Обява

Свий
Няма добавени обяви.

джип Шкода !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Стига бе човек!)) Сега кво, трябва да се заровя и в шкодата ли? А ФВ кво правят за 15 години? Никой нищо не прави за 15, за всяка променена гайка натрупването е по някоя година, камо ли от нулата. А па по двигателите ФВ не прави изобщо нищо, сигурно от войната. Всички немски мотори се разработват в Залцбург, което все пак е в Австрия. А останалото до сега го събираха турци и гладни български студенти, сега ще го събират китаезци. И пак нищо ново под слънцето.
    Тия поне още не ги мързи колкото немците.

    Коментар


    • #47
      Е-е-е , не баш тъй!Излязоха и Туарега , и Турана , и Фаетона и доста други - за разлика от Шкода-а-а!

      Коментар


      • #48
        Май някой обича кнедли и Старопрамен!
        Днес прочетох, че американците в момента са луди на тема автентични стари пушки от времето на Дивия Запад струват много пари и в момента се реставрират /произвеждат/ в Китай..
        Де е Ямбол, де е Стамбул !
        "Поразяващата ръка" се върти в гроба като центрофуга, ама то вече поразяващите ръце са китайски!

        Коментар


        • #49
          Че и техните двигатели са от Залцбург. Даже тукашните сервизаджии ходят там на курсове.
          Остави тая работа, западните автомобилни фирми от десетилетия са просто табелки. Мотори от тука, мостове от там, седалки от не знам къде ... Руските заводи останаха да си правят всичко сами, всичките комплектуващи, и затова сега е такъв проблем да сменят моделите. Щото освен главния конвейер трябва да смениш и производството на т.нар. цехове за комплектуващи изделия, които само по себе си са грамадни по наште мерки заводи.

          Коментар


          • #50
            Колкото и на някой да не му харесва най-продаваната кола (не марка) в България е Шкода Фабия, така че нищо чудно и при джиповете да стане така след време...

            Коментар


            • #51
              Според теб пазарът в България ли е мерило за качеството на един автомобил?Па дори и бил той създаден от ФВ и подхвърлен на чехите да го правят?Щото те явно 15 г. нищо не създадоха, добре че някой се смили над тях , та им подхвърли трохичка. Ами , че те и унгарците правят АУДИ , и какво?И испанците СЕАТ/пак ФВ/? Е?

              Коментар


              • #52
                Ммм ... Не бих казал. Нито испанците правят голф и Ивеко, нито унгарците Ауди. Това е същия механизъм като заводите в Китай - просто на тия места заплатите не са като в Германия.

                Коментар


                • #53
                  Добре , остави унгарците , но механизмът е един и същ и при СЕАТ и при Шкода.И двете фирми са дъщерни на ФВ , и СЕАТ-а и Шкода-та се различават по малко от ФВ-то , но в основата е ФВ - и инженерите и инвестициите ,даже и окачествяването . Леон-а не отстъпва на Фабия-та , а за мен дори е много по-добър . Просто СЕАТ дублира по-малките модели на ФВ , а Шкода по-големия клас , но и двете марки отстъпват на ФВ.

                  Коментар


                  • #54
                    При цялото ми уважение към германците, дълбоко не вярвам чехите да останат дълго на това място ... На времето оръжейната политика на ВД беше достатъчно строга, което не попречи на Чешка Збройовка да прави каквото правеше. И след 90-та веднага да изтърбуши световния пистолетен пазар например...

                    Коментар


                    • #55
                      ...

                      Аз все пак очаквам да видя това чудо на живо ... и отзивите му след 1-2-3 години експлоатация.

                      Шкода последните години вървят една две крачки слад мен ... В момента в който пуснаха Фабия аз си помислих, че е голям пропуск едно малко купе с мощен двигател (по възможност с 2 рвати) ... и няолко години по-късно излезе РС модела ... Междувременно Порше разби пазара с Кайен, БМВ изкара Х5 и Х3 .... и си мислех , че е време да изкарат зжип ... е - малко се бавят

                      Колкото до чехите ... може да се вземе Татра за пример ... те дори през соц времето изкараха онзи спортен с V8 двигател ...

                      Не са направили нищо през последните 15 години?
                      А ние какво направихме? Върнахме се още 15 години назад ... така че не можем да ги съдим ...
                      А ако се погледне статистиката предполагам, че са увеличили производството си 3-4 пъти ...
                      Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                      Коментар


                      • #56
                        Тук не става въпрос за съдене и още по- малко за сравнение м-у тях и нас!

                        Коментар


                        • #57
                          Да зарежем тамата за съденето и сравненията ...

                          За самия джип бих изказал положително или отрицателно мнение най-малко 3 години след влизането му в експлоатация ...

                          Колкото до това, че двигателя и трансмисията са от Фолксваген ...
                          И Г-класата е разработена от Щаер и до ден днешен се сглабя там ... а на Волво ХЦ90 двигателите са я от ПСА-Дизели (Пежо-Ситроен) ... и V8 - от Ямаха???!!! ... Примерите са безброй

                          В днешно време почти никой не прави сам всичко ... икономически непостижимо е ... въпроса е сглобката накрая дали ще е качествена

                          Както казах лично аз очаквам да видя как ще се представят ... Шкода може да не са най-добрите коли, но определено предлагат някакъв добър компромис цена/качество ...
                          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                          Коментар


                          • #58
                            Аха, интересното става след първата година и след третата. Засега очаквам голям смях другото лято с разни Велики стени и една идея по-малко с разни Патриоти. След три години Патриота пак ще го има, оня завод просто няма избор, а китайците сигурно ще изчезнат като Корандото, Мусото и още цял куп полюции.
                            И шкодата ще я видим тогава. Най-вероятно ще си остане играчка за градски блондинки, ама току виж тръгне някъде в младшата възраст по триалите, тогава това вече ще е реален успех.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X