Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Казус с пренабит номер на рама

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Казус с пренабит номер на рама

    Предполагам, че под "рама" имаш предвид номер на шасито. Никой не може да ти набие номер просто така. Издава се протокол от КАТ, че е имало интервенция върху номера пради ремонт в следствие на ПТП, корозия или нещо подобно и те ти набиват стария номер, като в талона се отбелязва "Неоригинален". Но трябва преди интервенцията да се отиде при тях. Ако така си я купил и в талона си има номер, а на шасито-не, сори .... Гризнал си дръвцето от към дебелия край...
    П.П. И новия номер го бият на дясната колонка на купето ....
    "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
    Неизвестен мъдрец

    Коментар


    • #32
      До: Казус с пренабит номер на рама

      Освен на самото шаси над задна дясно гума, не слагат ли номера на рамата (VIN) и на друго място? Примерно някъде на самото купе?

      Коментар


      • #33
        До: Казус с пренабит номер на рама

        Първоначално публикуван от slav_iliev Преглед на мнение
        Освен на самото шаси над задна дясно гума, не слагат ли номера на рамата (VIN) и на друго място? Примерно някъде на самото купе?
        Номера на рамата и двигателя,трябва да ги има и на т.нар. евротабела,алуминиева табелка занитена в коша.
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • #34
          До: Казус с пренабит номер на рама

          Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
          Номера на рамата и двигателя,трябва да ги има и на т.нар. евротабела,алуминиева табелка занитена в коша.
          Евротабелата си е там. Ама от КАТ не я признават. Това е проблема! Искат набит номер! Забравих да спомена, че става въпрос за Опел Фронтера КБ!

          Коментар


          • #35
            До: Казус с пренабит номер на рама

            Багажника, под седалки, на стойки..... Има си схеми. И би трябвало да ги има в КАТ
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #36
              До: Казус с пренабит номер на рама

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Багажника, под седалки, на стойки..... Има си схеми. И би трябвало да ги има в КАТ
              Би трябвало, ама нали знаете, че сме в България и за съжаление не всичко е както трябва. Ако някой знае къде точно може да е номера на рамата (VIN), МОЛЯ ЗА ИНФОРМАЦИЯ! Ще ми бъде от невероятна полза!

              Мерси!

              Коментар


              • #37
                До: Казус с пренабит номер на рама

                Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
                Багажника, под седалки, на стойки..... Има си схеми. И би трябвало да ги има в КАТ
                Злой, прочетох поста ти отново и дали правилно разбирам - ти имаш ли такива схеми или знаеш ли къде мога да намеря такива?

                Предварително Благодаря!

                Коментар


                • #38
                  До: Казус с пренабит номер на рама

                  Нямам подобни схеми. Казах, че специалисти в КАТ трябва да ги имат.
                  Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                  Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                  Коментар


                  • #39
                    До: Казус с пренабит номер на рама

                    Първоначално публикуван от slav_iliev Преглед на мнение
                    Освен на самото шаси над задна дясно гума, не слагат ли номера на рамата (VIN) и на друго място? Примерно някъде на самото купе?
                    За да няма набит номер на шасито,трябва да видиш поне две заварки-преди и след сектора за набиване на номера.
                    Вземи един малък флекс,сложи му телената четка и извивката над гумата/в частта към муцуната/ я лъсни до бяло.Колкото и да е корозирала рамата,ще видиш нещо.

                    Коментар


                    • #40
                      До: Казус с пренабит номер на рама

                      Първоначално публикуван от maxxx Преглед на мнение
                      За да няма набит номер на шасито,трябва да видиш поне две заварки-преди и след сектора за набиване на номера.
                      Вземи един малък флекс,сложи му телената четка и извивката над гумата/в частта към муцуната/ я лъсни до бяло.Колкото и да е корозирала рамата,ще видиш нещо.
                      Проблемът е, че въобще не е корозирала. И я лъснах до метал. И нищо. Затова предполагам, че самото шаси е сменяно и на новото шаси не са набили рамата. И точно заради това питам дали и на някое друго място може да я има набита?

                      Коментар


                      • #41
                        До: Казус с пренабит номер на рама

                        Нека "То6о" да каже, как са се развили нещата за цялото това време. Вероятно има някаво развитие...говорим за стандартния случай, без "обади се на приятел".

                        Коментар


                        • #42
                          До: Казус с пренабит номер на рама

                          На моята е по средата, под дясната колонка, но е ДБ ... Дори и да е сменено шасито, би трябвало да има някакъв номер, освен ако не е самоделка (което силно ме съмнява).
                          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                          Неизвестен мъдрец

                          Коментар


                          • #43
                            До: Казус с пренабит номер на рама

                            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
                            На моята е по средата, под дясната колонка, но е ДБ ... Дори и да е сменено шасито, би трябвало да има някакъв номер, освен ако не е самоделка (което силно ме съмнява).
                            На КБ A e отзад, а на ДБ А е по средата. На Б и на двете е по-средата!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Казус с пренабит номер на рама

                              Ето едно интересно линкче за проверка на рамата на Опел:

                              http://doc-scorpion.narod.ru/vin.htm

                              Според този линг, въпросната Фронтера е произведена в Росарио, Аржентина. Не знаех, че има завод там. Или поне, че произвеждат коли за Европа? Дали проблемът не идва от този факт.

                              Коментар


                              • #45
                                До: Казус с пренабит номер на рама

                                Първоначално публикуван от slav_iliev Преглед на мнение
                                Ето едно интересно линкче за проверка на рамата на Опел:

                                http://doc-scorpion.narod.ru/vin.htm

                                Според този линг, въпросната Фронтера е произведена в Росарио, Аржентина. Не знаех, че има завод там. Или поне, че произвеждат коли за Европа? Дали проблемът не идва от този факт.
                                Я дай скрийншот на инфото или напиши номера на рамата да си го погледне който му е интересно.Там по-вероятно е да е Шевролет Блейзър или Исузу Амиго.Фронтера/Воксхол се правят в Лутън,за Англия и останалата Европа.
                                Да не излезе накрая някоя чорлама/сбирщайн,дето си я взел уж изгодно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X