Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Пълен новак търси съвет

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от EIvanov Преглед на мнение
    Колега пиши от къде си. Според мен най- важно е да излезеш на разходка с други колеги а не сам.
    Да, това е важно уточниение, което не бях добавил към профила си. От Бургас съм и много бих се радвал, ако някой ме вземе и ми покаже как седят нещата на живо.

    Първоначално публикуван от Бдин-Видин Преглед на мнение
    И аз съм скорошен като теб, но на мойта джипка сложих веднага нови гуми All-terrain. Гумите са основното според мен, с шосейни гуми в първата кал си намерил трудности. Поне при мен беше така (Паджеро). От скромния ми опит, предназначените за офроуд гуми правят голяма разлика - на един и същ терен закъсвах с шосейните, а с новите се измъквах.

    След гумите, започнах да обмислям добавяне на колани, повдигане, лебедка, и най-накрая чак защитна клетка при преобръщане. Някъде четох във форума, къде на шега, къде не, да имаш номерата на земеделците от района да звънкаш да те дърпат с тракторите Щото все пак дори да имаш лебедка, не винаги би ти помогнала, ако караш в местност, в която няма за какво да завържеш кабела.

    Все пак, виж какво ще кажат по-опитните във форума, аз съм в офроуда едва от няколко месеца и нямам много каране все още.
    Несъмнено гумите са много важни, но мисълта ми е, че понеже не харесва полетата и все ще има дървета около мен поради тази причина. Въпреки че ,като се замисля, ако се извали стабилен дъжд, не мога да се прибера до нормален път на 2-3 км от мен само на лебедка... хахаха

    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
    Здравей!

    Витарата е малка, лека и сравнително евтина за поддръжка (за джип). Добре си се спрял, за употребата която си описал. Търси най-вече без ръжди, неизгнила. Задължително лягане отдолу и оглеждане особено в задната част - и шасито, и купето. Най-добре е да е с оригиналната боя, да не е мазано или пръскано с шагре, така маскират сериозни проблеми.

    Първо я купи, пък после му мисли как да я модифициарш. На-напред повдигане на окачването, после според мястото избираш гуми и чак след това - лебедката. Една лебедка тежи доста и при стандартно окачване, със стандарти гуми най-много да снижи още повече предницата. Напрактика, проходимостта на автомобила се постига от по-високия клиренс, а той пък е в следствие на по-високите гуми. По-високите гуми обаче може да опират някъде, заради което се повдига окачването ... Лебедката е средство, с което да се измъкнеш, когато закъсаш, но колкото по-големи са гумите, толкова по-трудно ще закъсаш.

    Пиши си в профила от къде си, намери колеги от твоя край и първоначално се повози. Със сигурност ще се зарибиш и ще разбереш много неща.
    Намерих такава без ръжди, карана е в тази част на Италия, в която не се използват такива вещества, които образуват ръждата.

    Значи трябва да се подсили окачването, за да не падне още повече от лебедката, ролбарите и резервната гума? Добре де, колко ще тежи тази лебедка?! Аз мислех,че е около 5 кг. Айде, най-много 10 да е... Клиренс не знам какво е, но предполагам, че идва от чист на английски, т.е. разстоянието от най-долната част на шасито до земята.


    Първоначално публикуван от zil131 Преглед на мнение
    досега сьм виждал само една неизгнила витара,искаха и 6500лв.без стотинка надолу!!!!!!! а според мен витарата не е точно джип.а за тези пари можеш да си купиш джип.требва добре да помислиш какво ще копуваш.
    Какъв например? При избора си исках да обединя следните показатели - нисък разход на гориво, възможност за модификации, блокаж на диференциала, евтина поддръжка, пространство за багаж и хора, сравнително градски джип.

    Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
    Витара или Киа Спортидж. В момента ползвам Витара за точно такива неща за каквито ти говориш. И при двете поддръжката е доволно евтина като за "джип"-ки.

    Единственото което бих избрал като алтернатива е Киа Спортидж. На Витара-та не ми достигат тия 80кс дето ги дава 1.6 мотора който е на моята, а Киа-та има често срещан 2.0л бензинов мотор. Май и Киа-та е по-добре от към ръжди, защото при Витара-та както казаха по-горе е рядкост да намериш купе и шаси без проблеми.

    Като подобрения - в началото само повдигане и гуми (повдигането ти е необходимо за да събереш удачни гуми). След като закъсаш 1-2 пъти (ако закъсаш) ще прецениш дали има нужда от още или не. Аз съм закъсвал 1 път само и то преди "подобренията". Но пък винаги съм внимавал от къде минавам. Още повече, че карам сам и една грешка може да ми коства много . И така вече 65 000км за 4ри години с кола 91ви набор .
    Ами, мисля, че е добре. А Витарата на бензин ли я караш в офроуда?

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Кията няма ходовете на витарата. Пружините и са смешни в сравнение с витарските. Ама пък има по-силен мотор, което помага за по-сериозна засилка, което пък помага за преминаване на някои препятствия.

    За всеки един джип(а и за колите, ако ги караш по лош път) проходимостта започва от гумите. Размер и грайфер. За различни препятствия-може да е по-важен размера, или грайфера, затова е най-добре големи гуми, с рошав грайфер. Ама голямата гума се развърта трудно, и с малките мотори на витарите динамиката става отчайваща, а разхода скача, особено е неприятно, ако досега си карал поло...

    Повдигат се и окачването, и купето от рамата. Първото е силно препоръчително, ако ще се завираш на интересни места, а второт е силно непрепоръчително. Единствената му полезна функция е да събереш по-големи гуми и да не опират в калниците, но това се постига и с повдигане на окачването, което е много по-правилния начин. На всичко отгоре е и евтино. На мен ми излезе 10(десет) лева и една бутилка ракия.
    Е, може и доста повече да излезе, ама пак се понася.

    Лебедката-за нещо като 500 лева ще вземеш нова китайска лебедка, която ще върши работа, а с нея почти няма място през където да не можеш да минеш.
    Минуса е, че добавя 30-40 кила на най-гадното място-на носа на джипа, ама досега никой джип не се е развалил, или не е минал отнякъде заради това. Леко се влошава поведението на предницата, но ако можеш да караш-не ти пречи.

    Адски добра идея е да излезеш на колкото може повече разходки с по-опитни офроудъри, и да попиваш какво правят. И да знаеш, че сам джип не се завира на гадни места. Винаги търябва да има още един-да се върнете за части, за гориво, да те дръпне, да занесе вест у вас, че тази вечер може и да не се прибереш...
    Ако си сам-избягваш гадните места доколкото може.

    С две думи-офроудът е смес от три неща-добра машина, умения на каращия, и не на последно място-мислене.

    Успех в осфоуда.
    Както казах, бих се радвал, ако някой ме вземе на разходка. Можеш ли да ми пратиш линк с такава лебедка? Повдигането на окачването с втулки ли го направи? Ако е нещо друго, кажи с 2 думи, но на прост език за първокласници, защото нищо не разбирам.

    Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
    Не го слушай Кольо. И аз като него си мислех че Спортидж не е добър но след като бях притежател си промених мнението и в момента дори пак бих си купил.
    1\ удобни седалки
    2\ комфортно купе
    3\ силен двигател
    4\ товарно пространство 1,70см за дългата база която имах
    5\ удобен tool box
    6 \ с едни гуми Кобра направо не можеш да я спреш
    7\ удобни уреди за управление
    8\ широко и стабилно шаси
    9\ всичко елементи от трансмисията са над нивото на шасито и не са като на 4Runner да стърчат под шасито
    10\ колесната база на дългата бе( по спомен) 96"
    11\ предно окачване на 4 носача

    Имах и Витара но освен като донор за двигател за Самурай не бих си взел пак такава.
    1\ прекалено слаб двигател за купето
    2\ странно поведение на ходовата част
    3\ предния Mac Pherson не ме кефи като за сериозен 4х4 автомобил
    4\ слаби ламарини особенно на вратите
    5\ шасито гние като за световно а купето е отвратително
    6\ Комфорта е под всякаква критика
    7\ таблото скърца и пропуква по черно
    8\ раздатъчна кутия с верига ( имам познат от Истанбул който изкупува вериги ,познай защо)
    9\ ламарините по предницата се накъсват около фаровете

    Абе не бих си взел Витара.
    А поддръжката, разхода и данъка на КИА как са?

    Също сега се замислих за нещо важно - как седят, тъй да се каже, правните въпроси свързани с повдигането на шаси, купе, поставянето на лебедка, ролбари, рол кейдж, по-големи гуми (нямам предвид тези, с които минават монстър трък върху леки коли отгоре им, а просто за офроуд). Мога ли ролбарите и ролкейджа сам да си ги направя. Под правни въпроси визирам техническите прегледи, КАТ, застраховка, гражданска и каквото още има там.
    Последно редактирано от Чавдар (V93); 30-04-16, 13:41.

    Коментар


    • #17
      От: Пълен новак търси съвет

      Имам Киа и на 1000 състезателни километра с Витара.
      Плюсовете на Киата:
      - По солидни купе, рама и ходова част. Според мен при каране по черно Киата би издържала много повече преди да се разхлопа. Карета на Витарата са легендарни.
      - Гние много по-малко
      - По-мощен двигател, при това по-икономичен.
      - Много по-комфортна и удобна
      Минусите на Киата:
      - По-малки предавателни числа от Витарата, по-лошо понася по-големи гуми.
      - По-малки ходове и отпред долните носачи заорават в коловози.
      - По-тежка
      По необяснима причина Витарите държат по-висока цена, читава Витара би излязла с около 1000лв. повече от Киа. Частите като цени са сходни като дори на Киата са по-евтини. За читава Киа с 4 врати, регистрация и ГИ ти трябват около 4000-5000лв., за Витара още 1000лв. отгоре. Не, че няма и по-евтини ама с първоначалните ремонти излиза толкова.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #18
        От: Пълен новак търси съвет

        Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
        ... Несъмнено гумите са много важни, но мисълта ми е, че понеже не харесва полетата и все ще има дървета около мен поради тази причина. Въпреки че ,като се замисля, ако се извали стабилен дъжд, не мога да се прибера до нормален път на 2-3 км от мен само на лебедка... хахаха
        Гумите са преди лебедката!

        Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
        ... Значи трябва да се подсили окачването, за да не падне още повече от лебедката, ролбарите и резервната гума? Добре де, колко ще тежи тази лебедка?! Аз мислех,че е около 5 кг. Айде, най-много 10 да е... Клиренс не знам какво е, но предполагам, че идва от чист на английски, т.е. разстоянието от най-долната част на шасито до земята.
        Ще ти се да е 5-10 кила. Една нормална лебедка като за джипка, а не за АТВ е 30+ кг + теглото на плочата за монтаж. Т.е. усилване на окачването е силно желателно.
        Клиренс е разстоянието от най-ниската точка на автомобила (не от рамата) до земята.

        Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
        При избора си исках да обединя следните показатели - нисък разход на гориво, възможност за модификации, блокаж на диференциала, евтина поддръжка, пространство за багаж и хора, сравнително градски джип.
        Като искаш да караш джип, че и в гората да ходиш с него - забравяш за нисък разход и евтина поддръжка. В пълна сила е Законът за липсата на пълно щастие!


        Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
        ... Също сега се замислих за нещо важно - как седят, тъй да се каже, правните въпроси свързани с повдигането на шаси, купе, поставянето на лебедка, ролбари, рол кейдж, по-големи гуми (нямам предвид тези, с които минават монстър трък върху леки коли отгоре им, а просто за офроуд). Мога ли ролбарите и ролкейджа сам да си ги направя. Под правни въпроси визирам техническите прегледи, КАТ, застраховка, гражданска и каквото още има там.
        Правните въпроси седят много накриво. Казано накратко: Според нормативната уредба нямаш право да правиш нищо от тези неща, които искаш да правиш (лифт на окачване, слагане на по-големи от стандартните гуми и т.н.). Ако си ги направил и се случи застрахователно събитие спокойно можеш да издухаш супата, защото застрахователите ще имат основание за претенции по този параграф.

        Ролкейдж на "сравнително градски" джип за леки разходки не мисля, че ще искаш да правиш, защото това означава сериозно разпипване вътре в купето + затруднено използване на задните седалки.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          От: Пълен новак търси съвет

          Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
          По необяснима причина Витарите държат по-висока цена, читава Витара би излязла с около 1000лв. повече от Киа. Частите като цени са сходни като дори на Киата са по-евтини. За читава Киа с 4 врати, регистрация и ГИ ти трябват около 4000-5000лв., за Витара още 1000лв. отгоре. Не, че няма и по-евтини ама с първоначалните ремонти излиза толкова.
          Да, тъкомо гледах цените. Наистина са на добри цени. Може би КИА е по-добър вариант, защото аз все пак не смятам да правя от тези джипове със самостоятелно окачване (май така се казваше), което от 1.6 м стават по 2 м високи. Все пак ще возим и бебето в нея. А и чисто финансово няма да мога да си го позволя да вкарам толкова пари в офроуд. Дето се вика просто искам да избягам от цивилизацията, а не да се старая да мина по най-трудния път. Т.е. не е за състезания.

          А какъв е данъка, какъв е разхода градско извън градско, черен път?

          Коментар


          • #20
            От: Пълен новак търси съвет

            Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
            Ами твърдя го с авторитета си и с опита си с тези автомобили които съм притежавал. Вярвай ми че автомобилите си не ги карам 99% по асвалт и 1% по черно. Тази моя беше мое притежание близо две години ,преди това беше пак на член от форума и той също я използваше подобаващо,смея да твърдя че имах повече километри по черни Екстремни Местности отколкото по твърда настилка.
            А сега се сетих друго - правил ли си тунинг на КИА-та си и какъв. Можеш ли да прикачиш снимки?

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
            Ролкейдж на "сравнително градски" джип за леки разходки не мисля, че ще искаш да правиш, защото това означава сериозно разпипване вътре в купето + затруднено използване на задните седалки.
            Абе ,да питам за всеки случай - ролкейдж - това не е ли ролбар отвън по покрива и страничната част на автомобила? Аз за това питам. Може да съм объркал терминологията. И да съм и да не съм, къде се захваща конкретното нещо, за което говоря?

            Коментар


            • #21
              От: Пълен новак търси съвет

              Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
              ... Абе ,да питам за всеки случай - ролкейдж - това не е ли ролбар отвън по покрива и страничната част на автомобила? Аз за това питам. Може да съм объркал терминологията. И да съм и да не съм, къде се захваща конкретното нещо, за което говоря?
              Може да се направи и външна клетка, ама и тя не върви много на автомобил за описаната от тебе употреба.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                От: Пълен новак търси съвет

                Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
                ... Абе ,да питам за всеки случай - ролкейдж - това не е ли ролбар отвън по покрива и страничната част на автомобила?...
                Да, това е. Може да те предпази, ако се претърколиш, ама не е много сигурно. До тая ситуация се стига 10 градуса след насирането (по мнение на потребител от тоя форум!). Ти готов ли си да пробваш?
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #23
                  От: Пълен новак търси съвет

                  Ми притеснявам се да не взема да го обърна, защото ще стане на нищо. Виж, ако има клетка отвън ще има по малко работа за теникиджията. Поне така си мисля де. А относно това за клетката, питам само от любопитство ЗА СЕГА.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Пълен новак търси съвет

                    Аз лично 4г.карах витара V6 като евридеика и среден офф,и не съм имал никакви проблеми,здрава има душа.А киа карах 1 седмица и за мен е много по зле от витарата.Витара пак бих си купил,а за твоите цели е супер.
                    SUZUKI VITARA V6
                    HONDA CBR 919RR
                    MERCEDES ML
                    MAN TGA D2O COMANREIL 18-430

                    Коментар


                    • #25
                      От: Пълен новак търси съвет

                      Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
                      Да, тъкомо гледах цените. Наистина са на добри цени. Може би КИА е по-добър вариант, защото аз все пак не смятам да правя от тези джипове със самостоятелно окачване (май така се казваше), което от 1.6 м стават по 2 м високи. Все пак ще возим и бебето в нея. А и чисто финансово няма да мога да си го позволя да вкарам толкова пари в офроуд. Дето се вика просто искам да избягам от цивилизацията, а не да се старая да мина по най-трудния път. Т.е. не е за състезания.

                      А какъв е данъка, какъв е разхода градско извън градско, черен път?
                      Това подчертаното ти опростява задачата неимоверно. Особенно, ако бебето идва с вас на разходките!
                      Ако се разхождаш пеш със семейството и стигнеш до дере което не може да се премине лесно, предполагам не опъваш въжета и алнинистко оборудване за да "покориш" препятствието. В общия случай заобикаляш или се свъщаш. Същото е и с джипката-ако си тръгнал на семейна разходка не правиш глупости.
                      Ако си на "разходка" с офроуд групата и търсите препятствие за тестване, то там работата е друга. За тази цел си трябва друг автомобил, и въпросите за разхода, данъка и т.н. не са от първите в листа

                      Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
                      А какъв е данъка, какъв е разхода градско извън градско, черен път?


                      Моят съвет е: Стоков "джип" който ти допада,добри гуми, лопата и "хай-джак" за зор-заман. Ако толкова те сърби да направиш нещо по колата-лек лифт и леко по-големи гуми (или само по-големи гуми ако автомобила го позволява). Колкото си по-близо до стоковия вариант, толкова по-малко проблеми ще имаш при ежедневната експлоатация (град/магистрала).

                      Успех
                      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                      Lexus LS430

                      Коментар


                      • #26
                        От: Пълен новак търси съвет

                        Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
                        Да, тъкомо гледах цените. Наистина са на добри цени. Може би КИА е по-добър вариант, защото аз все пак не смятам да правя от тези джипове със самостоятелно окачване (май така се казваше), което от 1.6 м стават по 2 м високи. Все пак ще возим и бебето в нея. А и чисто финансово няма да мога да си го позволя да вкарам толкова пари в офроуд. Дето се вика просто искам да избягам от цивилизацията, а не да се старая да мина по най-трудния път. Т.е. не е за състезания.

                        А какъв е данъка, какъв е разхода градско извън градско, черен път?
                        За 128к.с.:
                        - данък 123-128лв. не помня точно.
                        - градско - 13,5-14,5л. газ, загрява много бързо и почти не гори бензин, зимата само на 4х4 и с доста набутване в преспи стигна 16-17л.(очаквах повече, че често стигах до прекъсвач в преспите)
                        - извънградско - 11л., с повече настъпване(100км./ч. средна скорост) стига 12л. газ.
                        - магистрала със средна скорост 120км./ч. - 12,5газ., като под 110 не падам, а 130 минавам само при изпреварвания.
                        Това е на моята с моето каране, при по-леко каране пада разхода, извънградската и магистралната скорост са недостижими с Витара, трябва да си мазохист и психопат за да ги стигнеш.
                        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                        Телефон - в профила!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Пълен новак търси съвет

                          Бих посъветвал колегата, да си изясни идеите.
                          И Кията и Витарата дълга база стават за семеен СУВ, като Кията е по-просторна и комфортна.
                          За сериозен офроуд, клетки, лебедки и двете не стават.
                          В стоков вид са еднакво проходими.
                          За по-сериозни забежки по горите, в същия клас -къса Витара и Фероза със съответните доработки.
                          Но за семеен автомобил, забравяш.
                          Две неща убави на едно место, нЕма.
                          Имам Кия и Фероза. Ферозата си е работно магаре и здраво желязо. Кията си е СУВ и ми е ежедневна кола.
                          Успех!
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Пълен новак търси съвет

                            Първоначално публикуван от vento5 Преглед на мнение
                            Това подчертаното ти опростява задачата неимоверно. Особенно, ако бебето идва с вас на разходките!
                            Ако се разхождаш пеш със семейството и стигнеш до дере което не може да се премине лесно, предполагам не опъваш въжета и алнинистко оборудване за да "покориш" препятствието. В общия случай заобикаляш или се свъщаш. Същото е и с джипката-ако си тръгнал на семейна разходка не правиш глупости.
                            Ако си на "разходка" с офроуд групата и търсите препятствие за тестване, то там работата е друга. За тази цел си трябва друг автомобил, и въпросите за разхода, данъка и т.н. не са от първите в листа

                            Моят съвет е: Стоков "джип" който ти допада,добри гуми, лопата и "хай-джак" за зор-заман. Ако толкова те сърби да направиш нещо по колата-лек лифт и леко по-големи гуми (или само по-големи гуми ако автомобила го позволява). Колкото си по-близо до стоковия вариант, толкова по-малко проблеми ще имаш при ежедневната експлоатация (град/магистрала).

                            Успех
                            Не съм се изразил правилно. Аз, че ще ходя със семейството - ще ходя, да. Обаче смятам и сам да обикалям, или пък с приятели. То е ясно, че няма да рискувам, когато съм със семейството. Не, че няма да дам лопатата на жената, ако нещо се случи.

                            Този хай-джак е крик, нали? За какво по-точно се използва? Минават ми идеи през главата, но да питам все пак...

                            Какво по-точно имаш предвид под "Колкото си по-близо до стоковия вариант, толкова по-малко проблеми ще имаш при ежедневната експлоатация (град/магистрала)."?

                            Вчера съседа ми даде една идея, която може би е добра, но да споделя все пак и да попитам. Той има Сузуки Самурай и Фиат Панда и каза, че си носел ръчна лебедка - 70 лв му излязла. Каза, че вършела много добра работа. Та се замислих, дали да не си взема една такава за всеки случай? Ще излезе много по-евтина и по-лесна от електрическата и може би е най-добрият вариант за използване "за всеки случай". Какво мислите вие?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Пълен новак търси съвет

                              Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
                              За 128к.с.:
                              - данък 123-128лв. не помня точно.
                              - градско - 13,5-14,5л. газ, загрява много бързо и почти не гори бензин, зимата само на 4х4 и с доста набутване в преспи стигна 16-17л.(очаквах повече, че често стигах до прекъсвач в преспите)
                              - извънградско - 11л., с повече настъпване(100км./ч. средна скорост) стига 12л. газ.
                              - магистрала със средна скорост 120км./ч. - 12,5газ., като под 110 не падам, а 130 минавам само при изпреварвания.
                              Това е на моята с моето каране, при по-леко каране пада разхода, извънградската и магистралната скорост са недостижими с Витара, трябва да си мазохист и психопат за да ги стигнеш.
                              Ухуу, за сега ще ми дойде нагоре. По-нататък може да се замисля обаче, защото съм си мислил и за разни ремаркета и Витарата може да не се справи дори с обикновено ремарке до 750 кг.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Пълен новак търси съвет

                                Първоначално публикуван от svremeto Преглед на мнение
                                Ухуу, за сега ще ми дойде нагоре. По-нататък може да се замисля обаче, защото съм си мислил и за разни ремаркета и Витарата може да не се справи дори с обикновено ремарке до 750 кг.
                                Витарата не гори много по-малко. За сметка на това е много по-спъната и с малко по-големи гуми освен, че умира качва разхода.
                                Защо не се замислиш за паркетник? Хонда ХРВ, Рав 4, при по-голям бюджет Мазда Трибют или Форт Маверик 2, приятел си взе наскоро Трибют за ежедневен автомобил и останах приятно изненадан от това колко е масивен отдолу.
                                Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                                Телефон - в профила!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X