Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При каква температура пали вашият двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: При каква температура пали вашият двигател?

    TLC-73, 1HZ - 4.2D- 225 000km.
    На -18 пали от четвърт оборот с две подгрявания.
    При температури над -12 с едно подгряване пак четвърт оборот.

    Коментар


    • #32
      До: При каква температура пали вашият двигател?

      Лада Нива 1.6 40 000км, след основен ремонт на ДВГ . При -20, на смукач пали без проблеми и държи обороти, а след 1 минута спокойно прехвърлям на газ . Преди 2 години запалих при -25, с нов мотор и масло БП-ВИСКО 2000(3000), сега карам със Приста Супер Газ.

      Коментар


      • #33
        До: При каква температура пали вашият двигател?

        ГАЗ 53 с двигател Перкинс с турбо.До минус 4 до минус 5 градуса си пали добре под минус 10 му трябва яко нагряване на картера с газовата горелка .Въртиш и ако неще пак грееш .Тази зима като беше много студено стигнах до четири греенета.И малко му цвръкнеш етер във всмукателния колектор .И НАЙ ВАЖНО да си с качествена навта..
        К мирной жизни не пригоден.
        Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
        ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

        Коментар


        • #34
          До: При каква температура пали вашият двигател?

          Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
          Въпрос:дали да дам газ преди да завъртя,или ще се ,,задави''?На някой може въпроса да му се стори смешен,но наистина незнам
          не може да задавиш дизел
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #35
            До: При каква температура пали вашият двигател?

            Сузуки Витара 1.6 16V на -17 с натиснат съединител запали веднага за момент и угасна.На второто завъртане запали също веднага и заработи стабилно.По принцип на всички автомобили, които съм имал паля с натиснат съединител-става по-лесно и по-малко се тормозят стартера и акумулатора.
            Николай Папазов

            Коментар


            • #36
              До: При каква температура пали вашият двигател?

              Ауди 100 2.3 бензин при минус 16 по показание на термометъра на колата запали за около 2 секунди.И първите 1 2 мунти подържаше около 1700 оборота след това заработи нормално.

              Коментар


              • #37
                До: При каква температура пали вашият двигател?

                Ами и аз да дам малко input за простата статистика:

                1) Toyota Land Crusier FJ80, 4.0i (3F-E двигател), първа регистрация - 07.1992. Двигателя на около 180.000км. (по километраж и цялостно състояние на колата). При -12 пали без проблем и работи гладко и равномерно. Достига оптимална работна температура доста бързо.

                2) Toyota Land Crusier RJ70, 2.4i (22R-E двигател), първа регистрация - 04.1991. Двигателя е на ~106.000км. При -10 пали без проблем и работи гладко и равномерно. Достига оптимална работна температура доста бързо.

                3) Nissan Patrol Y260, 2.8td. По спомени 1-ва регистрация 10.1990г. На около 150.000км. (по километраж). Пали при -15 с едно подгряване. Леко тресе в началото, налага се корекция с ръчен смукач.

                4) Land Rover Defender 110, Td5. Първа регистрация 13.07.2000г. (помня го този ден ). Двигател на малко над 100.000км. (напълно реални), към датата на измерването (преди грубо 3 години). Запали в Банско при -24 с две подгрявания. Твърдо съм убеден, че му бяха необходими 2 подгрявания заради нафтата. За пример, въздушната печка (купуванан нова и на 2.5г. възраст) запали с мъка половин час по-късно. Работи равномерно и добре. На -15 (измерването бе успоредно с Y260-тката по-горе) запали с 3 подгрявания, като от 4 подгревни свещи, 3 си бяха тотално заминали (Беру, под 40лв. бройката). Култов...

                5) И сега... Nissan Patrol Y60, 4.2D, регистрация 1996г., на около ~230.000км., доста занемарен и негледан (те Патрулите и така живеят), с ЕДИН акумулатор (от два стандартно). Дните около или след Нова Година беше поне -10 при нас (село Банкя) - запали с едно подгряване и леко натиснат педала на газта. С акумулатор, тотално неизвестен на джипарския свят и мотор, който вижда светло (вдигнат капак) по Гергьовден...

                Коментар


                • #38
                  До: При каква температура пали вашият двигател?

                  Уаз Хънтър и Уаз Патриот с двигатели ЗМЗ-409 на 30000км. -
                  При -18 миналата година сутринта към 8ч. Хънтъра запали без проблем въобще не усети беше спрян предишната вечер към 19ч.
                  Тази година при около -12 Патриота също нямаще грижи.
                  Забелязъл съм проблем при дълъг престой на колата 2-3 седмици и опит да запаля при студ около -10 тогава нармално акумолатора неизбежно е поизтощен от алармата е други оттечки съответно няма необходимото стартово напрежение ,а явно в електрониката на колата има някаква защитна система защото ако напрежението е дори с една десета по ниско от 10 волта се чува щракане на реле и просто не пуска стартера да върти. По старите автомобили които съм имал макар и безуспешно се опитваха да завъртят стартера.
                  За по екстремални температури и проблемите с тях коментират в форума на Уаз Патриот http://www.uazpatriot.ru/viewtopic.php?t=3981 тук едва ли ще имаме чак такива проблеми.
                  Шкодите, Пасата и Нивата които съм имал също не са имали проблем при каквито и да е температури последните 20год. в България разбира се когато са били изправни и с зареден акумолатор.
                  Ситроен ХМ 2.5 дизел поне на 200000км. също нямаше праблеми с едно подгряване.
                  Според мен за паленето при амплитудата на наште температури от основно значение е състоянието на колата изправната такава не би имала проблем (разбира се и качеството на нафтата ако е дизел).
                  Не бива да забравяме че по ниско октановия бензин се испарява по лесно при ниски температури и съответно двигателите предназначени да работят с него имат имат по голям шанс при екстремални такива. Не напразно в северните страни както Русия така и Канада и САЩ се поддържа производство и се използват по-ниско октанови бензини.

                  Коментар


                  • #39
                    До: При каква температура пали вашият двигател?

                    Opel Frontera 2.5 TDS.Когато е нормално судено,до минус няколко,след като изгасне лампата за подгряване изчаквам още 5 секунди и пали от четвърт.При по-ниски температури(когато ми е студено на ръцете)подгрявам 3 пъти и чак тогава въртя.Отново пали от четвърт.При топло време изчаквам само лампичката да изгасне и паля.Лампата я чакам дори лятото,дори двигателя да е горещ.
                    Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                    NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                    Коментар


                    • #40
                      До: При каква температура пали вашият двигател?

                      Понеже виждам, че това е практика и много хора подгряват по няколко пъти преди палене - това е най-добрият начин за изгаряне на свещите. Свещта бързо достига необходимата температура, защото в момента на включване нейното съпротивление е много по-ниско от колкото при топла свещ и след това само прегрява, защото колкото и да е странно процесът на горене в цилиндъра я охлажда ако запалим веднага. Да не говорим, че има на някои двигатели и 6-волтови свещи, които подгряват на практика моментално. Затова, ако гледаме лампата и палим веднага свещите ще живеят повече. Времето за подгряване се изчислява в електронния блок според температурата на двигателя и/или според тока през свещите (който също зависи от температурата им) и винаги подгряването продължава малко и след запалването за достигане на равномерна работа.
                      Така, че ако не запалим от "раз" или "от четвърт" причината не винаги е в свещите, а може да има много други причини.

                      Коментар


                      • #41
                        До: При каква температура пали вашият двигател?

                        Първоначално публикуван от бат'Марто Преглед на мнение
                        Disko 300TDI,без грижи в студовете в София тази зима(около -10).Това ми е втората дизелова кола.Преди карах Опел Вектра 17Д.При нея зимата трябваше при старт да се натисне до дупка педала на газта.При Диското го правя на усет...т.е.ако усетя,давам газ.Въпрос:дали да дам газ преди да завъртя,или ще се ,,задави''?На някой може въпроса да му се стори смешен,но наистина незнам
                        Перефразирана извадка от книжката - при студове под -5 градуса, преди палене педалът за газта да се натисне до край и да се пали така. След запалване да се отпусне веднага.
                        Да не се държи работещ стартера повече от 10 секунди. След неуспешен опит за старт, да се изчакат поне 10 секунди преди следващия опит.
                        Моето Диско пали с известна трудност, но отдавам това повече на себе си, отколкото на колата, защото му похванах цаката, ама след като се консултирах с книжката.

                        Коментар


                        • #42
                          До: При каква температура пали вашият двигател?

                          Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
                          Не бива да забравяме че по ниско октановия бензин се испарява по лесно при ниски температури и съответно двигателите предназначени да работят с него имат имат по голям шанс при екстремални такива. Не напразно в северните страни както Русия така и Канада и САЩ се поддържа производство и се използват по-ниско октанови бензини.
                          Това с връзката между октановото число и летливостта на бензина е мноого относително и зависи от използваните антидетонатори. Ако е използван газокондензат или други летливи съставки за тази цел, по-високооктановият бензин е по-летлив. Във всеки случай, омв100 и шел-най-скъпия са много по-летливи (и миризливи) от 95-събратята си.

                          А северните страни поддържат производство на нискооктанови бензини главно заради рядкото обновяване на машинния парк за екстремни условия.

                          Коментар


                          • #43
                            До: При каква температура пали вашият двигател?

                            Интересен режим има Борд компютърът които съм сложил на Патриота
                            "Режим "Сушка свечей зажигания" используется для облегчения запуска двигателя в сырую и морозную
                            погоду. В режиме "Сушка свечей" на свечи зажигания Вашей а/м в течении30 секунд подаются импульсы
                            системы зажигания, в результате чего свечи зажигания предварительно прогреваются, а также устраняется
                            конденсат из свечного зазора. Вслучае, когда запуск двигателя затруднен, рекомендуется произвести цикл
                            сушки свечей зажигания непосредственно перед запуском двигателя. Режим возможно использовать также в
                            диагностических целях, предварительно включая вместо тестируемой свечи зажигания диагностический
                            свечной пробойник и наблюдаяналичие искрына выходе соответствующей катушки зажигания"
                            Не съм се сещал да пробвам пък и не се е налагало.

                            Коментар


                            • #44
                              До: При каква температура пали вашият двигател?

                              Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                              Перефразирана извадка от книжката - при студове под -5 градуса, преди палене педалът за газта да се натисне до край и да се пали така. След запалване да се отпусне веднага.
                              Да не се държи работещ стартера повече от 10 секунди. След неуспешен опит за старт, да се изчакат поне 10 секунди преди следващия опит.
                              Моето Диско пали с известна трудност, но отдавам това повече на себе си, отколкото на колата, защото му похванах цаката, ама след като се консултирах с книжката.
                              Мерси Вельо,още при първия студ ще го пробвам.И да обясня защо питах:на Опела в книжката пишеше,че само на атмосферния дизел се дава газ до края.На ТД без газ.Поради тази причина несмеех да дам газ в студа.
                              П.П.:Имам книжка за Диското,но е на италински.Ако някой иска я подарявам
                              Виден столичен ихтиолог

                              Коментар


                              • #45
                                До: При каква температура пали вашият двигател?

                                Първоначално публикуван от Иван Алексиев Преглед на мнение
                                Интересен режим има Борд компютърът които съм сложил на Патриота
                                "Режим "Сушка свечей зажигания" используется для облегчения запуска двигателя в сырую и морозную
                                погоду. В режиме "Сушка свечей" на свечи зажигания Вашей а/м в течении30 секунд подаются импульсы
                                системы зажигания, в результате чего свечи зажигания предварительно прогреваются, а также устраняется
                                конденсат из свечного зазора. Вслучае, когда запуск двигателя затруднен, рекомендуется произвести цикл
                                сушки свечей зажигания непосредственно перед запуском двигателя. Режим возможно использовать также в
                                диагностических целях, предварительно включая вместо тестируемой свечи зажигания диагностический
                                свечной пробойник и наблюдаяналичие искрына выходе соответствующей катушки зажигания"
                                Не съм се сещал да пробвам пък и не се е налагало.
                                Любопитно !
                                Ако двигателя е с делко - как е възможно това "изсушаване" на свещите без да се върти делкото ???

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X