Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Кое окачване предпочитате?
Свий
X
-
За Врацата това ако требваше да бъде обида нестана - несъм шоп и се гордея с това
Чак пък такава спънка невярвам да испитвате при четенето на темите ми, но ако е така ще спра да пиша, мене ми стига и това само да чета, въпреки че щом ми обръщате внимание на "правоговор и правопис" значи са ви интересни постовете ми което ме радва
За другите типове окачване несъм ги споменал, защото те несе срещат в сериино производство и е безсмислено да ги приобщаваме към посочените! Все пак и те неса за испускане, така че ако някой знае някво по особено и различно окачване, не само като термин разбира се, да опише устройството му и с радост ще го обсъдим (не аз де... защото неми разбирате "диалекта"...)
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
аааа за колегата критик от Варна е не е шоп ... по-лошо
Ииии току що ти прегледах темите мога да ти прата на лично 20-30 правописни грешки, въпреки че постовете неса ти много! На ЛС да не срамуваш пред хората!
То първо се гледа гредата в твоето око и след това сламката в друго...
4ао :x :x :xНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
лол смесването на торсионното окачване с пружинното е груба грешка... Каде при торсионно окачване си виждал пружини?
Или аз неразбрах нещо или нещо съвсем омотано стана!
Темата несме я съсипали можеш да споделиш различните типове окачване! И аз също знам някой друг тип по-различен от горепосочените и ще дам коментар ако се сблъскате в такъв! А за курса с радост бих дошъл ако имах време, но несамо че нямам времето, но и парите за да си го позволя+ това мисла, че ако испише-ш/-те тук ще има много по-голяма аудитория, която ще го прочете и ще има полза от това, освен ако неси пазите знанията в тайна
!!!
4ао и късметНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
Редактиран малко скрап.Първоначално публикуван от DINIЗа Врацата това ако требваше да бъде обида нестана - несъм шоп и се гордея с това
Чак пък такава спънка невярвам да испитвате при четенето на темите ми, но ако е така ще спра да пиша, мене ми стига и това само да чета, въпреки че щом ми обръщате внимание на "правоговор и правопис" значи са ви интересни постовете ми което ме радва
За другите типове окачване несъм ги споменал, защото те несе срещат в сериино производство и е безсмислено да ги приобщаваме към посочените! Все пак и те неса за испускане, така че ако някой знае някво по особено и различно окачване, не само като термин разбира се, да опише устройството му и с радост ще го обсъдим (не аз де... защото неми разбирате "диалекта"...)
4ао
Извинявай, ако съм те засегнал на Врачанин, ама казваш, че си от там. Писах - грамотно... Правописните грешки ги приемам, и аз правя доста, защото или бързам или пиша от различни клавиатури - де у дома, де в офиса...
Отново извинявай, ценен си като съфорумджия и въпреки всичките ти грешки те чета, но... ако пишеш малко по-добре, ще е по-лесно не само за мен
Повярвай ми - чета с интерес писанията ти за Сузуки СамУрай и за преправянето на Хилукса... Аз лично не разбирам грам от коли...
Отново приеми извиненията ми - не съм искал да те обиждам...
Коментар
-
Близнак, изгони ги! И да не се връщат без бира, ебати навлеците! Сички искат нещо а бира се едно нема, тогава нема да има и мезе!
Мене най ме кефят торсионите, щото са скандално компактни и здрави. Тъпото им е че за дълги ходове пак са големи, а най-лошото е че почти никой не може да ги прави((( В сравнение с другите буклуци те са си висока технология...
Коментар
-
докато не сложите в анкетата коиловер няма да гласувам
за който незнае, койл овер е един много специален амортисьор, който хем е газов хем и маслен има стойки за пружината. в сглобено състояние е и амортисьор и пружина и бъмп стоп. стойките за пружината са на резба и могат да се натягат за по твърдо и по меко возене и може да се помпа повече и по малко със същата цел. това е което се кара от трофи тръковете, париж дакар, ралишампионата ... изобщо всички дето се броят за сериозниdrive alive
Коментар
-
що се отнася до комфорт съм твърдо за пневматиката,за товарене ясно ресори.за офроуд и състезания не съм достатъчно компетентен и ще замълча.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
"койл овер" доколкото разбрах говориш за прожинно окачване със специални амортисьори променящи параметрите си според желанията на клиента! Това наистина е най-добрия вариант, но е доста скъп като испълнение! Иначе в сериино знам за подобни видове слагани на леки коли! Пример мазда 929 купе, но там е доста по осъкатено от това за което стана дума! Иначе система подобна има и на някой модели на мерцедес 123 където в багажника беше изведен винтил, от който се помпат или спадат в зависимост от предпочитанията! Но и при двата горе посочени случаи си е макферсон (води се прожинно окачване)
Другия тип който аз съм наблюдавал е като при колесарите на селскостопанските самолети - амортисьорите играят ролята и на прожина и от командната можеш да регулираш и следиш налягането в тях! Такова съм наблюдавал на мерцедес 600 сел, миля че беше! Там либсва прожината и амортисьора испълнява цялата функция, като неговото стебло е около 50мм! Така го бях направил аз на самурая, само че неможех да променям налягането от купето ами си го променях преди да тръгна!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
на ситруена има пружини поне за отзад съм сигурен, но за отпред си признавам, че неси спомням! Въпреки, че такъв модел съм трошил със чука и даже имам сфери и то здрави в нас! Окачването е подобно, но не същото като това за което говорех! Там напомпването ставаше с въздух, а маслото си седи вътре, докато при "сутиена" си се помпа с хидравлично масло!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар