ...
                            4ао[/quote] Това окачване си е чисто пневматично аналог на хидроактивното окачване на ситроен.

                            Коментар


                            • #29
                              на ситруена има пружини поне за отзад съм сигурен, но за отпред си признавам, че неси спомням! Въпреки, че такъв модел съм трошил със чука и даже имам сфери и то здрави в нас! Окачването е подобно, но не същото като това за което говорех! Там напомпването ставаше с въздух, а маслото си седи вътре, докато при "сутиена" си се помпа с хидравлично масло!
                              4ао
                              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X