Благодаря за корекцията
Не знаех, но това не променя факта, че колата е добра
Не знаех, но това не променя факта, че колата е добра
Задния мотор е голяма беля на хлъзгаво и щото вече няма багажник. Явно са сбъркали грубо с мащаба, Татрата - праобраз сигурно е тежала 2 тона повече. Обаче пък верно всичко беше направено чисто. В смисъл технологично и ремонтопригодно.
)) В инженерството има малко работи които ме интересуват, и май главното е т.нар. физически принципи на надеждността. Там има един още по-голям оргазъм - надеждността на еднократните системи, ама това е пък изобщо отделна лудост. Така или иначе принципите заложени в проектирането на съветската техника нямат нищо общо с принципите на ъъъ ... другата. Решенията на проблемите - също. Когато става дума за критична надеждност всичко проектирано от не-съветски инженери е или от дълбокото минало, или смешно. Когато става дума за битовизъм съветското разбира се е за никъде, обаче и областите на приложение в крайна сметка са различни. В мирно време харесването е въпрос на вкус, за това е и мира. А в трудно време ... То заради това е и трудно.

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар