Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое окачване предпочитате?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кое окачване предпочитате?

    Става въпрос за предно окачване подлежащо на всякъкви видове натоварване - на оффроад или на асфалт, като се отчетат факторите издръжливост(здравина), комфорт, проходимост при трите вида (торсионно, пружинно, ресорно)!
    4ао
    16
    Пружинно?
    62.50%
    10
    Ресорно?
    25.00%
    4
    Торсионно?
    12.50%
    2
    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

  • #2
    Давам глас за пружинно.
    IvoVarbanov.bg

    Коментар


    • #3
      и аз пружини, но сега като гледам дини всеки ще даде глас на каквото му е джипа щото наше лошо няма

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Kaishin
        и аз пружини, но сега като гледам дини всеки ще даде глас на каквото му е джипа щото наше лошо няма
        Не е така!Аз съм на торсиони,но не мога да кажа,че съм им фен:-).Не съм си патил още от тях,ама...

        Коментар


        • #5
          Отговорът зависи от това как се подреждат изискванията към окачването, ако на първо място е издръжливостта и здравината то няма по-здраво от ресорното. Ако по-важен е комфортът то на първо място е пружината, ако пък се абстрахираме от всичко и ни интересува само и единствено проходимостта - например машина за траял то тогава на първо място е отново пружината заради дългите ходове, които може да осигури...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            а торсиона за какво го слагат - за комфорт или?
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              Специално за торсионите не съм особено компетентен но смятам че те са много удобни от чисто механична гледна точка при компановката на окачването. Предполагам че имат и други предимства - на верижните машини те са често решение но аз не ги знам...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                Ами според мен(Паджерото отпред е с торсиони) имат общо и с комфорта защото осигуряват почти линейно(еднакво) съпротивление на усукване по целия си ход... Мислех, че и Галопера на Тедо е така, но щом пита явно не пълен аналог на Паджерото.

                Освен това мисля и че са по-евтини за производство от другите две окачвания - просто един вал, няма листове, няма усукване на пружина...

                Понеже са само еластичен елемент и не участват в закрепването на моста към шасито при счупването на торсион не оставаш в калта, а продължаваш само при влошен комфорт - моста ляга на тампоните...

                Също за разлика от другите дават макар и ограничена възможност за настройка на окачването. Просто имат фабрични шпилки за натягане и обратно с което има възможност и за лесен лифт

                Коментар


                • #9
                  аз също дадох своя глас за торсионното по причините който е избройл колегата като негови плюсове! Гледам повечето предпочитания са за прожинно и отчасти се замислям дали да непреработа моите предни ресори! Искам да вида като тръгне дали ще друса много и ако, ще сложа прожини както е при ландкрузерите! Като се замисла много по лесно да ми е било ако несъм се занимавал с ресорите и съм сложил прожини! Става въпрос само за отпред - отзад никога небих махнал ресорите! Вие как мислите дали ще е по добре отпред да съм на прожини, още повече, че тенденцията при следващите модели е със замяна на предните ресори с прожини! За торсион вече е много сложно да се направи... и затова немисла за такава преработка!
                  4ао
                  Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                  Коментар


                  • #10
                    Никъде не виждам в анкетата окачване с койловер ако сложите гласувам за него

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от DINI
                      ...Гледам повечето предпочитания са за прожинно и отчасти се замислям дали да непреработа моите предни ресори! Искам да вида като тръгне дали ще друса много и ако, ще сложа прожини както е при ландкрузерите! Като се замисла много по лесно да ми е било ако несъм се занимавал с ресорите и съм сложил прожини! Става въпрос само за отпред - отзад никога небих махнал ресорите! ...
                      и какъв е проблема, ако сложиш и отзад пружини? особено ако са достатъчно твърди и дълги? има такъв хай-лукс преработен с окачване от ТЛК /изцяло на пружини/
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #12
                        пружинно

                        Коментар


                        • #13
                          торсион
                          Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                          http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                          http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                          Коментар


                          • #14
                            проблема идва от това, че в момента исползвам ресори от мерцедеса, които са съвършени като испълнение, возия и здравина! Се пак пикапа ми е товарна машина и, въпреки че аз несъм го купил с това предназначение може да ми се наложи да го исползвам някой път като товарен! За товарене обаче пружини и реосори въобще неможе да се сравняват ... данеговорим, че се пак повечето камиони са на ресори което не е случайно! От друга страна пък задното окачване неми влиае толкова много на комфорта, както предното и затова категорично съм исключил преработването му! Виш за предното се колебая и колебанията ще се исчистат тогава когато го покарам и вида как е! Но и сега несе залъгвам, че ще друса, защото досега на колкото коли със ресори съм се возил все друсат и то доста, но поне друсането да е в някви нормални граници, че при самурая и трабанта несе траеше!
                            4ао
                            Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                            Коментар


                            • #15
                              Okaчване на джипа

                              Според мен пружини+ресори, но... не съм специалист

                              Извинения към Дини, който не съм искал да засягам с прекомерно острия си тон. И за други засегнати ако има. Също нямам нищо против Враца и хората от там

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X